2daagse enduro training

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

Kent iemand 2daagse enduro training ?

Ahja, tis in Duitsland, 750km van west-vl...
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

2daagse enduro training

Post by laouen »

Ik ken het zelf niet, maar ik dacht dat de dames van de Wima (of toch op z'n minst Trui) daar ooit geweest zijn.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

Er is ook een Arrangement, incl overnachting :

Het arrangement bestaat uit:
- Welkomst drankje
- 2-daagse training in Enduropark Hechlingen
- Huurmotor incl benzine en allrisk verzekering zonder eigen risico.
- Gecertificeerde Nederlandse instructeur (Bert Duursma)
- 3 hotel overnachtingen (aankomst dag voor de training, vertrek dag na de training)
- 2 x avondeten (excl drankjes)
- 2 x uitgebreide (warme) lunch (excl drankjes)
- Hechlingen T-shirt
- Certificaat

Met huurmotor G 650 GS, F 700 GS, F 800 GS of F 800 GS Adventure ? 785
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

2daagse enduro training

Post by OzzePaa »

Hechlingen ... dat is het speelterrein van een "bepaald" motomerk h? Peter :wink: Alles wat ik er al over gelezen heb (o.a. tal van video's op het internet) staat toch in relatie tot dat "bepaald" merk alsook zijn het die machines die je er huurt ... maar 't kan misschien evengoed zijn dat het daar bij momenten helemaal "oranje" kleurt :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

OzzePaa wrote:Hechlingen ... dat is het speelterrein van een "bepaald" motomerk h? Peter :wink: Alles wat ik er al over gelezen heb (o.a. tal van video's op het internet) staat toch in relatie tot dat "bepaald" merk alsook zijn het die machines die je er huurt ... maar 't kan misschien evengoed zijn dat het daar bij momenten helemaal "oranje" kleurt :mrgreen:
Hoh, 2 dagen ginder gaan spelen & leren, doe ik niet met mijn eigen moto hoor. 100 euro extra betalen heb ik ervoor over dan.
En als ze alleen maar bmw hebben, tjah, rien ? faire. "Huurmotor incl benzine en allrisk verzekering zonder eigen risico." zeggen ze, das toch super ?

Mss iets voor begin volgend jaar, tis een stevige prijs ook h
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

2daagse enduro training

Post by F M »

Heb daar ook al dikwijls de filmpjes van op youtube gezien.

Ge moet daar ook door water rijden

Prijs is best wel stevig.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

F M wrote:Ge moet daar ook door water rijden
Prijs is best wel stevig.
Lol, tis met een bmw, die kunnen daar toch tegen :-s En allrisk zonder francise, das toch ook wel prettig :-)
Yep, stevige prijs idd...
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

2daagse enduro training

Post by laouen »

petervdc wrote:
F M wrote:Ge moet daar ook door water rijden
Prijs is best wel stevig.
Lol, tis met een bmw, die kunnen daar toch tegen :-s En allrisk zonder francise, das toch ook wel prettig :-)
Yep, stevige prijs idd...
bwa, met ne gehuurde motor, 3 overnachtingen, vol pension, naft en verzekering incluis, en daar bovenop ook nog ne keer opleiding? Dan vind ik da precies nog niet zo belachelijk veel geld...

Gaat ne keer een weekendje naar pakweg de Vogezen? Dan ben je niet veel minder kwijt aan hotel, eten en naft. En da's met eigen vervoer en zonder opleiding. Om nog maar te zwijgen van een weekendje circuitrijden :S
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

2daagse enduro training

Post by Drummer »

:grin: :grin: :grin:



Michel van de Toerbuffels is daar al geweest, en is blijkbaar volgens hem echt de moeite om te doen.

En zoals hierboven reeds gezegd, voor dat geld kunde daar al is een motoke tegen de grond leggen zonder dat het pijn doet in de portomonee.

Alleszins staat dit ook op mijn agenda om te doen.

Volgend jaar lijkt me een strak plan. :grin:

Laat maar weten.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

Drummer wrote:Volgend jaar lijkt me een strak plan. :grin:

Laat maar weten.
Super !
Keep going

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

2daagse enduro training

Post by bompa »

Ik weet niet,maar ik vind da veel geld voor wat ik in dat filmpje gezien heb, wa zand,wa water wel harde ondergrond verder wat bergjes met platte verharde ondergrond , en wat mtb singeltracks .

Ik zou zeggen je hebt het materiaal" drz" laad die is op ga naar een crossterrein en hou het daar is in de gaten hoe die gasten da doen, hoe ze op de moto staan wat ze doen tijdens het rijden, en ga is op het terrein," veel goedkoper denk ik" 'k heb het vroeger zo ook gedaan tot het redelijk goed ging, of goed ging :blush: :grin: , en dat komt nog altijd van pas als ik nu en dan is van de weg af ga met mijne ten of adv,allee ik zeg maar hoe ik het zou proberen te leren als ik er nog het materiaal voor had

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

2daagse enduro training

Post by petervdc »

bompa wrote:Ik weet niet,maar ik vind da veel geld voor wat ik in dat filmpje gezien heb, wa zand,wa water wel harde ondergrond verder wat bergjes met platte verharde ondergrond , en wat mtb singeltracks
Goh, ik heb graag les, wordt het graag es uitgelegd en getoond, en als het met een lesmotor is met een all-in ga ik er de helft m??r van opsteken dan als het mijn eigen moto moest zijn....
Maar tis een ferm bedrag, dat klopt.
Keep going

Post Reply