Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Dus 'em staat in uw garaasch :!: ... :?: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Raketman »

Kweenie, om de één of andere reden zou ik net de tegenovergestelde reflex hebben. Véél te veel proza die ge drie keer moet lezen om de essentie eruit te halen...een schoolvoorbeeld van hoe een goeie verkoopsadvertentie NIET moet zijn.
Nil volentibus arduum

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Stefke »

Raketman wrote: 23 Aug 2020 19:34 Kweenie, om de één of andere reden zou ik net de tegenovergestelde reflex hebben. Véél te veel proza die ge drie keer moet lezen om de essentie eruit te halen...een schoolvoorbeeld van hoe een goeie verkoopsadvertentie NIET moet zijn.
3 keer lezen? ik lees dat zelfs gewoon niet... :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Er was zo ne keer ene die op zijn oprit een paar kuub bakstenen te koop had, en een berg mortel, en een een stapel ruiten en ramen en deuren etc etc. Een heel epistel jongens toch. En eigenlijk ging het gewoon om een huis dat hij te koop had. Het was inventief geschreven, maar of je daarmee meer gegadigden lokt? :dontknow:

Verder ga ik nooit vergeten dat Raketman zei dat zo'n KTM 990 Duke nog onmogelijker te berijden was dan zijn eigen 990 Adventure. :mrgreen: Er mee rijden was iets van WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE :laughing: :laughing: :laughing:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

en toch voorziet dit epistel meer informatie als de gemiddelde advertentie van andere motoren...

Je weet bouwjaar, kilometerstand, opties (remleiding, uitlaat met db, k&n filter, valblokken en motobeschermers), staat van banden & onderhoud...
dus voor mij is het epistel er rond de max, werkt voor mij zeker...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Elk zijn meug , zegt Muug! :lol:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

Muug wrote: 24 Aug 2020 16:36
Koeno wrote: 23 Aug 2020 10:32 https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... f50331cdbd

De moto is mooi, maar als ne mens zoveel moeite doet voor een advertentie te schrijven... dan wilt ge die toch belonen met dat spel te kopen? :p
Er was zo ne keer ene die op zijn oprit een paar kuub bakstenen te koop had, en een berg mortel, en een een stapel ruiten en ramen en deuren etc etc. Een heel epistel jongens toch. En eigenlijk ging het gewoon om een huis dat hij te koop had. Het was inventief geschreven, maar of je daarmee meer gegadigden lokt? :dontknow:

Verder ga ik nooit vergeten dat Raketman zei dat zo'n KTM 990 Duke nog onmogelijker te berijden was dan zijn eigen 990 Adventure. :mrgreen: Er mee rijden was iets van WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE WHEELIE STOPPIE :laughing: :laughing: :laughing:
wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ? :dontknow: (zolang ze niet van denaldiparkingkomenenvoorranghebben of als hun bezitter vraagt of die landcruiser wel echt 4x4 is ? mogen die van mij gerust blijven rondrijden, ik kan wel even mijn ogen dicht knijpen ;-) )

Voor mijne smt mocht ik eens testrijden met een 950 duke, zelfs bij die had je al over die zwarte ribbels tussen de betonplaten in 't wegdek, ne snok vooruit door de gasrespons, wat moet dat dan niet zijn met zo'n 990 superduke?
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by den Bullet »

zappa wrote: 24 Aug 2020 19:04
...

wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ?

...
Ik heb nen Dokker (heel basic). Veel auto (Renault) voor weinig geld ... :rayof:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by zappa »

den Bullet wrote: 25 Aug 2020 01:22
zappa wrote: 24 Aug 2020 19:04
...

wat hebben sommige mensen toch tegen bruine “ Dacia Dutser” 's ?

...
Ik heb nen Dokker (heel basic). Veel auto (Renault) voor weinig geld ... :rayof:
ne bruine? (blijkbaar is dat in de motoradvertentie een plek op die verkoper zijn netvlies :mrgreen: )
sig nature


User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Eh bien ... den boxer is buiten ... :whip: :idea:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla


User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 12 Sep 2020 21:38 Eh bien ... den boxer is buiten ... :whip: :idea:
wa bedoelde? :dontknow:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 12 Sep 2020 22:14
OzzePaa wrote: 12 Sep 2020 21:38 Eh bien ... den boxer is buiten ... :whip: :idea:
wa bedoelde? :dontknow:
Ah omdatter toch al één verstandelijke reden minder is om wél aan dat goestingske toe te geven ...
Stefke wrote: 12 Sep 2020 13:26 om 6u45 vanmorgen de nr-plaat van een moto gevezen en om 7u25 de moto in de camionet van de nieuwe eigenaar geduwd. Een boxer minder en plaats meer in mijn garage. 8-)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

ah, ik dacht dat het over de uwe ging ;)


Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Image
miljaar pilsjaar, blijft toch schoon masjien...
schoonste bouwjaar voor de uitlaatbochten
schoonste kleurstelling (mét goude zjantjes)

man man... kzou zomaar 2 moto's wegdoen voor zoiets...
sjans dat ik nen eeuwigen twijfelaar ben :D

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Ik heb hem ook zien staan. Hij is wel mismeesterd, het kontje bvb is enorm lelijk. Voor een OEM zou ik wel uit mijn stoel komen.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Koeno »

Kontje mismeesterd? Dat is toch andere advertentie, want in de advertentie die ik zag zie je geen kontje ;)
enige wat ik momenteel zie is andere uitlaat, het extra scherm en motorblok wat niet zo proper is...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Toffe motorzoekertjes - goestingskes waarvan uw verstand zegt dat ge ze beter niet koopt ;-)

Post by Muug »

Koeno wrote: 17 Sep 2020 08:32 Kontje mismeesterd? Dat is toch andere advertentie, want in de advertentie die ik zag zie je geen kontje ;)
Maar bij beschermt uw bronnen te goed eh. Zet ne keer die links online ! :grin:

Je hebt het over deze.
https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... ousPage=lr
Die lijkt mij een relatief zwaar leven gehad te hebben. Blok en vorkpoten zijn behoorlijk zwaar geabimeerd. Die uitlaat staat me ook niet aan. :-/

Dan deze:
https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... ousPage=lr
Daar hebben ze een blinkdoos van gemaakt: flashy carterpan, flashy stuurkappen met ledjes erin, speciaal zadelke, allerlei rood gekleurde alu goodies all over the place ? Wat voor mottig lelijke rode dingen zitten er ter hoogte van die vorkpoten? De moto heeft van voor dus DRIE SETS PINKERS ! Kleine LEDjes op de vorkpoten, op de stuurkappen en zelfs in de spiegels :shock:
Amai ik ga stoppen met kijken want ik word wat slecht van zijn slechte smaak.

Het is deze met een lelijke kont, en een blèrpijp:
https://www.autoscout24.fr/offres/-768a ... 00007f5f8b

Post Reply