Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Jopet »

Muug wrote: Idem voor Jopet.
Dus droom maar op, maar enkel als je er ook een link naar een overeenkomstig zoekertje bij zet ! :book:
Voila Muug, bij elke motor staat er een link bij, vooral bij die NR met een stevig prijskaartje :confused:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Jopet wrote: Voila Muug, bij elke motor staat er een link bij, vooral bij die NR met een stevig prijskaartje :confused:
Wow gij hebt nen dure smaak ! :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

hmmmmmmmmmmmmmmmm en maar 1500 euro..........
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 53968.html
Image

ik zou mij zo'n goedkope zoekertjes drie per jaar durven kopen .... moest ik ergens een hangarke hebben !



Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Toen ik ergens 14-15jaar was.... dan was ik overtuigd dat dit mijn eerste motor ging worden:

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 71820.html

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

40 jaar geleden zou deze de opvolger van m'n Soes 380GT Roca worden :ricky: ... Helaas kwam er een Matra Bagheera S op den hof te staan ;) :lol:
Maar zou ik vandaag ...... :?: :? :dontknow: :roll: :krabje: :sweetheart:

http://www.kapaza.be/nl/motos/kawasaki- ... 414095.htm

... en deze is nog njammie-jer : http://www.oldtimers-te-koop.be/klassie ... 48859.aspx

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

OzzePaa wrote:Helaas kwam er een Matra Bagheera S op den hof te staan ;) :lol:
Mega-coole wagen ! En waarom "helaas"? :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by F M »

Omdat hij meer op den hof stond dan op de weg te rijden?
I am confused. Oh no, maybe not!


Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Davy78 wrote:Honda's allereerste V4 ...

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... 73367.html
Vree plezante motor om mee te rijden... tot zijn luchtvering het volledig begeeft achteraan :p
wel oppassen want olie distributie liep niet zoals het hoort met veel slijtage als gevolg...

wel nen serizeuzen moto: gear indicator, cardan, 5vitesse + overdrive en veel gewicht :p

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

F M wrote:Omdat hij meer op den hof stond dan op de weg te rijden?
FM, 40 jaar geleden was Ozzepa nog ge gewone Ozzegast, en zo'n gasten vinden zo'n wagen supercool en zullen daar wel veel mee gereden hebben. :grin: Ik vermoed echter iets met problemen en panne en onbetrouwbaar en zo :mrgreen:


User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Droopy wrote:http://www.2ememain.be/moto/moto/honda/ ... 74656.html

Moto faite pour rouler. :grin:
La Motobécane orange à coté :?: Evidemment ça :!: :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Muug wrote:
OzzePaa wrote:Helaas kwam er een Matra Bagheera S op den hof te staan ;) :lol:
Mega-coole wagen ! En waarom "helaas"? :mrgreen:
Inderdaad vree tof bakske en ongeloofelijk plezaant om mee te rijden, vooral in de bochtjes en de bergen (met drie naast elkaar gezeten en de motor achter uwe rug ronkend :rayof: ) ... Enorm veel plezier aan beleefd, maar ook een beke "helaas" dus omdat hij er kwam vanwege het feit dat op dat ogenblik m'n motocarrière on hold werd gezet wegens aankomende vrouwtje-huisje-tuintje-kindjes-periode :angel:
Ahja, zo ging daddenin OzzenTijd ;) :sweeet: :tongue: ... En dan ist bijna 30 jaar wachten eer ge terug op 2 wielen rijdt ...
Muug wrote:
F M wrote:Omdat hij meer op den hof stond dan op de weg te rijden?
FM, 40 jaar geleden was Ozzepa nog ge gewone Ozzegast, en zo'n gasten vinden zo'n wagen supercool en zullen daar wel veel mee gereden hebben. :grin: Ik vermoed echter iets met problemen en panne en onbetrouwbaar en zo :mrgreen:
Geen mechanische problemen gehad of ooit in pan mee gestaan. :thumbsup: Tenige minpunt (maar dan ook eentje van formaat :!: ) was dat dat ding wegroeste waar ge bij stond :w00t: De carrosserie was polyester dus den otto bleef er als nieuw uitzien, maar het chassis smolt bijwijzevanspreken onder uw voeten weg :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by F M »

Ach, ik heb effe fotokes gezocht op tinternet. Ik verwarde met de Murena.

Ja, dat was een mega cool bakske. Maar als ge nu dat interieur ziet, dat was toch... speciaal.

Zou je dat eigenlijk niet terug willen? Is niet zo duur...

Maar straks krijgen we weer een tik op de vinger van de praatadministrator. :oops:
I am confused. Oh no, maybe not!



User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

google efkes op "BMW zijspan kneeler 1971 sidecar" en ge vindt nog foto's, en in de cache van google zelfs nog de uitleg :

De fotootjes:
Image
Image
Image
Image

"Wegens beëindigen van onze hobby deze BMW aangeboden.

deze BMW kneeler gaat helaas weg omdat wij er niet meer op rijden.
deze staat al 2 jaar stil en hopen dat er iemand anders plezier van kan gaan hebben.
dit is een R100 RS blok met 800cc cillinders dit ivm regelement CRT/HMV
voor zitten er dubbele remschijven op waarvan 1 uitgeschakelt ivm regelement CRT/HMV
deze is makkelijk aan te sluiten als er op een circuit wordt gereden voor optimale remcapiciteit.
met de motor is ook op meerdere circuits gereden.
meters zijn goed zichtbaar en alles is goed in de gaten te houden.
wij hebben hier jaren met plezier mee gereden bij CRT en HMV en konden altijd goed meekomen.
de kneeler is opgebouwd door Eef Mil en heeft prima rijeigenschappen en over alles is nagedacht.

ook hebben wij een kar die pas is gemaakt voor deze motor. ook kunnen er 2/3 solofietsen in staan.
voorin kan je nog eventueel gereedschap en andere spullen kwijt.
bij de kar zit een klep aan de achterzijde om de motor in en uit te rijden.
ook kan de zijkant van de kar open zodat hij na een race droog kan staan maar ook dat je er makkelijk bij kan.

bij bieding per mail graag melden of dat inclusief kar is.
geen onzin biedingen. weggeven kan altijd nog.
en hij staat niet in de weg "

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

Meen deze zelfs te hebben zien racen ...

Post Reply