Een zware mijn ware!?

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Een zware mijn ware!?

Post by Wipr »

VFR heb ik dus al gehad. Idd super machien maar goed, met twee begon ik al snel te klagen van mijn polsen. Heb er even naar gezocht voor risers maar dat was dan weer teveel geld.

XJR heb ik altijd al ne knappe moto gevonden. De man waar ik de VFR van kocht had er toevallig ??ntje staan van zijn buurman. Hij deed het onderhoud voor hem. Zijn mening was: Hele goede moto maar hij was een echte Honda fanaat en vond het minder leuk om aan te werken dan bijv de VFR (leukere mechaniek of zoiets...)

Offroad rijden, kom ik toch niet aan. Ik heb me voorgenomen om in de toekomst met de motorfiets toch eens richting Eifel/ Alpen te rijden maar vooral een toerke al dan niet met mijn madam achterop.

De lotto winnen zal er ook niet bij zijn want ik speel nooit mee. Image
Als 't van mijn madam zou afhangen dat zou zij de CBF1000 kiezen of de R1150R.

Voorlopig is het nog "take and go" met de scoot. Heb hem ondertussen toch al 5 maanden he. Straffe kost niewaar en ben hem nog niet beu. Image

Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik heb nog nooit een motorfiets gehad waar ik het allesbehalve erg vond om autostradekm's mee te doen. Qua rijcomfort en motorische prestaties. De Varadero kwam dicht in de buurt maar daar vond ik de 6de versnelling wel nodig. (Had nog de 5-bak)

De VFR was wel leuk om 's nachts even het traject Temse-Antwerpen tegen 180 te rijden. Een turbine die zich kiplekker voelde.

Anders rij ik zelden meer dan 120km/u

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Een zware mijn ware!?

Post by Wipr »

Gisteren kwam er iemand van het scooterforum met zijne nieuwe moto pronken. Geen scooter meer voor deze meneer maar wel een CBF500.

Heb er ondanks zijn aanbod niet mee gereden want kende de welomprezen CBF500 wel maar het was lang geleden dat ik nog eens een tank had gevoeld...

Gaan opzitten, klinkt belachelijk maar zo met het optioneel schermpje erbij etc zei het me bijzonder weinig.

Als het terug een naked zou worden toch liever wat zwaarder.

Heb qua motoren op een golf gezeten qua cc's en pk's en de pk's zijn in mijn geval wat ondergeschikt aan het koppel.

Koppel lijkt wel verslavend te werken. Image

By the way, de VFR vond ik echt heel leuk rijden maar ik reed er altijd zo hard mee.

Post Reply