Endurofun opleiding

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Endurofun opleiding

Post by TRooPER »

Laouen, ga nog eens kijken en bekijk dan direct eens de synmat ipv de downmat. Ik denk dat ik die rond de 100? betaald heb (K2). Iets minder isolatie voor veel minder geld Image

Ma daar slaap ik dus ?cht goed op, iets wat mij nog niet gelukt was (zonder overdadig drank gebruik) op andere matjes. en 't is zo schattig opgerold in zijn klein zakske Image

Ik moe dringend commisie vragen bij exped Image

of bij Erisstof of Jacki Danny
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Endurofun opleiding

Post by duibhce Kaelann »

Laouen, ga nog eens kijken en bekijk dan direct eens de synmat ipv de downmat. Ik denk dat ik die rond de 100? betaald heb (K2). Iets minder isolatie voor veel minder geld Image
heel vergelijkbaar in pakmaat en isolatie met de Thermarest NeoAir All-season. Ietsje goedkoper precies wel. Zit het opbergzakje en de herstelkit er standaard bij?
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Endurofun opleiding

Post by petervdc »

Ik heb een Thermarest van 5cm, scheelt een pak in slaapcomfort met die van 3cm... En op reis dagen aan een stuk niet goed slapen, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Endurofun opleiding

Post by petervdc »

Die avonturier dinges is verplaatst naar een andere datum, maar dan heb ik al plannen.

Kheb gisteren wel offroad type 1 nog es gedaan (had ik vorig jaar ook gedaan).
Met ne kameraad samen geweest, en kheb me ?cht geamuseerd !

Mss binnen een paar maand het vervolg doen, type 2, ietske moeilijker dus.
En hoewel ik weinig offroad rij, heb ik toch een paar dingen onthouden van vorig jaar.

Nice Image
Keep going

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Endurofun opleiding

Post by Blackbert »

Zie, voila se, 't is al vertrokken. Image

Ik heb een matje uit de Decathlon van dik 60? geloof ik, 60cm breed en 3 dik. Mijn slaapzak is ook niet echt heel compact, in zijn zakske. Het tentje dan weer wel. zolang ik er alleen op uit blijf trekken allemaal geen punt, maar als er ooit eens een duo zou opduiken zal er serieus moeten ge?nvesteerd worden in ander materiaal of een aanhanger. (toch liever 't eerste dan)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Endurofun opleiding

Post by zappa »

naar dit filmpje zitten kijken...

wat kost zo'n offroad type 1 ? en das met ne moto van hun?

Of is dat niet te doen voor een zwak geslacht met korte pootjes? Image
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Endurofun opleiding

Post by petervdc »

naar dit filmpje zitten kijken...

wat kost zo'n offroad type 1 ? en das met ne moto van hun?

Of is dat niet te doen voor een zwak geslacht met korte pootjes? Image
Da kost 125euro, ontbijtkoeken/koffie en een broodje 's middags inbegrepen.
Ik denk dat jij meteen type2 kan doen hoor, met jouw ervaring, all?, voor mij was type1 goed te doen.
TIs een h?le toffe & h?le ervaren lesgever.
Ne moto van hun kun je huren (gaat via motocare), dan ist 250.

Geef een seintje als je type2 doet, dan ga ik mee Image[url]

(En ik droom stiekem al van zo'n reisje...)
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Endurofun opleiding

Post by zappa »

hmm type 2 volgende week al, 't zou een schoon verjaardag kadooke geweest zijn, maar 't is werkendag. Image

en zelf de huurmoto bij motocare afhalen en naar St Truiden rijden Image brrrr

Met m'n smt, zie dat gelijk toch niet zitten, denk ik? Zeker als er modder ligt met de baanbandjes Image
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Endurofun opleiding

Post by petervdc »

Ja, volgende week kan ik ook niet.
Tis eigenlijk bedoeld voor zware allroads, maar wrsch mag je ook met je husa deelnemen hoor.
Gewoon es een mailke sturen h? Image
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Endurofun opleiding

Post by laouen »

Laouen, ga nog eens kijken en bekijk dan direct eens de synmat ipv de downmat. Ik denk dat ik die rond de 100? betaald heb (K2). Iets minder isolatie voor veel minder geld Image

Ma daar slaap ik dus ?cht goed op, iets wat mij nog niet gelukt was (zonder overdadig drank gebruik) op andere matjes. en 't is zo schattig opgerold in zijn klein zakske Image

Ik moe dringend commisie vragen bij exped Image
Contacteer ze maar voor die commissie Image wij zijn vandaag es tot in Eindhoven gebold voor een nieuw tentje (de Coleman Phad X3) en en passant ook maar meteen een stel slaapmatjes, slaapzak en een paar inner liners gekocht Image

't zijn de Exped Synmat UL7 M geworden en van prijs viel het nog redelijk mee ja. Van 't weekend meteen ne keer testen, hoewel het bijlang niet koud genoeg gaat zijn.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Endurofun opleiding

Post by Muug »

Matjes: http://www.exped.com/exped/web/exped_ho ... enframeset . Nog nooit zoveel geld gegeven aan een matje, en toch nog nooit zo gelukkig geweest met een dure aankoop. Door de isolatie van die matjes kunt ge een maatje lichter van slaapzak meepakken (=less weight).
zeg eens freddy , welk modelleke heb je dan gekocht?

Post Reply