Dagafstand

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagafstand

Post by Davy78 »

Blackbert wrote:Na zo'n stoot is boetedoening aangewezen. Lourdes is daar een uitgelezen oord voor, zegt men. :twisted:
:stupid:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagafstand

Post by Muug »

Blackbert wrote:Na zo'n stoot is boetedoening aangewezen. Lourdes is daar een uitgelezen oord voor, zegt men. :twisted:
Is wel ver hoor... is dat op één dag te doen? :whistling: :laughing:

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Dagafstand

Post by vet on wheels »

Muug wrote:
Blackbert wrote:Na zo'n stoot is boetedoening aangewezen. Lourdes is daar een uitgelezen oord voor, zegt men. :twisted:
Is wel ver hoor... is dat op één dag te doen? :whistling: :laughing:
Dat moet! (als boete!)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagafstand

Post by F M »

Sorry, Lourdes ?

Aan zulke overreligieuze plaatsen ben ik ultra-allergisch. Daar moeten ze me heel veel geld voor geven voor ik daar een voet zet. :twisted:
I am confused. Oh no, maybe not!

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Dagafstand

Post by vet on wheels »

F M wrote:Sorry, Lourdes ?

Aan zulke overreligieuze plaatsen ben ik ultra-allergisch. Daar moeten ze me heel veel geld voor geven voor ik daar een voet zet. :twisted:
Join the club ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagafstand

Post by Muug »

F M wrote:Sorry, Lourdes ?
Aan zulke overreligieuze plaatsen ben ik ultra-allergisch. Daar moeten ze me heel veel geld voor geven voor ik daar een voet zet. :twisted:
't zijn vooral mensen die iets aan hun voeten hebben die daar welkom zijn. ;) Met u kunnen ze ginder niks doen :grin:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Dagafstand

Post by Tom Thumper »

Vanzelfsprekend is dat toch niet echt. Ik heb ook verschillende trips gedaan van +1000 km waarvan sommige op noppenbanden. Meeste tips zijn inderdaad al gegeven. Rusten voordat je moe wordt vind ik de belangrijkste...

Maar na een helse rit van 1100 km vorige zomer ben ik toch een beetje voorzichtiger geworden, een plan B voor als je er niet in lukt is toch wel aangewezen en uw huisbaas gaat vooral blij zijn dat je thuis komt, al is het een dag te laat. Vooral de hitte heeft me de laatste keer echt wel parten gespeeld, en een wespensteek, en een platte band. Maar in normale omstandigheden is dat niet echt plezant maar je wint een dagje ter plaatse en dat is dan weer wel plezant.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply