Zoekertjes van moto's die ge een ander wel ziet kopen

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zoekertjes van moto's die ge een ander wel ziet kopen

Post by Muug »

Een beetje om te lachen natuurlijk, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een topic te hebben waarin ge dan zoekertjes smijt voor mensen waarvan ge denkt dat ze die moto wel zouden durven kopen. 8-)

Een voorbeeld:
Een VFR800 van 2e eigenaar voor Koeno, waarvan we allemaal weten dat hij zijn VFR niet verkocht zou hebben als zijn broek beter had gepast. ;) Maar hij heeft een andere broek nu, dus waarom zou'm niet zoiets terug kopen? :thumbsup:
https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... ousPage=lr
Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zoekertjes van moto's die ge een ander wel ziet kopen

Post by F M »

Als je het hebt over motoren kopen die je verkocht omwille van een drogreden, dan mag ik er ook 2 terugkopen.
1. De Honda CB500. Mijn eerste 'echte' motor. Ik werd bij de toen nog populaire toerritten overal en altijd voorbijgereden door motorrijders met zwaardere motoren. Dus verkocht ik de CB500 en kocht een Diversion900. Ik werd natuurlijk nog altijd even hard voorbijgereden. :roll:
2. Met de FJR kwam ik in de Faan-bocht op het rijvak van de tegenliggers terecht. Gelukkig geen tegenligger op dat moment. Die FJR stuurt veel te slecht. Dus ik verkoop die en koop een RT. Met dewelke ik de volgende keer in de Faan-bocht al even veel moeite had. :roll:

Maar ik koop geen van beide terug, want er waren natuurlijk nog argumenten voor verkoop. :)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zoekertjes van moto's die ge een ander wel ziet kopen

Post by Muug »

F M wrote: 02 Apr 2021 14:27 Als je het hebt over motoren kopen die je verkocht omwille van een drogreden
ehm neen, dat hoeft niet de insteek te zijn.


User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Zoekertjes van moto's die ge een ander wel ziet kopen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 16 Apr 2021 15:37 Nog iets voor denbullet zie :thumbsup:

https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... ousPage=lr

Image
Ne Jota 8-)

Maar geef mij toch maar den SFC ...

Image

Post Reply