Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

F M wrote:Het lukt me niet een antwoord te posten in het Noorwegen-topic...
allez jong? Ik heb het just gedaan?! Blijven proberen... misschien ne keer nen F5 doen.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by F M »

Het is me enkel gelukt via 'quick reply'. Bij de 'normale' reply reageerde hij niet op de submit-knop. Preview lukte wel. En hier lukt de 'submit' wel....
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Cotthem »

Hier lukt het ook niet altijd om te posten. Ik denk dat het een systeem is om ons te onderdrukken zodat we niet snel woon/werkverkeer chauffeur zouden worden.... :P
Ik heb nochtans heel hard op de submit-knop geduwd....
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

rare fenomenen allemaal :oogrollen:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by OzzePaa »

Dees beschreven femoneen had ik ook bij m'n post in de "Noorwegen"-topic :unsure: Een (kweetnimmerwelke) smiley verwijderd en het "subject"-veld ingevuld ... toen gingt.
Stond bovenaan iets van "Illegal field" oid ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by petervdc »

en ik moet iedere 10 minuten opnieuw inloggen...
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by petervdc »

Muug wrote:rare fenomenen allemaal :oogrollen:
g?k ook !
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by OzzePaa »

Maar nog niet "alle" ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

da fenomeen van een leeg subject heb ik ook eens meegemaakt. Toen had ik op "reply on topic" aangevinkt. Dan heb ik op "reply" geklikt en toen was dat subject w?l ingevuld.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:da fenomeen van een leeg subject heb ik ook eens meegemaakt. Toen had ik op "reply on topic" aangevinkt. Dan heb ik op "reply" geklikt en toen was dat subject w?l ingevuld.
En wat is eigenlijk het verschil tussen "reply" en "reply on topic"? Vermits ik meestal off topic ga, durf ik die on topic knop eigenlijk niet goed gebruiken... :ermm:
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

geen idee. Google weet dat misschien?

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:geen idee. Google weet dat misschien?
ok
Google wrote: Reply to an existing post
So, you have been lurking around the forum for a while reading every post and getting to know everyone. You have just read someone's post and you have finally decided you are going to reply and contribute some information of your own. Great! This is done by pressing one of the 'reply' buttons.
Quick Reply - this brings up a small text area (without reloading the webpage) where you can quickly type a short reply. Press 'Submit' when you are done typing your response. If you have a change of heart you can press cancel and nothing gets posted regardless if you typed anything or not.
Reply - This is the standard method in which you should reply when you want to reply primarily to the most recent post. The reason for this is because the subject line of your reply will autofill with the subject of the post from which you are replying. In case you were wondering, yes, you can change the subject. OK, now you are looking at what is called a text editor. Think of it as a slimmed down version of a word processor (such as Microsoft Word) in which you can format your text, add links, images, smilies, etc. More on how to format your post later. For now, type your response and press the 'Preview' button at the bottom of the page if you wish to view your post prior to submitting it. When you are done editing and are satisfied your post is ready to contribute to the forum then press the 'Submit' button.
Quote - If you wish to quote someone's post whether in whole or in part you simple press the 'Quote' button located beside the 'Reply' button underneath each post. The is very useful if you wish to make light of or expand upon a prior post. Once you press the Quote button you are brought into the same editing environment that you use to edit or create any other post. At this point, you type your response directly to that quote. When you are done replying, press the 'Submit' button.
Reply Topic - This button functions the same as the 'Reply' button with the exception that your subject line will autofill with the subject of the original post (OP). This may come in handy if you replying to a long post whose subjects may have changed over time but you want to reply to the OP. When you are done replying, press the 'Submit' button.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

dus als ik het goed versta en ge wilt binnen een topic off-topic gaan dan doe je reply en dan vul je zelf een subject in. Maar als ge dan weer on-topic wilt gaan moet ge de "reply on topic" button gebruiken? Wat een pak koeiestront zeg :wc:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Pak Koeienstront!

Post by Tom Thumper »

Maar het is wel uw eigen koeienstront! :grotelach:

Ja, beetje dom. Ik veronderstel dat er ooit een plan heeft achtergestoken maar dat het plan, dat ooit heel duidelijk gedocumenteerd was en functioneel, ondertussen een beetje verwaterd is. :dontknow:

Nog 5
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

dees is een andere post titel

Post by duibhce Kaelann »

het is vrij simpel eigenlijk:
- als je wilt antwoorden op een speciefieke post en daaruit wil quoten gebruik je "quote"
- als je wilt antwoorden op een specifieke post en je wilt niet quoten gebruik je "reply" (of "quick reply")
- als je wilt antwoorden op de originele post waarmee het topic gestart is gebruik je "reply topic". Je zou ook naar die originele post kunnen gaan en daar op "reply" klikken, maar in een topic die meerdere pagina's lang is, is het gemakkelijker om de "reply topic" te gebruiken.

in de praktijk maakt het niet zoveel uit hoor. Je ziet hetenkel aan de post titel en, zoals je aan deze post kan zien kan je die zelf ook aanpassen als je wilt.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

ah zo...

Post by petervdc »

...gaat dat
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Dit is een on topic reply waarbij ik echter mijzelven quote ondanks dat ik nu reply op de post van d

Post by Muug »

Muug wrote:dus als ik het goed versta en ge wilt binnen een topic off-topic gaan dan doe je reply en dan vul je zelf een subject in. Maar als ge dan weer on-topic wilt gaan moet ge de "reply on topic" button gebruiken? Wat een pak koeiestront zeg :wc:
ewel, dan had ik het toch strak en correct geresumeerd eh mannekes! :blbl:

en trouwens, dat subject-veld is niet lang genoeg.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

woa es me dadde ier allemoal seg !!

Post by zappa »

is 't niet zo dat als je op quick reply klikt, ge geen smiley's kunt toevoegen? :huh2:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

woa es me dadde ier allemoal seg !!

Post by zappa »

ziet geen smiley's :-) ik ben ont-smileyt

behalve als ge edit doet dan kan je wel smiley bij steken :grotegrijns :grotegrijns :grotegrijns :grotegrijns


en mijn vorige post staat op de vorige pagiiiiina :confused2:
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Balkan Binnendoor

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:Ja, ik moet toegeven dat ik er compleet naast zat!!! Mijn verontschuldigingen.
Tja, toch wel tof dat je zo nederig uw fout kunt toegen. En ja, zo kan ik woorden in uw mond leggen maar ook andere dingen laten zeggen die ze nooit gezegd hebben en doen alsof dit een ander draadje is. Waarin dan weer andere uitspraken doen die ze ook nooit gezegd hebben en met DT fouten!
laouen wrote:"Jij rijd met u moto nog wel eens verkeert" zij ik tegen dienen van ons.
Nice! :gieren:

Maar dat ging ook allemaal in het oude forum, maar nu met nog meer knopjes!
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply