@Wiprke

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: @Wiprke

Post by fore »

Maar misschien ben ik inderdaad heel erg verkeerd. Kan iemand me - en Raketman - eens proberen uitleggen wat er zo tof is aan verjaardagen?
Positieve redenen om te verjaren:

- Ge word eraan herinnerd dat uw pensioen weeral wat korter is gekomen .... Image
- De mooie vrouwen, die U komen kussen, worden talrijker
- Al uw 'concurrenten', die een hand komen geven, worden lelijker en lelijker ... Image
- verjaardagen zijn er niet om U geluk te wensen, ze zijn er om je omgeving eraan te herinneren dat ze U moeten ontzien van noeste arbeid.
- Al uw redenen, om niet te moeten werken, worden rapper aanvaard ... Image
- een extra taartje of frangipanneke is niet te versmaden ... Image
- Ge moogt nog is ... Image
- Elke keer word ervaren als 'den eerste keer'
- ge word sterker met ouder te worden.
...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: @Wiprke

Post by diskeletloetje »

De 20-er jaren vond ik geweldig, de 30-er jaren vind ik al veel minder....
Ze zeggen "life begins at 40". Hopelijk hebben ze gelijk.....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: @Wiprke

Post by Tom Thumper »

De 20-er jaren vond ik geweldig, de 30-er jaren vind ik al veel minder....
Ze zeggen "life begins at 40". Hopelijk hebben ze gelijk.....
Dat moet ge allemaal niet geloven, ik ben in de zomer 40 geworden en kan het dus weten. 6, 12, 18, 21, 30 Dat was schoon om te verjaren maar 40. Image Ik vond dat maar niks en heb daar toch wel een paar uur slechtgezind van rondgelopen maar het bouwen van een stevig feestje heeft geholpen!

@Wipr: viert ze!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: @Wiprke

Post by F M »

40 ?

Zo jong ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: @Wiprke

Post by Cotthem »

.... Image ....ik voel mij beter en beter met ouder te worden, ik kijk uit naar grijswitte haren en ouderdomsvlekjes
"...the path is the destination"

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: @Wiprke

Post by TRooPER »

.... Image ....ik voel mij beter en beter met ouder te worden, ik kijk uit naar grijswitte haren en ouderdomsvlekjes
ge gaat dus ??n worden met uwe moto

en by the way:

elke dag is een feest,
den ene dag wat heftiger dan den andere

"enjoy life and happiness"
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Wiprke

Post by Wipr »

Dank u, dank u.

Och verjaren brengt ni meer veel op he. Mijn ouders zeggen dat mijnen tijd nu voorbij is en dat de kleinkinderen het normale budget voor mijne verjaardag nu bijkrijgen. Fair genoeg voor me.

Shame on me dat ik nu pas dit topic lees maar ben mijne weg hier nog wat aan het zoeken en de 5de verjaart, de 6de smorgens vroeg de vlieger op naar NY, wat trouwens geweldig was.

31jaren achter de rug en heb al veel geleerd over de maatschappij en over mezelf maar geen van beiden kan je veranderen.

Ne nieuwe moto?! Bwa kweet ni, heb daarjuist nog even gereden met m'nen groten brommer en hem na de regenbui weer proper afgedroogd en hem even Image

Tegen mijne collega zei ik onlangs dat het wel weer kriebelt om er ??ne te kopen waarop ik zei, kheb geen geld voor dat te kopen dat ik wil (tja wat wil ik Image , koppel toermoto of iets allroadsachtig) en hij zei, de banken hebben geld genoeg voor je. Tja maar toch maar niet.

Het budget dat ik heb zou ik iets zoals Raket kunnen kopen (dacht het met de Vigor klaar te spelen) maar ZO handig ben ik echt niet en heb er het gereedschap noch andere middelen voor.

In ieder geval, merci. Image

@Raket: Ik ben volledig met je mee

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Wiprke

Post by Wipr »

Dank u, dank u.

Och verjaren brengt ni meer veel op he. Mijn ouders zeggen dat mijnen tijd nu voorbij is en dat de kleinkinderen het normale budget voor mijne verjaardag nu bijkrijgen. Fair genoeg voor me.

Shame on me dat ik nu pas dit topic lees maar ben mijne weg hier nog wat aan het zoeken en de 5de verjaart, de 6de smorgens vroeg de vlieger op naar NY, wat trouwens geweldig was.

31jaren achter de rug en heb al veel geleerd over de maatschappij en over mezelf maar geen van beiden kan je veranderen maar wel wat aanpassen.

Ne nieuwe moto?! Bwa kweet ni, heb daarjuist nog even gereden met m'nen groten brommer en hem na de regenbui weer proper afgedroogd en hem even Image

Tegen mijne collega zei ik onlangs dat het wel weer kriebelt om er ??ne te kopen waarop ik zei, kheb geen geld voor dat te kopen dat ik wil (tja wat wil ik Image , koppel toermoto of iets allroadsachtig) en hij zei, de banken hebben geld genoeg voor je. Tja maar toch maar niet.

Het budget dat ik heb zou ik iets zoals Raket kunnen kopen (dacht het met de Vigor klaar te spelen) maar ZO handig ben ik echt niet en heb er het gereedschap noch andere middelen voor.

In ieder geval, merci. Image

@Raket: Ik ben volledig met je mee

Post Reply