Parkeren

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Parkeren

Post by Davy78 »

In brussel hebben veel mensen een rare manier van parkeren. Ze gebruiken hun bumper daar ongegeneerd als een primitieve parkeersensor. Ik heb daar ooit es 2 jaar gewerkt, ben daar ??n maand telkens met mijn nieuwe bedrijfswagen naartoe gereden. Dat ding zal er al mooi uit na een maand ... ben dan maar met de trein beginnen komen, was vooral ook minder stresserend dan het brusselse verkeer.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Parkeren

Post by zappa »

op supermarkt parkings, kijk ik eerst naar de "buur" auto's voor ik me ergens parkeer, als dat zo van die "deuken" zijn, dan rij ik liever wat verder en stap een eindje terug Image Met de opstappen ( balk tussen voor en achterwiel ) aan de zijkant van de landcruiser, scheelt het wel als ze hun deur opensmijten of duwen, ze daar tegen aan zitten en niet tegen 't koetswerk.

Als ze maar de banden niet leeg laten Image
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Parkeren

Post by den Bullet »

Trekhaak helpt bij achteruit rijden...
...
Soms ni. Had vroeger nen BX met trekhaak. Als er dan ene te dicht achter den bumper parkeert terwijl den BX op zijn gat zit ...

(been there, done it too)[/size:1ujl13qm]

Koeno
Posts: 3202
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Parkeren

Post by Koeno »

Trekhaak helpt bij achteruit rijden...
...
Soms ni. Had vroeger nen BX met trekhaak. Als er dan ene te dicht achter den bumper parkeert terwijl den BX op zijn gat zit ...

(been there, done it too)[/size:37h9kbi8]


Als die ophanging sterk genoeg is heb je een vrij unieke aanhangwagen? :p

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Parkeren

Post by den Bullet »


Als die ophanging sterk genoeg is heb je een vrij unieke aanhangwagen? :p
In mijn geval was 't bijna den bumper van ne Golf Image

Post Reply