Hoe gaat dat nu weer?

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Lang lang geleden hoor dat ik nog op een moto heb gereden, mis het ontzettend hard en kan het toch niet laten maar sinds vorig jaar 4 april ben ik met de SV650 die ik toen had op de Boomsesteenweg ter hoogte van Wilrijk gevallen (bruusk remmanouvre in een bocht) en dat heeft toch een serieuze deuk achtergelaten in mijn zelfvertrouwen. Nadien dan de Vespa maar omdat dat spel toch geen baanligging heeft zoals een motor rijdt je daar toch helemaal anders mee.

Mocht er terug iets komen dan wil ik wel eens bij het handje genomen worden en iemand die me eens zegt of ik het nu al die jaren naar behoren doe of helemaal fout.

Elke dag rij ik met de auto woon werk 26 km retour en meermaals zie ik toch dat er situatie zijn waar ik met de moto niet zou willen tussenzitten.

Denk dat ik voor een Spyder Can am wil gaan Image als euromillions goed wil vallen (doe wel nooit mee maar goe Image )

Ey, wel tof, hier kunde nog eens echt uit uwe nek lullen Image Image Image

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by F M »

Mocht er terug iets komen dan wil ik wel eens bij het handje genomen worden en iemand die me eens zegt of ik het nu al die jaren naar behoren doe of helemaal fout.
Je doet het al jaren helemaal fout. Image

Ipv te geilen en te kwijlen op allerlei (dikwijls financieel) onbereikbare motoren, moet je eens een gewone, simpele moto kopen; [i:2y1luydo][b:2y1luydo][u:2y1luydo]EN HOUDEN [/u:2y1luydo][/b:2y1luydo][/i:2y1luydo][/size:2y1luydo]voor minstens een jaar. En er dan zo veel mogelijk mee rijden, en ga bij Muug of Johan ??n of twee cursusjes volgen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11776
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by Muug »

tutut ik geef geen les meer.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by Tom Thumper »

Mocht er terug iets komen dan wil ik wel eens bij het handje genomen worden en iemand die me eens zegt of ik het nu al die jaren naar behoren doe of helemaal fout.
Je doet het al jaren helemaal fout. Image

Ipv te geilen en te kwijlen op allerlei (dikwijls financieel) onbereikbare motoren, moet je eens een gewone, simpele moto kopen; [i:3ncrhf7b][b:3ncrhf7b][u:3ncrhf7b]EN HOUDEN [/u:3ncrhf7b][/b:3ncrhf7b][/i:3ncrhf7b][/size:3ncrhf7b]voor minstens een jaar. En er dan zo veel mogelijk mee rijden, en ga bij Muug of Johan ??n of twee cursusjes volgen.



Image

Voila, niet mekkeren maar gaazzz geven!
Me gusta la moto, me gustas tu.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by bompa »

Ik zou zeggen koop u een hoogpoter Image Daar kan je mee woon werk, kan je ook mee toeren, en als het moet kan je er ook nog is mee door de velden dus veel mogelijkheden Image welk merk speelt geen rol ,maar bij mij zelf gaat de voorkeur toch naar den Ten.650 of de KTM Adv. Image

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by petervdc »

Je doet het al jaren helemaal fout. Image

Ipv te geilen en te kwijlen op allerlei (dikwijls financieel) onbereikbare motoren, moet je eens een gewone, simpele moto kopen; [i:13nqbyjc][b:13nqbyjc][u:13nqbyjc]EN HOUDEN [/u:13nqbyjc][/b:13nqbyjc][/i:13nqbyjc][/size:13nqbyjc]voor minstens een jaar. En er dan zo veel mogelijk mee rijden, en ga bij Muug of Johan ??n of twee cursusjes volgen.


Moh, die jongen doet dat graag, kwijlen, opzoeken, dromen, zoeken, afpingelen, terug verkopen...
L??t hem dat toch Image

Maar FM heeft wel een punt hoor Wipperke...
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11776
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by Muug »

Wipperke noemt ni voor niks wipperke eh. Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by fore »

Wipperke noemt ni voor niks wipperke eh. Image
wipperke, moto-hopper, Job-hopper, ... what's in a name ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by Wipr »

FM je hebt een punt,

Langs de andere kant, dat vind ik juist het leuke aan de moto's. Dat is de prijzen en de modellen goed ken en het nieuws op de voet volg. Dat maakt het voor mij leuk.
Idd, financieel onbereikbare moto's onderkwijlen is ook een hobby. Sommige hebben dat met auto's, sommigen met huizen, parfum, horloges of wat dan ook. Maar goed, kostelijke zaak dat motorrijden en met het budget iets naar m'n zin vinden... zit er niet in. Moet nog een nieuwe kite hebben en de auto ligt al op palliatieve dus daar is het ook afwachten wanneer hij de geest gaat geven. Hopelijk nog drie maanden en dan een nieuw koekblik. Was even aan het twijfelen om in de plaats ne moto te kopen (ineens iets deftig) maar het heeft voor dagdagelijks gebruik in mijn ogen meer beperkingen dan voordelen. (kinderen van school halen, gaat niet, gaan surfen... gaat niet met de moto en noem er nog wel wat op).

Neeje, het is me maar meer en meer duidelijk. Wipr = zondagrijder first class

Jobhopper, motohopper Image
Heb nog wel wat jobs op mijn verlanglijstje staan dus nog veel "hoppen" (Dat gaat wat zijn als ik ooit mijn pensioen moet gaan aanvragen Image ) Image

Image

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by diskeletloetje »

Aha wie we hier nog eens hebben Image
Ge leeft dan toch nog Image
Dacht al: is den burgemeester al zo druk bezig om herverkozen te worden, dat hij zijn motorvriendjes vergeten is? Image
Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by laouen »

den burgemeester is zijn motorvriendjes zeker niet vergeten. Alleen zit hij meer op zijn gitaren te tjengelen dan dat hij in het zadel van zijn ?bermotor zit
da kunde in de winter ook ook! die is daar lang en koud genoeg voor
Volgende week er nog even tussenuit naar la douce France (alhoewel...) en dan gaat den boot voor de rest van 't jaar in het droogdok.
Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by F M »

En dieje Zumo da ge gekocht hebt, werkt dieje beter bij het gitaar tokkelen ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by F M »

En dieje Zumo da ge gekocht hebt, werkt dieje beter bij het gitaar tokkelen ?
QUE???
A ge koopt eerst ne moto-gps en dan gaat ge gitaar spelen ipv moto te rijden... Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by F M »

Euhhh... zijn er nog die mij niet begrijpen ? Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Hoe gaat dat nu weer?

Post by duibhce Kaelann »

Euhhh... zijn er nog die mij niet begrijpen ? Image Image
huh?
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply