Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by diskeletloetje »

Na jaren van intensief ouderschap is de tijd eindelijk aangebroken dat Lietje en ik nog eens alleen op vakantie kunnen gaan :w00t: . Het plan is om naar de Hautes Pyrenees te gaan, en daar met de moto wat rond te bollen. Nu ben ik op zoek naar een vriendelijke mens die zijn motoremork zou willen uitlenen aan ons, uiteraard hoeft dat niet gratis. Periode : 25/7 tot 5/8/19.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by 't spook »

ik denk da wij daar een week vroeger zitten :mrgreen:
allez, beetje opzij van de bergen, aan't water 8-)
:? KMK :roll:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by duibhce Kaelann »

diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 20:26 Na jaren van intensief ouderschap is de tijd eindelijk aangebroken dat Lietje en ik nog eens alleen op vakantie kunnen gaan :w00t: . Het plan is om naar de Hautes Pyrenees te gaan, en daar met de moto wat rond te bollen. Nu ben ik op zoek naar een vriendelijke mens die zijn motoremork zou willen uitlenen aan ons, uiteraard hoeft dat niet gratis. Periode : 25/7 tot 5/8/19.
Die van ons kunde komen ophalen voor die periode. Tegen een Pyrenese wijnvergoeding voor de bandenslijtage :grin: 8-)
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by diskeletloetje »

Superhard bedankt! Bedankingen zullen uitgebreid uw kant uitvliegen :thumbsup: dikke toes van lietje en mezelf.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by diskeletloetje »

Tis trouwens niet de hautes pyrenees maar wel de hautes Provence. Nog een chance dat ik het op tijd gemerkt heb., we zouden daar anders schoon staan met ons remork tussen de bergen....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by zappa »

Oh, ik zie dit nu pas, maar ja wijn uit de haute provence is toch niet mijne dada :mrgreen:

Ik vrees ook dat mijn remorkske een beetje licht is om een 200 kg moto te sleuren? De banden eraf rijden zal waarschijnlijk niet meer lukken, die zijn al stuk gevlogen die keer dat wij naar de Pyreneeën reden :?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by F M »

diskeletloetje wrote: 24 Jun 2019 18:48 Tis trouwens niet de hautes pyrenees maar wel de hautes Provence. Nog een chance dat ik het op tijd gemerkt heb., we zouden daar anders schoon staan met ons remork tussen de bergen....
Oei, toch maar eens aan Duibdinges vragen of je de remork ook naar daar mag slepen... :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by Tom Thumper »

duibhce Kaelann wrote: 21 Jun 2019 14:39
diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 20:26 Na jaren van intensief ouderschap is de tijd eindelijk aangebroken dat Lietje en ik nog eens alleen op vakantie kunnen gaan :w00t: . Het plan is om naar de Hautes Pyrenees te gaan, en daar met de moto wat rond te bollen. Nu ben ik op zoek naar een vriendelijke mens die zijn motoremork zou willen uitlenen aan ons, uiteraard hoeft dat niet gratis. Periode : 25/7 tot 5/8/19.
Die van ons kunde komen ophalen voor die periode. Tegen een Pyrenese wijnvergoeding voor de bandenslijtage :grin: 8-)
En dat ophalen gaat toch niet ongemerkt, op een dood moment gebeuren? Moet dat niet een beetje gepland worden zodat er afspraken gemaakt kunnen worden omtrent een terraske in de buurt? Ik ken nog een paar schoon adreskes.
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by TRooPER »

Tom Thumper wrote: 25 Jun 2019 10:33
duibhce Kaelann wrote: 21 Jun 2019 14:39

Die van ons kunde komen ophalen voor die periode. Tegen een Pyrenese wijnvergoeding voor de bandenslijtage :grin: 8-)
En dat ophalen gaat toch niet ongemerkt, op een dood moment gebeuren? Moet dat niet een beetje gepland worden zodat er afspraken gemaakt kunnen worden omtrent een terraske in de buurt? Ik ken nog een paar schoon adreskes.
en dan komen ze achteraf weer zagen over de geur van hete kolen en gebuurtekruiden..... :lol:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by 't spook »

diskeletloetje wrote: 24 Jun 2019 18:48 Tis trouwens niet de hautes pyrenees maar wel de hautes Provence. Nog een chance dat ik het op tijd gemerkt heb., we zouden daar anders schoon staan met ons remork tussen de bergen....
hier ook kleine verandering...

eerst Toscane met de dochter en de KTM
dan UK met Antanneke en de KTM
:ricky:
:? KMK :roll:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by laouen »

Tom Thumper wrote: 25 Jun 2019 10:33
duibhce Kaelann wrote: 21 Jun 2019 14:39

Die van ons kunde komen ophalen voor die periode. Tegen een Pyrenese wijnvergoeding voor de bandenslijtage :grin: 8-)
En dat ophalen gaat toch niet ongemerkt, op een dood moment gebeuren? Moet dat niet een beetje gepland worden zodat er afspraken gemaakt kunnen worden omtrent een terraske in de buurt? Ik ken nog een paar schoon adreskes.
Is dat een terras met zwembad? :whistling: 8-)
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by Tom Thumper »

laouen wrote: 30 Jun 2019 20:42
Tom Thumper wrote: 25 Jun 2019 10:33

En dat ophalen gaat toch niet ongemerkt, op een dood moment gebeuren? Moet dat niet een beetje gepland worden zodat er afspraken gemaakt kunnen worden omtrent een terraske in de buurt? Ik ken nog een paar schoon adreskes.
Is dat een terras met zwembad? :whistling: 8-)
Dat is één van die adreskes die ik ken! ;)
Me gusta la moto, me gustas tu.

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by diskeletloetje »

Awel ja, dat lijkt me een strak plan. :rayof: :thumbsup:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by duibhce Kaelann »

Laat maar weten wanneer ge erom wilt komen. Dan reserveren we een tafeltje in het BBQ resto van het lokale subtropische zwemparadijs :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Gezocht om eens te gebruiken : motorremork

Post by Tom Thumper »

duibhce Kaelann wrote: 06 Jul 2019 10:55 Laat maar weten wanneer ge erom wilt komen. Dan reserveren we een tafeltje in het BBQ resto van het lokale subtropische zwemparadijs :mrgreen:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/blggo_04490513
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply