red_zebra

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

red_zebra

Post by red_zebra »

2019 zal blijkbaar het jaar van de keernekeerweerders zijn

red_zebra, formerly known as cruella maar er hangt teveel brol aan dat bijnaam en ik heb van die tijd een veel betere herinnering aan een bangelijke stuk muziek op een zekere trouwfeest van een andere revenant :whistling:

Voor de rest is er niets aan mij veranderd, nog altijd een probleem met snelheid en af en toe debiele stoten onderweg maar ik amuseer mij encore et toujours even erg op een motor ! :ricky:
Het geheel is wel met tien jaar meer op de teller :roll:

Verder praat ik niet graag over politiek, godsdienst en sport (behalve rugby), heel graag over muziek en films.
En als u/je met een boecht_met_wielen rijdt zal ik mij een plezier doen om u/je te trollen*


:grin: 'n' if ye'r a lanky rid haired scots guy in a kilt, please dm me :grin:



*We zijn akkoord dat GS'en bvb gewoon af zijn en dat het schitterende machines zijn maar ik moet uit gewoonte gewoon debiel doen met mensen met BMW's
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: red_zebra

Post by Muug »

Welkom Rode Zebra! :w00t:
Tien jaar ouder? Vreemd, ik heb gisteren héél goed gekeken en Ik heb niks van verschil gezien. Afin, ik heb geen x-ray eyes natuurlijk.

Het is trouwens fijn om hier weer een lijk uit de kast te zien kruipen. Alweer zeg, zou de Apocalyps nabij zijn? :peepwall:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: red_zebra

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 27 Oct 2019 08:03 Welkom Rode Zebra! :w00t:
Tien jaar ouder? Vreemd, ik heb gisteren héél goed gekeken en Ik heb niks van verschil gezien. Afin, ik heb geen x-ray eyes natuurlijk.

Het is trouwens fijn om hier weer een lijk uit de kast te zien kruipen. Alweer zeg, zou de Apocalyps nabij zijn? :peepwall:
Als er daardoor nog meer "lijken" van dit allooi uit de kast vallen :arrow: Bring it on :!: ;) :grin: :grin:
Kon maar geen link leggen toen er aan de naftpomp in Weisswampach een toch vaag bekende kop onder de helm verscheen, maar nu ...
Bienvenue donc, Red_Zebra :thumbsup:
Last edited by OzzePaa on 28 Oct 2019 15:39, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: red_zebra

Post by diskeletlietje »

Welcome back ,
En bedankt voor de oorwurm .
I Can't Live in a Living Room .zit al ganse dag in mijn kop
😉

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: red_zebra

Post by Blackbert »

ojee :wreck:

:mrgreen: 8-)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: red_zebra

Post by red_zebra »

Blackbert wrote: 27 Oct 2019 18:13 ojee :wreck:

:mrgreen: 8-)
Yeah ... Sith happens 8-)
sith-happens.jpg
(17.63 KiB) Downloaded 268 times
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Roadster
Posts: 17
Joined: 16 Sep 2019 07:37

Re: red_zebra

Post by Roadster »

red_zebra wrote: 27 Oct 2019 00:55

Verder praat ik niet graag over politiek, godsdienst en sport (behalve rugby), heel graag over muziek en films.
En als u/je met een boecht_met_wielen rijdt zal ik mij een plezier doen om u/je te trollen*
#lingeriemoto :whip:
:mrgreen:

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: red_zebra

Post by red_zebra »

Roadster wrote: 27 Oct 2019 20:12 #lingeriemoto :whip:
:mrgreen:
My three cylinders are still knocking the dust out of your exhausts though :whistling:
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: red_zebra

Post by F M »

red_zebra wrote: 27 Oct 2019 00:55
Verder praat ik niet graag over politiek, godsdienst en sport (behalve rugby), heel graag over muziek en films.
En als u/je met een boecht_met_wielen rijdt zal ik mij een plezier doen om u/je te trollen*
Ook welkom. Ik ben precies te jong om u te kennen.

Rugby: actief of passief ?

Och, ik moet toch geen serieus antwoord verwachten al je mijn avatar bekijkt. :cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: red_zebra

Post by red_zebra »

F M wrote: 28 Oct 2019 09:37 Ook welkom. Ik ben precies te jong om u te kennen.

Rugby: actief of passief ?

Och, ik moet toch geen serieus antwoord verwachten al je mijn avatar bekijkt. :cry:
Talk to me about being young, I'm a 16yo girld trapped in this body :roll:

Rugby: zo passief als een coachpotato can be. Ik volg de internationale bekers en de Six Nations en daar stopt het mee. Maar ik vind het wel een pak schoner en interessanter dan de meeste andere sporten met een bal :laughing:

En een serieus antwoord kan ik af en toe wel geven. Dit was dus af en toe :)
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: red_zebra

Post by F M »

red_zebra wrote: 28 Oct 2019 10:49 Rugby: zo passief als een coachpotato can be. Ik volg de internationale bekers en de Six Nations en daar stopt het mee. Maar ik vind het wel een pak schoner en interessanter dan de meeste andere sporten met een bal :laughing:

En een serieus antwoord kan ik af en toe wel geven. Dit was dus af en toe :)
Ik vroeg het omdat mijn dochter rugby speelt, en ik u misschien per ongeluk als tegenspeelster van haar zou kunnen tegengekomen zijn.

Niet dus. :)



En bedankt voor het serieuze antwoord. :lol: Als het echt moet om niet afgezeikt te worden wil ik wel eens een andere moto kopen, hoor. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: red_zebra

Post by zappa »

Red Zebra, rode, witte of zwarte zebra, ik hou van alle paardjes ! ;)
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: red_zebra

Post by Muug »

red_zebra wrote: 28 Oct 2019 10:49 Talk to me about being young, I'm a 16yo girl trapped in this body :roll:
Lol, dat zal er wellicht boenk op zijn. :mrgreen:

Post Reply