Walter

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
Walter
Posts: 7
Joined: 01 Apr 2021 21:27

Walter

Post by Walter »

Ik had mij bezondigd aan het posten van gedachten zonder mijzelf fatsoenlijk voor te stellen. Erg kan dat niet zijn want in een café doe je dat toch ook, eerst zeveren en dan zeggen wie je bent. Blijkbaar is de aangroei klein hier, maar wat maakt dat uit. Er staat per slot van rekening "met een hoek af" en laat dat nu net de trigger geweest zijn voor mij om lid te worden.
Wie is Walter ? Wel een doodeenvoudige kerel uit Beringen die zich bewust begon te worden van zijn midlifecrisis. Mijn vorige vrouw eruit schoppen om dan een jongere te nemen en daar een koppel kinderen bij te verwekken gaf niet genoeg voldoening zeker, want een jaar of 2 geleden kocht ik een gloednieuwe CB 1100 EX. Dat is een honda, maar iets doet mij vermoeden dat je dat er hier niet moet bij zetten. Ik heb al mensen wijsgemaakt dat het toyota is, en dat is altijd inwendig lachen.
Ik heb de zwarte versie, niet de rooie, omdat ik teveel van korting houd. Ik reed al een 12-tal jaren met een scooter 125CC en elk voorjaar wees mijn vrouw mij erop dat ik wel naar motoren keek op het wereldweb, maar er nooit ene kocht wegens geen A1 plastiekje. Ze raadde mij aan om zo een plastiekje te verwerven, en mijn goesting, het is te zeggen haar voorkeur, te kopen. En zo vult dat ding dus mijn garage. Rijden is relaxed, meestal alleen. Soms in gezelschap, gewoon gelijk dat komt. Ik denk niet dat ik hard rijd. Ik denk nog minder dat ik traag rijd. Ik hecht veel belang aan beheersing van de motor, omdat daar het plezier begint volgens mij.
Dan mijn karakter : in grote lijnen komt het erop neer dat ik een groot rechtvaardigheidsgevoel heb, ik vind dat je respect moet hebben voor andere mensen, dieren en moeder aarde. Respect is niet hetzelfde als volgzaam zijn, ik kan er goed tegen dat iemand anders een andere mening heeft, zeker wanneer die andere goed kan duiden waarom hij denkt wat hij denkt. Trouwens begrippen zoals falen en gelijk hebben, zijn uitgevonden door de mens en bestaan niet. Je bent nooit aan het falen, enkel nog niet bij het doel aangekomen. En gelijk hebben bestaat echt niet, je kan gelijk krijgen, maar je hebt het nooit. Als je dat niet gelooft, dan moet je daar gewoon harder over nadenken en dan zal je zien dat ik gelijk heb wanneer ik zeg dat gelijk hebben niet bestaat. Zo, dat volstaat wel wat voorstellen betreft, de rest ondervinden jullie wel in de loop der toekomst. Ondertussen veel rijplezier, uiteraard.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Walter

Post by zappa »

Dag Walter,
midlifecrisis. Mijn vorige vrouw eruit schoppen om dan een jongere te nemen en daar een koppel kinderen.....
Er zitten hier ook vrouw(en) met midwifecrisis en die schoppen hun vorige pannen en potten in de vaatwas en nemen daar een koppel moto's bij... en paarden echte pk's :mrgreen:

Maar vooral welkom, wie weet komen we eens op een ritje elkaar live tegen, liefst met mijn husaberg, daar rij ik eigenlijk nog het liefste mee ;-)
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Walter

Post by Muug »

zappa wrote: 04 Apr 2021 00:35vrouw(en) met midwifecrisis en die schoppen hun vorige pannen en potten in de vaatwas en nemen daar een koppel moto's bij
En dat past allemaal in uw afwasmachine???? Waw.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Walter

Post by Muug »

Dag Walter.
Merci voor uwen uitleg.
Ik heb al iets meer posts dan u, maar das eigenlijk omdat ik op mijn werk teveel tijd heb :oops:
En ook misschien omdat ik de oprichter er van ben. :peepwall: Héél soms komt mijn alter ego even langs, PraatAdmin, maar veel meer dan twee keer per jaar zal dat niet zijn.

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Walter

Post by Jopet »

Hoi Walter, mijn midlifecrisis is begonnen op mijn 18de, en houdt op mijn 55ste nog steeds aan, wel moet ik erbij zeggen dat ik de laatste 20 jaar het bij 1 vrouw gehouden heb wat ik niet kan zeggen van mijn auto's en moto's :ricky:
Wat ik wel niet goed begrijp is dat je de "oudere" vrouw eruit gooit om een "nieuwe" jongere vrouw te nemen maar de moto die er achteraf nog bijkomt is dan misschien wel een "nieuwe" maar wel een "oudere" stijl.... niet echt consequent in je keuzes hé :rayof:
Maar hier in deze groep is maar 1 ding belangrijk, van moto's houden, met wat je rijdt of hoe oud die is of hoe modern is totaal niet belangrijk, wij zijn allemaal motorrijders en daar gaat het om :thumbsup:
Veel plezier!!!
Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Walter

Post by Schussboelie »

Walter wrote: 04 Apr 2021 00:11dan zal je zien dat ik gelijk heb wanneer ik zeg dat gelijk hebben niet bestaat
:grin: Da's een mooie!
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Post Reply