Paswoord vergeten

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Paswoord vergeten

Post by Mario »

als ik op een andere computer als die thuis probeer in te loggen, lukt dat niet omdat ik mijn paswoord blijkbaar vergeten ben
maar als ik dat wil signaleren door een mail te sturen (en om dus een nieuw te ontvangen), krijg ik steeds een general error
kan daar iets aan gedaan worden?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Paswoord vergeten

Post by Muug »

Hey Mario,
omdat dit forum een beetje ziek is, kan je inderdaad helaas niet zelf een ander wachtwoord meer instellen.
Ongetwijfeld zijn er gebruikers die net daarom nooit meer aanloggen.
Ultrastom, maar helaas heb ik geen oplossing. Iemand met verstand van zaken zou zich eens moeten verdiepen in de database erachter, en al die parameterkes. Ik ken hier en daar wel iemand, maar die mensen wil ik niet steeds opnieuw lastig vallen. Die zitten voor hun werk ook in de IT, en om ze dan te vragen of ze in hun vrije tijd daar ook nog efkes tijd voor hebben...
Dus mijn enige oplossing is dat ik een wachtwoord instel voor uw account en dat ik u dat doormail. Ik zal u een mail sturen. (want als admin kan ik uw mail adres zien)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Paswoord vergeten

Post by F M »

Maar als je je paswoord kent, kan je het wel wijzigen. Want dat heb ik een paar maand terug nog gedaan.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Paswoord vergeten

Post by Muug »

Het zijn grillige dingen inderdaad.
Het is fundamenteel misgegaan toen ik één of ander raar bedrijf geld gegeven had om dit forum om te zetten van phpbb naar Kunena. Dat leek indertijd een goed idee. Die hadden die migratie blijkbaar achteraf gezien uitermate slordig afgewerkt. En ik had dat natuurlijk onvoldoende getest. Het is te zeggen: er zijn zovéél features en parameters, het is gewoon onmogelijk om dat allemaal te testen. :lipsrsealed2: Dan ben je dàgen bezig. Jij, FM, hebt toen ooit nog gezien dat er ouwe topics verdwenen waren. En dan zoveel jaren later, toen Koeno het forum omgezet heeft van Kunena naar phpbb, dan heeft hij een héél pak verweesde datarecords teruggevonden, waar helemaal niks meer mee gedaan kon worden. En sindsdien zitten we met een forum dat wel goed lijkt te werken, maar hier en daar zijn er toch features kapot. :thumbsdown:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Paswoord vergeten

Post by Mario »

toch bedankt voor het regelen van het probleem, Muug ! :thumbsup:

Post Reply