23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply
vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by vet on wheels »

Hier nu goed aan `t sneeuwen.. Image .
Erg voor de mensen die dat organiseren.... Image

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by Harald »

Ja, ik ben ze gaan opzoeken, zitten allemaal in hun auto of camionette te wachten tot er iemand langskomt.
Heb zin om vlug wat kippensoep op te warmen en te gaan brengen.!
Respect voor de mannen

Maar, de moto heeft welgeteld 5,7 km gereden, inclusief 2 keer het parcourtje. Image
Wel met een flink houterig gevoel omdat het sneeuwde Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by F M »

Ik heb daarnet in Rotselaar even geweest. Ook daar maar een paar enkelingen, waardoor je gewoon ??n instructeur voor jezelf hebt.

Lang heeft het niet geduurd, daarvoor vond ik het iets te koud. Maar de ABS heeft serieus gewerkt bij de noodstops ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Tux
Posts: 56
Joined: 30 Jan 2013 20:59

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by Tux »

[color=#40BFFF:ui2gch93]Ben vanmorgen zoals voorzien langs geweest in Brussegem. Geen volk (motards zijn mietjes h? Riding Man Image ), enkel instructeurs en zo kreeg ik dus priv?les. Op dat half uurtje piste toch wel wat geleerd. Mijn bochtentechniek bij zeer lage snelheid was eigenlijk en feitelijk helemaal verkeerd Image . 'k Heb nu geleerd dat de duwtechniek (motor de bocht induwen en zelf recht blijven) de aanbevolen manier is om onder de 20 km/hr scherpe bochtjes te nemen.
Na 5 jaar filerijden met de GS (integraal ABS) moet ik ook terug mijn achterrem wat meer leren gebruiken.
Ik moet ook dringend winterhandschoentjes kopen nu ik geen handvatverwarming meer heb Image .[/color:ui2gch93]

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by bompa »

Mijn motor seizoen is al eventjes terug bezig Image vanaf toen mijne rug beter was is dat terug begonnen , maar normaal stopt dat niet ,in de zomer op de baan of ook als is op de onverharde baan , in de winter op het onverhard , allee onverhard als het niet gevroren heeft toch anders is het ook wat verhard Image maar dit jaar heeft het toch wat stilgelegen tegenover ander jaren Image

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by Davy78 »

ben zeer benieuwd wie er zich vandaag aan gewaagd heeft Image

User avatar
miruq
Posts: 18
Joined: 28 Jun 2014 06:00

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by miruq »

Ik vind het spijtig dat nu er eens iets gratis is het weer niet meewerkt.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by Muug »

het weer werkt nooit mee. Het werkt, meer niet. Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 23-24 MAART OPSTARTWEEKEND MAG

Post by petervdc »

het weer werkt nooit mee. Het werkt, meer niet. Image
lol
Keep going

Post Reply