Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Raketman »

Ik heb er mij ook op staan vergapen...menslief azo iets lelijks, maar intrigerend tegelijkertijd. Nen SS100 daarentegen, daar wil ik direct wat zetels in mijne living voor verschuiven :drif: .
Nil volentibus arduum

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/ho ... c=listPage

Het hart zegt: gaan :ricky:
Het verstand zegt: manneke toch.... begint ne keer aan den afwas... :peepwall:
Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Koeno wrote: 11 Jul 2020 07:37 Het hart zegt: gaan :ricky:
Het verstand zegt: manneke toch.... begint ne keer aan den afwas... :peepwall:
Aardig apparaat, twijfelachtige prijs. :?
In die categorie ga ik voor een Speed Triple R. :ricky:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

ik kwijl hier wel op maar ik ga m'n verstand laten spreken ; heb juist genoeg motorkosten gedaan en ga toch proberen wat te sparen
https://deschouwermotos.be/okkasie/yama ... -garantie/

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Mario wrote: 05 Aug 2020 09:32 ik kwijl hier wel op maar ik ga m'n verstand laten spreken ; heb juist genoeg motorkosten gedaan en ga toch proberen wat te sparen
https://deschouwermotos.be/okkasie/yama ... -garantie/
:shock: Dat is VEEL te duur. Neem dan beter de deze:
Hierzie: https://www.autoscout24.be/fr/offres/ya ... c=listPage
ULTRA-zeldzaam in deze kleurstelling.
Exact dewelke ik had. Sterker nog, het is misschien wel de mijne. Ik had 'm wel aan een Gentenaar verkocht maar soit, die zal ondertussen wel al meerdere keren van eigenaar zijn veranderd.
Moest ik er niet al twee hebben ik kocht me metéén deze moto terug. Fabuleuze toerder. Wat een windbescherming van die teller: uuuuurenlang 140km/u op de Franse autostrades was géén probleem. Subliem zadel ook, je kon er wekenlang in blijven zitten. Oh ik zie die moto in die kleuren graag :sweetheart:

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

allee jong, diene heeft ochottekes 78 kw ! :peepwall: :wall: :o :lol:
(bwa, da's toch al makkelijk 20 à 25 meer dan m'n huidige en ongetwijfeld een stuk veelzijdiger/gebruiksvriendelijker)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Muug wrote: 05 Aug 2020 10:04 :shock: Dat is VEEL te duur. Neem dan beter de deze:
Hierzie: https://www.autoscout24.be/fr/offres/ya ... c=listPage
ULTRA-zeldzaam in deze kleurstelling.
tja, te duur is relatief, in die Kenny Roberts kleuren zijn ze wel gezocht, dus een liefhebbersstuk.
Die van mijne maat gaat toch niet zo direct de deur uit, gepimpt met geel spatbordje en R1-remklauwen...
Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

mja, voor de xjr-ervaring heb je alleszins geen KR-kleurkes nodig 8-)

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Mario »

ja mannen, ik had het eerder over het model en niet die specifieke uitvoering, al staan de KR-kleuren me precies iets meer aan
maar met dat exemplaar van muug zou ik zeker ook kunnen leven

misschien binnen een paar jaar nog eens zien want momenteel is het niet echt een goed plan
maar merci voor de 'feedback' hé ! :thumbsup:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Dus 'em staat in uw garaasch :!: ... :?: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Raketman »

Kweenie, om de één of andere reden zou ik net de tegenovergestelde reflex hebben. Véél te veel proza die ge drie keer moet lezen om de essentie eruit te halen...een schoolvoorbeeld van hoe een goeie verkoopsadvertentie NIET moet zijn.
Nil volentibus arduum

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Raketman wrote: 23 Aug 2020 19:34 Kweenie, om de één of andere reden zou ik net de tegenovergestelde reflex hebben. Véél te veel proza die ge drie keer moet lezen om de essentie eruit te halen...een schoolvoorbeeld van hoe een goeie verkoopsadvertentie NIET moet zijn.
3 keer lezen? ik lees dat zelfs gewoon niet... :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Er was zo ne keer ene die op zijn oprit een paar kuub bakstenen te koop had, en een berg mortel, en een een stapel ruiten en ramen en deuren etc etc. Een heel epistel jongens toch. En eigenlijk ging het gewoon om een huis dat hij te koop had. Het was inventief geschreven, maar of je daarmee meer gegadigden lokt? :dontknow:

Verder ga ik nooit vergeten dat Raketman zei dat zo'n KTM 990 Duke nog onmogelijker te berijden was dan zijn eigen 990 Adventure. :mrgreen: Er mee rijden was iets van WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE :laughing: :laughing: :laughing:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

en toch voorziet dit epistel meer informatie als de gemiddelde advertentie van andere motoren...

Je weet bouwjaar, kilometerstand, opties (remleiding, uitlaat met db, k&n filter, valblokken en motobeschermers), staat van banden & onderhoud...
dus voor mij is het epistel er rond de max, werkt voor mij zeker...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Elk zijn meug , zegt Muug! :lol:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

Muug wrote: 24 Aug 2020 16:36
Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Er was zo ne keer ene die op zijn oprit een paar kuub bakstenen te koop had, en een berg mortel, en een een stapel ruiten en ramen en deuren etc etc. Een heel epistel jongens toch. En eigenlijk ging het gewoon om een huis dat hij te koop had. Het was inventief geschreven, maar of je daarmee meer gegadigden lokt? :dontknow:

Verder ga ik nooit vergeten dat Raketman zei dat zo'n KTM 990 Duke nog onmogelijker te berijden was dan zijn eigen 990 Adventure. :mrgreen: Er mee rijden was iets van WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE :laughing: :laughing: :laughing:
wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ? :dontknow: (zolang ze niet van denaldiparkingkomenenvoorranghebben of als hun bezitter vraagt of die landcruiser wel echt 4x4 is ? mogen die van mij gerust blijven rondrijden, ik kan wel even mijn ogen dicht knijpen ;-) )

Voor mijne smt mocht ik eens testrijden met een 950 duke, zelfs bij die had je al over die zwarte ribbels tussen de betonplaten in 't wegdek, ne snok vooruit door de gasrespons, wat moet dat dan niet zijn met zo'n 990 superduke?
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

zappa wrote: 24 Aug 2020 19:04
...

wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ?

...
Ik heb nen Dokker (heel basic). Veel auto (Renault) voor weinig geld ... :rayof:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

den Bullet wrote: 25 Aug 2020 01:22
zappa wrote: 24 Aug 2020 19:04
...

wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ?

...
Ik heb nen Dokker (heel basic). Veel auto (Renault) voor weinig geld ... :rayof:
ne bruine? (blijkbaar is dat in de motoradvertentie een plek op die verkoper zijn netvlies :mrgreen: )
sig nature


Post Reply