Motor kuisen

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Motor kuisen

Post by Muug »

julien wrote:Gebruik dees meestal
Image
http://www.josram.be/
Ja
is subliem spul
doet plastiek glimmen als nieuw en maakt de moto enorm waterglad :thumbsup:
ik heb daar in NL ne keer een doos van twaalf van besteld, was pakken goedkoper dan fles per fles te kopen

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motor kuisen

Post by ChiChiWaWa »

Maar dan moet het al goed proper zijn voor ge dat er op doet toch?

User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Motor kuisen

Post by julien »

Tuurlijk , ge doet toch ook gene gel in uw haar net voor ge gaat douchen he :mrgreen:

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motor kuisen

Post by ChiChiWaWa »

julien wrote:Tuurlijk , ge doet toch ook gene gel in uw haar net voor ge gaat douchen he :mrgreen:
Ah jama ja, ik zoek dus eerst iets waar ik die plastic eerst al schoon blinkend proper mee krijg :D

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Motor kuisen

Post by Bij »

Chi,
ge kunt ook eerst al die plastiek van uwen brommer vijzen voor ge gaat rijden dan word da ni vuil he :mrgreen:
Maar zo ne GS zonder palstiek :shock:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Motor kuisen

Post by F M »

Ik denk dat het voor Chichi niet in de eerste plaats gaat om alles zo mooi mogelijk te houden, maar wel om hoe gaat dat zonder veel moeite ? :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motor kuisen

Post by ChiChiWaWa »

F M wrote:Ik denk dat het voor Chichi niet in de eerste plaats gaat om alles zo mooi mogelijk te houden, maar wel om hoe gaat dat zonder veel moeite ? :mrgreen:
Indien mogelijk, de twee gecombineerd :P Ik sta er niet om bekend om veel tijd te spenderen aan het proper/deftig houden van mijne moto, maar ik voel me moreel verplicht gelet op de prijs van dien nieuwen om die toch een beetje meer in ere te houden. Maar wa een kreng is me da om te kuisen :x

Post Reply