Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Heb je feedback en wil je die delen? Wees niet zo verlegen en laat het ons weten! Met jouw informatie kunnen we dit forum beter maken.
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by bompa »

Dat zal het wel zijn ,die probeert inderdaad vanalles naar het nederlands te vertalen,het zal daar wel zitten

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by laouen »

Ik merk dat dat 'x new' mij niet altijd naar de 'oudste nieuwe' post brengt...

Voorbeeld: Balkan Binnendoor. Ik kreeg 1 new bij de 'recent posts' vanochtend, die van Sjiriki terwijl DuibhceK daarvoor nog een heel lang antwoord geformuleerd had.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

ik heb ook een raar fenomeen : ik vul mijn credentials in, klik op Login en de browser toont weer de lege velden van mijn credentials. Vervolgens druk ik op F5 om de pagina te hernieuwen en voil? ik ben toch ingelogd ! :sterrekes:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by laouen »

Muug wrote:ik heb ook een raar fenomeen : ik vul mijn credentials in, klik op Login en de browser toont weer de lege velden van mijn credentials. Vervolgens druk ik op F5 om de pagina te hernieuwen en voil? ik ben toch ingelogd ! :sterrekes:
ah, dat heb ik soms ook, maar alleen op de smartphone...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Bij »

Seg meneer muug,

den tijd dat ge ingelogd blijft is dat gelimiteerd? Alle 5 min wordt ik automatisch terug uitgelogd blijkbaar. Voor sommige topics is da ni zo plezant.
'tis misschien omdat ik wa weinig post???? :lol:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Bij wrote:Seg meneer muug,

den tijd dat ge ingelogd blijft is dat gelimiteerd? Alle 5 min wordt ik automatisch terug uitgelogd blijkbaar. Voor sommige topics is da ni zo plezant.
'tis misschien omdat ik wa weinig post???? :lol:
met welke browser is dat ?

edit : jij hebt dat goed geobserveerd, beste Bij. Na wat zoeken bleek de auto logout parameter in de system settings op slechts 5 minuten te staan ! Ik heb deze nu op een half uur gezet. Misschien is dat voldoende. Ik denk dat dit behoorlijk veel problemen gaat oplossen. Dank ! :thumbsup:

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Werner »

Muug wrote:
Bij wrote:Seg meneer muug,

den tijd dat ge ingelogd blijft is dat gelimiteerd? Alle 5 min wordt ik automatisch terug uitgelogd blijkbaar. Voor sommige topics is da ni zo plezant.
'tis misschien omdat ik wa weinig post???? :lol:
met welke browser is dat ?

edit : jij hebt dat goed geobserveerd, beste Bij. Na wat zoeken bleek de auto logout parameter in de system settings op slechts 5 minuten te staan ! Ik heb deze nu op een half uur gezet. Misschien is dat voldoende. Ik denk dat dit behoorlijk veel problemen gaat oplossen. Dank ! :thumbsup:
Ik kan Bij "bijtreden" maar voor mensen zoals ik die al moeite hebben om een treffelijke volzi!n in een half
uur bijeen te sprokkelen toch niet zo evident mijn gedacht :oops:

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Bij »

owkay dank u :mrgreen:

't ja Werner in enkele topics is aanloggen verplicht als je daar wa langer aan het lezen zijt moet je een paar keer inloggen en dan wordt dat flink vervelend.
Sow Paul zeer dankuwel.

PS: ik gebruik thuis safari of firefox en op 't werk internet explorer en het was altijd van 'tzelfde...... dus ikke nekeer gekeken hoelang dat ongeveer duurde. ge ziet h? ik doe wa research voor ik ga reklameren :lol: (maar da zal de beroepsmisvorming van een onderhoudstechnieker zijn denk ik :grijns: )
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by zappa »

wordt ik nooit uitgelogd? als ik dat niet wil tuurlijk. Wat is dan het verschil?
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Bij het inloggen "hou mij aangemeld" ofzo aangeklikt? Bij mij hetzelfde en ik blijf gewoon aangemeld.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Bij het inloggen "hou mij aangemeld" ofzo aangeklikt? Bij mij hetzelfde en ik blijf gewoon aangemeld.
oef ! Eindelijk eens een normaal fenomeen !
Maar wel on-topic blijven eh ! :evil:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
Tom Thumper wrote:Bij het inloggen "hou mij aangemeld" ofzo aangeklikt? Bij mij hetzelfde en ik blijf gewoon aangemeld.
oef ! Eindelijk eens een normaal fenomeen !
Maar wel on-topic blijven eh ! :evil:
Ja baas! :deal:
Me gusta la moto, me gustas tu.

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Blackbert »

"Forum Mededingen
Lees hier wat de beheerder van het forum te zeggen heeft. "

:angel:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

:gieren:

J.pi
Posts: 31
Joined: 24 May 2010 09:20

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by J.pi »

weet ge wat raar is?
dat er tot nog toe geen enkel gek fenomeen zich heeft voorgedaan. :dontknow:
dus :sweeet: :bowdown:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

toch een raar fenomeen: wanneer ik niet ingelogd ben en naar het forum kijk zie ik bepaalde posts in een topic niet. Als ik het balkantopic als voorbeeld neem is de laatste post die ik in het topic zie wanneer ik niet ingelogd ben 198271, terwijl we ondertussen al aan 198334 zitten.

In het overzicht is ook de count van de replies (en de views) verschillend wanneer ik ingelogd ben en wanneer ik niet ingelogd ben.
:dontknow:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

Blackbert wrote:"Forum Mededingen
Lees hier wat de beheerder van het forum te zeggen heeft. "
:angel:
Mersie Beurt !

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote:toch een raar fenomeen: wanneer ik niet ingelogd ben en naar het forum kijk zie ik bepaalde posts in een topic niet. Als ik het balkantopic als voorbeeld neem is de laatste post die ik in het topic zie wanneer ik niet ingelogd ben 198271, terwijl we ondertussen al aan 198334 zitten.
Heb je er nog steeds last van? Heb je dan eens CTRL-F5 gedaan? 't is iets merkwaardigs hoor, dat cachen en bijhouden van counts. Ik vermoed dat het wel eens kan komen door het samenspel van de parameters van Joomla en Kunena, wat het nogal moeilijk maakt om uit te maken wat de resultante zal zijn.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote:Heb je er nog steeds last van? Heb je dan eens CTRL-F5 gedaan? 't is iets merkwaardigs hoor, dat cachen en bijhouden van counts. Ik vermoed dat het wel eens kan komen door het samenspel van de parameters van Joomla en Kunena, wat het nogal moeilijk maakt om uit te maken wat de resultante zal zijn.
Een harde refresh had ik al geprobeerd, maar datveranderde niets. Nu lijkt de telling wel oveern te komen tussen ingelogd en niet ingelogd en krijg ik ook niet ingelogd de allerlaatste postjes te zien.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Gelieve in deze topic alle gekke fenomenen te vermelden !

Post by Muug »

duibhce Kaelann wrote:
Muug wrote:Heb je er nog steeds last van? Heb je dan eens CTRL-F5 gedaan? 't is iets merkwaardigs hoor, dat cachen en bijhouden van counts. Ik vermoed dat het wel eens kan komen door het samenspel van de parameters van Joomla en Kunena, wat het nogal moeilijk maakt om uit te maken wat de resultante zal zijn.
Een harde refresh had ik al geprobeerd, maar datveranderde niets. Nu lijkt de telling wel oveern te komen tussen ingelogd en niet ingelogd en krijg ik ook niet ingelogd de allerlaatste postjes te zien.
Ik denk dat dit forum "self steering" is... het leest mee en past zich aan naargelang de suggesties van de gebruikers. :blink:

Post Reply