Rijden in Corona tijden

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Stefke »

Muug wrote: 04 May 2020 12:06 zebra, lullen en zeveren kunt ge op dit forum echt ook wel hoor.
Natuurlijk, lullen is plezanter als ge met twee of meer zijt eh :mrgreen:
en als er paar biertjes tussen staan... 8-)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Rijden in Corona tijden

Post by TRooPER »

Zijn hier precies 2 topics door mekaar ..... begint er weer op te lijken.... :grin:



McB, vraag dat oud forum nog es op en publiceer dat hier, GDPR bestond toen nog niet dus..... :laughing:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rijden in Corona tijden

Post by OzzePaa »

TRooPER wrote: 04 May 2020 12:17 Zijn hier precies 2 topics door mekaar ..... begint er weer op te lijken.... :grin:



McB, vraag dat oud forum nog es op en publiceer dat hier, GDPR bestond toen nog niet dus..... :laughing:
Maar 't Attomium wel zekers hé ;) :laughing:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

TRooPER wrote: 04 May 2020 12:12 Ergens halfweg een industrieterrein eens een telelever van denBen zijn tweewieler of wast Monique? terug handvast in elkaar gevezen.....
en toen 'm in overmere na een rondpunt wat te hard op de gaas ging , en zijn GS onderuit en een gat in zijn carter. :mrgreen:

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Rijden in Corona tijden

Post by robman »

Was Monique niet de moto van denBen ?

Trouwens ...diene is wel een aantal keer op de grond terechtgekomen ...ook toen hij het achterste van t'Spook beter wou zien :grin:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Blackbert »

OzzePaa wrote: 03 May 2020 17:00
Als ik het goed heb, heeft ook Zwetten Bert trouwens nog herinneringen aan diezelfde pillion i.v.m. een gezamelijk innige belevenis tijdens de IST een week later :dontknow: :? :mrgreen:
Joak :mrgreen:

De voor publicatie vatbare meest memorabele was toch een ubervettig winterritje waar, tot verbazing van de eigenaar, achtereenvolgens een gaatje in een kawacarter en 2 gaatjes in een kawa- achterband werden gedicht. Alsof het de normaalste zaak ter wereld was. 8-)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Rijden in Corona tijden

Post by den Bullet »

Muug wrote: 04 May 2020 13:15 en toen 'm in overmere na een rondpunt wat te hard op de gaas ging , en zijn GS onderuit en een gat in zijn carter. :mrgreen:
Geen gat in 't carter, maar gewoonweg zijn linkerhangtet voor den helft van 't carter gerukt :shock:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Rijden in Corona tijden

Post by OzzePaa »

den Bullet wrote: 04 May 2020 14:34
Muug wrote: 04 May 2020 13:15 en toen 'm in overmere na een rondpunt wat te hard op de gaas ging , en zijn GS onderuit en een gat in zijn carter. :mrgreen:
Geen gat in 't carter, maar gewoonweg zijn linkerhangtet voor den helft van 't carter gerukt :shock:
Huh :?: Ah ja, juist ... Dees gingniet over de Faan die in zijnen eigenste bocht tijdens een IST ook een linkertet molesteerde ... Dinike heeft toen met wat in Wiltz gescoorde metaalpasta, een IceTeablikske en ducktape de eerste hulp toegediend maar uiteindelijk is de GS toch gerepatrieerd op een Spookremork.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Rijden in Corona tijden

Post by den Bullet »

OzzePaa wrote: 04 May 2020 15:39
... maar uiteindelijk is de GS toch gerepatrieerd op een Spookremork.
Jup, en in Halle gerepareerd met een gedoneerd kleppendeksel 8-)

Image

Iets na middernacht was de klus geklaars en kon ik eindelijk naar mijn kot in Le Mesnil bollen ... :lol:

User avatar
Bij
Posts: 435
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Bij »

Vandaag na een ganse dag online cursus VBA een uurke gaan bollen in de geburen hier.
Net ni tot in den Bompa zijnen hof gereden :grin:
Old timer platen is wel tof maar geen WW toegelaten. Vermits er hier binnenkort een van de 2 auto's van den hof vliegt eens zoeken naar een mogelijkheid tot testrit met een guzzi V85TT :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: Rijden in Corona tijden

Post by DE Fluppe »

red_zebra wrote: 04 May 2020 11:54
TRooPER wrote: 04 May 2020 11:40 Laat u maar gaan,
het oude M&T forum was het hoogtepunt van de dag op den bureau, eindeloze (zin en vol en loos) discussies waar ge telkens van op puntje van uw stoel ging zitten wachten op de volgende reply.....en opnieuw en opnieuw (zonder irritante spellingcorrectie)

Den tijd van forums waren we eigenlijk wel echt socialer dan tegenwoordig met die versnipperde asociale media.
Ik mis al dat gelul en gezever en eindeloze aanvallen (voor de leut) over BMW rijders, hoe het allemaal zo fun was.
Op die forum heb ik een paar van mijn beste maten leren kennen dat ik gelukkig nog vandaag ken, sommigen ervan IRL in Den Druugen Aairing nog ontmoet in den tijd.
En toen is het allemaal in frenne van een gegaan en een paar jaar later was er zelfs geen forum meer.
Ik heb heeeeeeel lang gewacht vooralleer ik terug op een forum zou komen na dat debacle maar hier ben ik dan toch.
En nog een geluk zijn de waardevolle vrienden wel gebleven :rayof: :ricky:
En jij hebt met mij nog de 1ste forumrit voorbereid...achterop de Varadero😁😁

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Marsman »

DE Fluppe wrote: 04 May 2020 21:43
red_zebra wrote: 04 May 2020 11:54

Ik mis al dat gelul en gezever en eindeloze aanvallen (voor de leut) over BMW rijders, hoe het allemaal zo fun was.
Op die forum heb ik een paar van mijn beste maten leren kennen dat ik gelukkig nog vandaag ken, sommigen ervan IRL in Den Druugen Aairing nog ontmoet in den tijd.
En toen is het allemaal in frenne van een gegaan en een paar jaar later was er zelfs geen forum meer.
Ik heb heeeeeeel lang gewacht vooralleer ik terug op een forum zou komen na dat debacle maar hier ben ik dan toch.
En nog een geluk zijn de waardevolle vrienden wel gebleven :rayof: :ricky:
En jij hebt met mij nog de 1ste forumrit voorbereid...achterop de Varadero😁😁
aie, dan hebt ge toch een nieuw zadel moeten kopen wegens besch.... ende bekakt want, geef nu toe: met de moto rijden, dat kunde gij niet...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :peepwall:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Wipr »

Denben........ik herinner me nog dat er afgesproken was aan motosdeschouwer in Zemst tijdens een opendeurdag en daarna nog ergens binnengesmokkeld en ik zou zweren dat het bij Denben thuis was.

Hoe is ‘t eigenlijk met de Fore?

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Marsman »

gisteren in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
morgen in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:


't kan hier echt ni meer op
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Stefke »

Gisteren vragen ze mij of ik het al weet van Gilbert. Gilbert is de pa van mijne maat. Ik schrik en vraag oei... euhh neee?? Ongeval met de moto, ligt sinds 4 mei in de kliniek. Niemand van de familie heeft hem al kunnen zien. Geen bezoek toegelaten. Niet in levensgevaar wel hier en daar bij elkaar gestikt, verschillende (open) breuken. Klassiek ongeval, auto maakt u-turn vanop parkeerplaats naast de baan. Ondanks lage snelheid toch serieus gehavend afgevoerd. s' Morgens gebeurd, pas 's avonds heeft de kliniek het thuisfront iets laten weten: " Madam, uwe man ligt hier bij ons op spoed..." :shock: :pillepalle: Het ziet er naar uit dat 'm nog efkes in de kliniek zal moeten blijven... :roll: En zeggen dat ge maar beter niet in de kliniek kunt sukkelen nu... :roll: En ik die dacht dt Gilbert na zijn eerste incidentje 5 jaar geleden gestopt was en de moto verkocht had... Maar blijkbaar had hij toch iets anders gekocht. :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Rijden in Corona tijden

Post by Muug »

Marsman wrote: 06 May 2020 22:03 gisteren in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
morgen in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
En wanneer met uw slechte maten dan? :dontknow:

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: Rijden in Corona tijden

Post by red_zebra »

Muug wrote: 19 May 2020 12:06
Marsman wrote: 06 May 2020 22:03 gisteren in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
morgen in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
En wanneer met uw slechte maten dan? :dontknow:
Ja ... #durftevragen
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Rijden in Corona tijden

Post by den Bullet »

Muug wrote: 19 May 2020 12:06
Marsman wrote: 06 May 2020 22:03 gisteren in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
morgen in dardennen gaan bollen met ne goeie maat :rayof:
En wanneer met uw slechte maten dan? :dontknow:
Die fluppen te veel ...

:peepwall:

Post Reply