@Diskeletlietje

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: @Diskeletlietje

Post by Raketman »

Waarom voel ik mij nu verplicht om dees erbij te zetten ?

http://www.youtube.com/watch?v=O-jOEAuf ... re=related

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: @Diskeletlietje

Post by Muug »

Cotthem, uw tweede filmke begint met een bij die een bloem aan 't beffen is Image Image Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @Diskeletlietje

Post by petervdc »

Cotthem, uw tweede filmke begint met een bij die een bloem aan 't beffen is Image Image Image
lol
Keep going

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: @Diskeletlietje

Post by TRooPER »

nog van hetzelfde niveau motorpraat:

[url]

Image Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: @Diskeletlietje

Post by zappa »

tog schoon dat je eens aan mij denkt, avatar en pokemon hangen mijn klooten uit Image
wacht maar tot ze daar wat ouder worden, hier is m'n 14jarige haar "roze" periode voorbij, al de rooskleurige kleren mogen voor spullenhulp Image en 't is nu al twilight vampieren en weerwolven wat de pc, dvd en posters voort brengt Anderzijds haar muziek keuze is aan 't beteren geen k3 meer maar evanescence, within temtation das al beter om aan te horen Image
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @Diskeletlietje

Post by petervdc »

tog schoon dat je eens aan mij denkt, avatar en pokemon hangen mijn klooten uit Image
wacht maar tot ze daar wat ouder worden, hier is m'n 14jarige haar "roze" periode voorbij, al de rooskleurige kleren mogen voor spullenhulp Image en 't is nu al twilight vampieren en weerwolven wat de pc, dvd en posters voort brengt Anderzijds haar muziek keuze is aan 't beteren geen k3 meer maar evanescence, within temtation das al beter om aan te horen Image
Je bedoelt dat hij ze al de pil mag geven ?
Tegenwoordig...
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: @Diskeletlietje

Post by zappa »

Je bedoelt dat [color=#BF8000:1owml9oc]hij ? ? [/color:1owml9oc] ze al de pil mag geven ?
Tegenwoordig...
gelukkig heeft de dochter dat nog niet nodig,within temtation zorgt er wel voor dat ze steeds [color=#BF8000:1owml9oc]hoofdpijn[/color:1owml9oc] heeft Image
dus zappa koopt die laatste nieuwe life cd maar Image
Als de dochter een beetje van de ma heeft zal ze nog niet te vlug "last" hebben van hoofdpijn Image ( en aan alle "hoofdpijn"vrouwen:zoekt u een waar ge geen hoofdpijn van krijgt Image )

de pil das nog veel te vroeg, als er al hongerige wolven haar spoor volgen, moeten die nog lang de mama haar geladen tweeloop, kaiiiiiiii.

bovendien 't is een veeeeeel braver meiske, heb er bijna geen last mee[/size:1owml9oc] Image
sig nature

Post Reply