Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Koeno
Posts: 3199
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Koeno »

Toen ik voor de eerste keer in mijn leven de dichtingen, pistons & remleidingen vervangen heb op mijn sevenfifty was mijn eerste testrit ook met een zéér klein hartje.... eerst testen door te peddelen zonder eigenlijk te rijden... daarna snelheid altijd beetje opbouwen... tot op het moment dat ik ermee durfde rijden...

Het "ik kan dat" gevoel moet ik mijzelf ook altijd aanpraten als ik er aan begin...
ben zelf het typische voorbeeld van de eeuwige twijfelaar...

User avatar
F M
Posts: 5046
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

zappa wrote: 29 Dec 2020 22:09 Ik vrees dat ik (meer, zal ook wel ) zeker 2 dingen mankeer ; handigheid ! en er verstand van hebben ! En bij dit soort sleutelen heb je ze beiden nodig? En dan ook nog wel het gevoel "ik kan dat" mankeer ik, waardoor ik, mocht al iets lukken, nog steeds het gevoel zou hebben dat het niet goed gedaan is en ik vooral aan mezelf en mijn capaciteiten zou twijfelen.
:stupid:
We're two of a kind ! :grin:

By the way, het installeren van mijn scottoiler was een perfect voorbeeld waarbij dat gevoel ook nog eens de waarheid bleek te zijn. Ik blijf met mijn (2 linker-)poten zo veel mogelijk af van al die dingen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Stefke
Posts: 2896
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Stefke »

Straffe medicamenten en betere rug. Dus een rek geplaatst en al enkele batterijen in wintermodus gezet. Beter zo in de stookkelder van 18° dan in een ijskoude garage. 8-)
Image

User avatar
Muug
Posts: 11759
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Muug »

zappa wrote: 29 Dec 2020 22:09 Ik vrees dat ik (meer, zal ook wel ) zeker 2 dingen mankeer ; handigheid ! en er verstand van hebben !
Maar chapeau voor de doe het zelvers !
Maar gij hebt zoveel ándere talenten Zappa! Ge zijt bvb een dieren- en plantenfluisteraar, dat is waarlijk een gave ! En vergeet uw kookkunsten niet! En ik ken u niet eens zo goed :oops:

Locked