Iets in ‘t vizier

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Iets in ‘t vizier

Post by Wipr »

OzzePaa wrote: 12 Oct 2020 20:14 En, Wim :?: Ist vrijdag ne no-deal geworden, of moeten we eerst raden wafoor spel het is alvorens je komt stoefen met uw nief gerief ;) :mrgreen:
Ben niet gaan zien OzzePaa...... om de doodeenvoudige reden die hier al aangehaald is. Ik mis het motorrijden heel zeker wel maar dit zou een motor zijn geweest om te hebben, niet om te willen.

Dus in de plaats daarvan heb ik iets anders gekocht om te “rijden”. In het kitesurfen zeggen ze “ride your board” ;)

Ook leuk en ik denk dat ik me eens goed in een pak ga steken en het reeds koude water toch nog eens ga trotseren. Of misschien dringt een trip zich op, ondanks de oranje en rode kleuren in de zuidelijke landen. Met de camper ben ik een bubbel op mezelf.

Nee, ik ga gewoon verder doen waar ik de laatste maanden mee bezig was z’n dat is me blijven richten op andere zaken.
Het motorvirus zal nooit verdwijnen maar dan zal het iets zijn wat ik echt al lang wil. Zo een elektrische Zero. Maar ze zijn duur.

Ik had dan nog een cbf250 gezien maar laat het maar gewoon effe zo. Ik heb er eigenlijk gewoon de tijd niet meer voor. Kitesurfen in de zomer en op warme dagen en met de parapente vliegen als ‘t koud is. Dan in het weekend weer andere zaken.

Het ging over een BMW Scarver dat ik in het vizier had. Er zitten nog mooie exemplaren tussen voor weinig geld maar zoals ik zei....ik laat het effe zo. 25motoren, een 100.000km....Het is goed geweest. Als de lotto mee zit dan verandert dat echter alles maar nu is het een kost die me zelfs recreatief niet aanvaardbaar lijkt te maken.

Ik blijf hier zeker nog meelezen af en toe ;)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Iets in ‘t vizier

Post by Muug »

Wipr wrote: 14 Oct 2020 01:13dit zou een motor zijn geweest om te hebben, niet om te willen.
.....In het kitesurfen zeggen ze “ride your board” ;)
Ah, en waarom zou je geen motor kunnen hebben? :thumbsup: Je hebt er jaren ene in je living gehad. :thumbsup: :thumbsup:
Moest je weten hoeveel mensen er in hun garage een mooie old-timer hebben staan, waar ze met liefde naar kijken, zich verwarmend aan de mooie herinneringen van jaren her... maar helaas, geen geld en/of geen goei gezondheid meer.... en toch, zonder die bolide zouden de herinneringen vervagen...

Maar gelijk je zegt: "Ride your Board"! Geniet ondertussen maar van je vele andere hobby's :rayof:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Iets in ‘t vizier

Post by Wipr »

Muug wrote: 14 Oct 2020 09:16
Wipr wrote: 14 Oct 2020 01:13dit zou een motor zijn geweest om te hebben, niet om te willen.
.....In het kitesurfen zeggen ze “ride your board” ;)
Ah, en waarom zou je geen motor kunnen hebben? :thumbsup: Je hebt er jaren ene in je living gehad. :thumbsup: :thumbsup:
Moest je weten hoeveel mensen er in hun garage een mooie old-timer hebben staan, waar ze met liefde naar kijken, zich verwarmend aan de mooie herinneringen van jaren her... maar helaas, geen geld en/of geen goei gezondheid meer.... en toch, zonder die bolide zouden de herinneringen vervagen...

Maar gelijk je zegt: "Ride your Board"! Geniet ondertussen maar van je vele andere hobby's :rayof:
Klopt hoor Muug. Zo een schoon exemplaar in de woonkamer (Ducati of iets een Classic) zou geweldig zijn. :)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Iets in ‘t vizier

Post by bompa »

Muug wrote: 08 Oct 2020 10:04
Wipr wrote: 08 Oct 2020 02:19.....rijd ik veel liever bij mooi weer. Niet te koud, geen hittegolf en niet teveel verkeer dus schiet er niet veel over. Als het in de regen moet, door de spits, te warm of te koud en je wil uit dat motorpak omdat het tegensteekt dat zweten of dat doorweekt zijn......ja klopt, de ware motard ben ik totaal niet.
Zet me gerust onder de noemer “zondagsrijder”
Ewel, ik vrees dat ik tegenwoordig ook een zondagsrijder ben geworden...
Meer dan 3000-4000km per jaar doe ik ook niet. Sterker nog, ik ben telkens verbaasd als ik zie dat ik toch nog 4000km gehaald heb, want ik rij nauwelijks nog.
Ik ben ook een zondagsrijder geworden :? , denk dat ik maar 1000km heb gereden dit jaar ,maar ik rij meer in de week en als mijne rug het toelaat ,en die heeft dit jaar toch redelijk veel tegen gewerkt, da is het eerste jaar dat die zolang en zo dikwijls tegenwerkt.

Post Reply