Stuk Antwerpse ring

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Stuk Antwerpse ring

Post by Mario »

Daarstraks voor het eerst met de moto over de Antwerpse ring gereden van de A12 naar de E313
dat stuk waar ze het asfalt hebben afgeschraapt lijkt me toch niet zo geweldig om met een moto over te rijden
echt goed kan dat toch niet remmen, denk ik en nu was het nog droog

geen idee hoe lang die toestand nog gaat aanslepen of wat precies de bedoeling is (heb er ooit eens iets over gehoord in het nieuws), maar geef mij toch maar gewoon asfalt als je er met de moto over moet
maar ik ben mogelijk wel een watje :grin:

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by Stefke »

Hier heeft de doordraaiende oprit er zo eens 2 dagen bijgelegen... Beste spannend om daar voorzichtig over te rijden met een beetje hellinghoek... :shock: Maar nu nieuw asfalt en het kan weer tegen 120... :ricky:
En ja die afgeschraapte asfalt... goed aangegeven en netjes afgeschraapt met een zachte overgang naar het bestaande asfalt valt wel mee. Maar dikwijls is dat niet goed aangegeven en te diep geschraapt met liefst nog een berg steentjes erbij... Of 1 rij strook wel de andere niet met een rechte overgang van 5 a 7 cm...best wel schrikken bij veranderen van rijstrook... Ik heb de laatste jaren mijn deel wel gehad bij werken op de A12 - N16 - Brusselse ring - E429.... :?

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by duibhce Kaelann »

Mario wrote: 28 Oct 2021 19:21 dat stuk waar ze het asfalt hebben afgeschraapt lijkt me toch niet zo geweldig om met een moto over te rijden
Der zat misschien PFAS in :lipsrsealed2:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by Muug »

PfOs?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by OzzePaa »

Elke PFOS is ne PFAS, mar nie elke PFAS is ne PFOS hé Muug ... of zit ik op een ander golflengte :roll: :? :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by duibhce Kaelann »

OzzePaa wrote: 28 Oct 2021 22:00 Elke PFOS is ne PFAS, mar nie elke PFAS is ne PFOS hé Muug ... of zit ik op een ander golflengte :roll: :? :whistling:
Een PFOS is idd een soort PFAS, net zoals bvb. PFOA. Geen van allen bepaald bevorderlijk voor de gezondheid. Daarnaast zijn er nog een andere rits ongezonde PFxx gelijk PFTE waaraan ge chronische sinusinfecties en neurologische schade kunt overhouden.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stuk Antwerpse ring

Post by Muug »

Ik ben sowieso al mentaal beschadigd, dus erger kan niet meer. :lol:

Post Reply