Honda...

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Honda...

Post by Wipr »

Ik vermoed dat je bij de dealers die geswitched zijn naar een ander merk, je daar alsnog een nieuwe Honda kan bestellen. 2wheels/ Verboven in Oostmalle had eerst zijn zaak in euhm Turnhout geloof ik en enkel Honda. Daar was de zaakvoerder ook niet over te spreken. De eisen en samenwerking met Honda dus en is verhuist en gefusioneerd met Verboven. Verboven doet nu iets anders (enkel oldtimers heb ik gehoord).

Maar je kan bij 2wheels dus nog wel een Honda nieuw krijgen en deze worden dan besteld rond de Belgische invoerder om. Officieel Kawa en MVAgusta dealer dacht ik.

Hier in het Antwerpse enkel dus nog Ideal Motor die ook Suzuki verdeelt.

User avatar
tandwieleke.
Posts: 34
Joined: 31 Mar 2016 03:53

Re: Honda...

Post by tandwieleke. »

Muug wrote: 21 Feb 2018 13:28 Rare bedoening eh, daar in Zottegem. :pillepalle:
Ben daar vorige zomer nog eens geweest - of was het daarvoor- om te zien of je met een VFR1200 achtjes kon draaien. 't is precies of ik daar een winkel van de jaren '70 binnenstapte, met overal ouwe foto's en bekers.
Het viel héél hard op dat er daar een tweetal mensen teveel rondliepen, mensen met ne leeftijd waarop je vooral in de tuin wilt bezig zijn, of zelfs al in het rusthuis zit. En het viel even hard op dat die twee - de oprichters van de zaak voor alle duidelijkheid - een gezonde modernisering zwaar in de weg stonden.
Daar werkt trouwens ene - de Patrick - van bij Van Gijseghem.
Patrick De Vleeschauwer werkt daar nog altijd.
Zijn zoon, Luca, is oi. een rising star in de motowereld.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171005_03114131

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Honda...

Post by Muug »

Zo zie je maar, appels en bomen.... ik wist dat Patrick vroeger vrij regelmatig op circuit te vinden was, maar dit is ferm :thumbsup:

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Honda...

Post by Droopy »

Mijn Honda heb ik afgelopen week nog eens goed geïnspecteerd want het beestje viert zijn tweede verjaardag maar dat wil ook zeggen dat de garantieperiode afloopt. :?
Alles ok maar helaas zijn er aan de achterbrug toch al een paar roestplekken en aan de uitlaat laat de zwarte verf ook al hier en daar los (dat was al een tijdje zo). Zo'n dingen vallen dus niet onder garantie maar het lijkt me toch wat vroeg. :(

Verder staat mijn scottoiler erop maar veel olie komt daar precies niet uitgekropen, ofwel werkt dat spel niet goed ofwel heb ik ergens iets fout gedaan. :whistling:

Oh ja, 'k heb ook nog even met de dealer staan tetteren.
Die is hoopvol aan het wachten op zijn eerste levering Goldwings maar is vooral ongelukkig dat er maar geen opvolgen voor de Pan-European komt. Blijkbaar is hij al meerdere klanten kwijt aan (vooral) BMW omdat de Pan rijders wel eens wat anders willen na al die jaren. Voor grote tourmodellen zijn er enkel de African Twin en de Goldwing maar die spreken dus een ander publiek aan.
Rare jongens die Japanezen. :dontknow:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Honda...

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Ge vergeet de Crosstourer ;) ;) die is mijn inziens meer tourgericht dan de Africa twin.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Honda...

Post by F M »

Droopy wrote: 20 Mar 2018 11:19 Oh ja, 'k heb ook nog even met de dealer staan tetteren.
Die is hoopvol aan het wachten op zijn eerste levering Goldwings maar is vooral ongelukkig dat er maar geen opvolgen voor de Pan-European komt. Blijkbaar is hij al meerdere klanten kwijt aan (vooral) BMW omdat de Pan rijders wel eens wat anders willen na al die jaren.
Als je al die (Amerikaanse) Goldwingeigenaars hoort over hun nieuwe Goldwing, dan vinden ze het eerder een opvolger voor de Pan dan voor de Goldwing...

Dan hebben ze het natuurlijk over grootte, gewicht en handling, niet over de prijs... :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply