Geldt er in Duitsland niet de regel dat alle gemonteerde accessoires een TüV keurmerk moeten hebben? Zou ik nog mee kunnen leven. Maar alles gaat inderdaad afhangen van de exacte bepalingen.
Aan het nut voor de verkeersveiligheid durf ik sterk twijfelen. 't zou veel nuttiger zijn om al die "varkensruggen", betonnen, houten en andere paaltjes langs de weg, vangrails zonder "vangplank", rap-rap met "pek" opgelapte stukken wegdek, enz. enz. aan te pakken . Dat gaat ongetwijfeld véél meer effect hebben op ge ongevalstatistieken. Maar ja, dat kóst geld i.p.v. van geld op te brengen, dus daar gaan we alleen van kunnen dromen
Motorkeuring
Re: Motorkeuring
Mijn e-gekeurde Akra's hebben geen cat, zoals de originele reactorbuizen. Sas is ook afgedopt. En ik rij met een Xenonlamp.
Daar kan wel eens werk inzitten om erdoor te geraken.
Keuringsstations zijn Vlaamsch, anders zou je ook weten of je de LEZ in Bxl nog binnenmag.
't Zal wel in dezelfde categorie vallen als de 'levensgevaarlijke' US pickups die ineens niet meer thuishoren op Vlaamse wegen. Afgekondigd door die van financiën, onder een manteltje van veiligheid en milieu en zo, maar 't gaat hem eigenlijk om de duizenden €€ BIV en rijtax die ze mislopen.
Daar kan wel eens werk inzitten om erdoor te geraken.
Keuringsstations zijn Vlaamsch, anders zou je ook weten of je de LEZ in Bxl nog binnenmag.
't Zal wel in dezelfde categorie vallen als de 'levensgevaarlijke' US pickups die ineens niet meer thuishoren op Vlaamse wegen. Afgekondigd door die van financiën, onder een manteltje van veiligheid en milieu en zo, maar 't gaat hem eigenlijk om de duizenden €€ BIV en rijtax die ze mislopen.
grease up your baby for a ball on the hill
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18