D? bocht van 't jaar ! pure klasse ! ne echte winkelhaakbocht in 't los zand all?e op 't randje van 't los zand Maar ging toch goed, spijtig dat ik toen niet filmde dedju.
ABS aan offroad .Je kan je achterwiel ni in de juiste richting plaatsen met de achterrem als het is zou moeten
Allee zonder ging het de laatste keer bij mij met mijne Ten. ook ni (BBQrit) weet je nog wel,ik in een bocht rechtdoor
De ABS kan afgezet worden van de KTM, juist moet ik nog eens goed lezen hoe ik dat moet doen
zappa,
met ABS kunde alles toekloppen. 'k spreek wel over verhard wegdek. Ge moet dat zeker eens proberen, al was het maar aan 30 per uur en eerst uw achterrem. Ge moet daar vertrouwen in leren krijgen. Uw algemene rijstijl op nat en droog gaat er beter door worden.
Ik wacht eigenlijk tot het hard moeten remmen wordt uitgelokt, door eene of anderen die mij niet gezien heeft Maar ik zal aan u denken en 't ne keer proberen, als de wind juist in uw richting zit, kan je me misschien wel horen....roepen
Das ne regel bij offroad h? naar beneden dat lukt altijd maar hoe?ik denk dat als je in los zand stijl bergaf uw ABS nog op staan hebt je wel eens h??????l snel beneden zou kunnen zijn........
Ik meen dat ik ooit eens een post van iemand gezien heb, weet niet meer welk forum zelfs, die verklaarde dat die gevallen was omdat z'n ABS nog op stond met zelfs ne foto erbij......vandaar mijne schrik dat met ABS ik onmiddelijk op mijn doos kan gaan?Nog nooit met een ABS gereden (op 2 wielen), maar Theo gaat gelijk hebben, en 't voorbeeld van den Bompa is er ook 1 om te onthouden.
Offroad wil je soms dat er een wiel blokkeert, of toch bijna. Als dan telkens die ABS de boel efkes gaat lossen, omdat je voorwiel bvb heel effe blokkeert op losse stenen in de bergaf, dan ga je er rapper zijn dan gewenst, daar beneden.
Vermoedelijk gaat Raketman er meer over te vertellen hebben.
zal daar eens gaan lezenOp het BMW-forum hebben daar ook een heel discussie gedaan,
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =4&t=34727
veel leesgenot....