Triumph Speed Twin testrit

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by bompa »

Muug wrote: 13 Sep 2020 22:47
TuttoTerreno wrote: 13 Sep 2020 20:25 En dan zie ik de foto en peins: què?
Dát is inderdaad het geweldige aan deze motorfiets.
8-)
Die Triumph die ik heb is maar een 9OO van enkele jaren oud, maar na een testritje was ik ook verkocht en die rijd ook zeer goed, dan zal zo een 1200 zeker goed rijden, bij de mijne tijdens te verbouwen hadden ze de vering spijtig genoeg wat verkloot met veel te straffe vernikkelde veren er op te zetten om hem er goed te laten uitzien.Wat ook wel gelukt was.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by Davy78 »

Bompa, mijn vriendin is nu best tevreden met haar yss vering. Iets meer dan 600 euro, veer geselecteerd op haar gewicht. Veervoorspanning en demping zijn regelbaar. Moto heeft nu meer comfort, en het rijgedrag is ook beter.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by bompa »

Davy78 wrote: 15 Sep 2020 17:36 Bompa, mijn vriendin is nu best tevreden met haar yss vering. Iets meer dan 600 euro, veer geselecteerd op haar gewicht. Veervoorspanning en demping zijn regelbaar. Moto heeft nu meer comfort, en het rijgedrag is ook beter.
Dat is goed :thumbsup: , bij mij zit er een Bitubo op en is ook redelijk goed, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen omdat in nog altijd wa zit te sukkelen met mijne rug, maar naar mijn voorvering moet ik ook nog is kijken want die is ook keihard, ik ga eerst is kijken of ze daar binnenin geen bus op de veer geplaatst hebben.
Op die 1200 scramblers heb ik al gezien dat ze daar origineel Öhlins vering voor en achter opstaan hebben .

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by TuttoTerreno »

for what it's worth, de speed twin heeft de "roadster" vergelijkingstest van het blaadje "Motorrad" gewonnen.

en dat terwijl er een BMW mee deed.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by zappa »

Voila zo staat er een okkaze waar Tuur vandaan komt, heb dat doorgezonden aan loetje, want ze ziet die Engelsen graag en 't is een klein motoke. Image
sig nature

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by Wipr »

Herman Brusselmans heeft er zo eentje nadat hij eerst de 900 Street Twin heeft gehad..

We zijn met deze info (dat de schrijver er eentje heeft) dus geen meter opgeschoten, Herman echter wel met zijn Speed Twin :mrgreen:
Last edited by Wipr on 28 Sep 2021 01:50, edited 1 time in total.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by Wipr »

Mooie motor maar voor dat geld........ zoveel keuze. :dontknow:

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Re: Triumph Speed Twin testrit

Post by Werner »

Wipr wrote: 27 Sep 2021 00:59 Herman Brusselmans heeft er zo eentje nadat hij eerst de 900 Street Twin heeft gehad..

We zijn met deze info dus geen meter opgeschoten, Herman echter wel met zijn Speed Twin :mrgreen:
Ik heb er zelf ook zo eentje en tot nu toe heel tevreden van.
Ben het overigens over de hele lijn eens met Muug uitgezonderd wat de vering betreft: ik
vind deze te stug. Kan ook niet worden bijgesteld tenzij eventueel achteraan
en dat gaat ook niet echt vlotjes ...

Post Reply