WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Wipr »

Ik vind het wel opmerkelijk, dat iedereen die zo ??n gehad heeft dat een bangelijke motor vindt, maar dat ze wel bijna allemaal daarna een andere motor kopen ? Image
Het gras ziet altijd groener op een ander maar wordt ook ros. In de cotthem zijn geval moet je groen en ros omdraaien. Image

Ge denkt soms dat die andere motorfiets beter zal zijn he.

Zo vind ik ze nog mooi maar met de laatste generatie met ??n uitlaat al wat minder.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Raketman »

't Zou kunnen dat er ooit nog nen XJR op den hof komt.

Ik was daar beestig content van, maar tegelijkertijd had ik ook het gevoel dat het verhaal af was. Elk mechanisch detail, elke plooi van het frame, elk millimeterke van de remmen en elke honderd toeren van ralenti tot rode zone was gekend. De grenzen allemaal afgetast ?n gevonden (zonder al te veel brokken) en dan ben je daar op een zonnige morgen ineens "klaar" mee. 't Was leuk, 't was tof, de volgende...

Met de grijze ben ik nog verre van klaar Image Image .
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11767
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Muug »

't Zou kunnen dat er ooit nog nen XJR op den hof komt.

Ik was daar beestig content van, maar tegelijkertijd had ik ook het gevoel dat het verhaal af was. Elk mechanisch detail, elke plooi van het frame, elk millimeterke van de remmen en elke honderd toeren van ralenti tot rode zone was gekend. De grenzen allemaal afgetast ?n gevonden (zonder al te veel brokken) en dan ben je daar op een zonnige morgen ineens "klaar" mee. 't Was leuk, 't was tof, de volgende...

Met de grijze ben ik nog verre van klaar Image Image .
Image voor de volle tweehonderd percent. Ik verander meestal van moto als ik er "klaar" mee ben, en dat wil meestal zeggen dat de moto mij niet meer kan verrassen of als ik met die moto niet meer beter kan worden. En ja, misschien komt er ooit weer zo'n beestje op den hof, al zal het misschien eerder een CB1300 zijn. Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Theo »

vooruit, ik ben niet de enige met een CB1300 in mijn droomlijst, bij mij nog wel op de eerste plaats..

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Wipr »

En toevallig is die nieuwe Touringversie van de CB1300 wel geslaagd te noemen.

User avatar
Muug
Posts: 11767
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: WHOEEEEEEEEHAAAAAA!!!!!!!!!!

Post by Muug »

ALS ik me dat koop, zal het de naked zijn!

Post Reply