Rechts Afslaan

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Rechts Afslaan

Post by laouen »

Bas wrote: Ik zal maar niet beginnen over ABS of TC.....nutteloze zaken in mijn ogen als je niet kan rijden.
Susse! Ze roepen!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Rechts Afslaan

Post by OzzePaa »

Bas wrote:Hahahaha,
............................

Ik zal maar niet beginnen over ABS of TC.....nutteloze zaken in mijn ogen als je niet kan rijden.
In jouw ogen misschien wel, Bas ... maar iemand die (nog) niet (zo goed) kan rijden (als jij) denkt daar toch anders over hemmek zoewe gedacht :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Rechts Afslaan

Post by Koeno »

Bas wrote:
Koeno wrote: Ik heb er alle respect voor dat ge uwen Bas wilt bijstaan.
Maar maakt niet dezelfde fout als hij doet, leest wat er staat.

Nu even klaar en duidelijk:
Ik wil gerust nen gansen dag op een terrein afspreken om het met verschillende motoren te proberen...
Om dan tussen koffie en koekske door te bespreken wat beter of anders kan...
Maar ik wil nog gene meter met mijne motor bollen om met iemand af te spreken waarvan ik nu al weet dat het voor gene meter zal klikken...

Is dat duidelijker?

Dus om ne minuut moeite te doen om nen bochte te draaien op uwe moto, of op nen geleende vfr1200 met Bas erbij? dan kruip ik liever in de glaswol.

Kpeis ni dat ik dit duidelijker kan maken.

Als mij hier wat woordjes in de mond gelegd worden, dan krijg ik het serieus op mijn systeem (getuige mijn laatste posts :D :wav: :newbie: -
Ik wil U op een 1200F zien rijden en 8jes draaien......
Niet zeiken en doe het......
Als je het niet kan, waarom dan zeveren? Ik zeg al lang dat het niet gaat.
Ik wil U niet zien.

Godver, ik dacht dat vorige post duidelijk was, blijkbaar leest ge het nog ni.

(sorry laouen, kost he ni laten :D )

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Rechts Afslaan

Post by Gunter »

laouen wrote:Koeno... ge ging stoppen :wink:
Ik dacht het ook, waar gaat dit eindigen... :evil:

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Rechts Afslaan

Post by Bas »

laouen wrote:
Bas wrote: Ik zal maar niet beginnen over ABS of TC.....nutteloze zaken in mijn ogen als je niet kan rijden.
Susse! Ze roepen!
Nog een die op een VFR1200F de achtjes gaat draaien.....waar spreken we af???

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

Rechts Afslaan

Post by Marreke »

Koeno, bye and have fun.
I have more to do with my life than prove the ignorant wrong.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

Rechts Afslaan

Post by Bas »

Koeno wrote: Ik wil U niet zien.

Godver, ik dacht dat vorige post duidelijk was, blijkbaar leest ge het nog ni.

(sorry laouen, kost he ni laten :D )
Dus Koeno, je kan niet rijden.......het is duidelijk.... :wav:

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Rechts Afslaan

Post by Gunter »

Bas wrote:
Koeno wrote: Ik wil U niet zien.

Godver, ik dacht dat vorige post duidelijk was, blijkbaar leest ge het nog ni.

(sorry laouen, kost he ni laten :D )
Dus Koeno, je kan niet rijden.......het is duidelijk.... :wav:
Man, man, man laat het zo... :war:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Rechts Afslaan

Post by zappa »

Bas wrote:Hahahaha,

I

Je zou nog iets kunnen leren van mensen als Muug of mijzelf.

.
met dat verschil, dat ik van Muug wel wat wil leren!!!

gij hebt niet de juiste "spirit" met ??n gelijk te gij zou ik nooit of nooit willen offroad gaan rijden, waar je elkaar bijstaat, met Muug ben ik al in de UK gaan rijden in de vettige sporen, en ik wist dat ik zeker iemand had waar ik kon op rekenen.
sig nature

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Rechts Afslaan

Post by the riding man »

Met de Koeno heb ik ook al een paar discutie's achter de rug. Maar sjeezes man, in vergelijking met dat stuk pretentie van nen Bas zou ik er direct mee gaan samenwonen. Daar hebben ze de hoofdvogel mee afgeschoten om dat hier op het forum binnen te laten zenne :schieten:
Dus Koeno, laat het zitten, hij is het niet waard om er verder op te reageren, en dat weet ondertussen heel het forum al wel :wink:
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Rechts Afslaan

Post by Wipr »

:stop: :stop: :stop:

Mannekes mannekes mannekes toch. Relax relax

@Bas: we kennen je niet en je rijkunsten ook niet maar ze zien je graag wel eens op een rit verschijnen om te weten wie Bas is en niet om hoe snel ( of traag) je wel niet bent.
Ik denk dat het toffe van dit forum is dat niemand hier tegenover anderen moet bewijzen wat hij/zij wel of niet kan. De meesten kennen elkaar hier al heel lang en we hebben allemaal onze goede en minder superieure kanten. :wink:

Of een VFR1200 dat nu kan of niet wil ik buiten beschouwing laten. Ik kan het zeer zeker NIET dus mij mag je wat dat betreft al weg laten uit de challenge om achtjes te draaien. Ik ken de VFR1200 toevallig wel een beetje van bij Honda en effectief om daar achtjes (binnen de 8m) mee te draaien lijkt me heel moeilijk maar misschien is er toch een toppiloot die het wel kan.

De beste motard die ik ken is hier ook lid van dit forum (waar hangt hij eigenlijk uit) en rijdt met een "scootertje" Hij heeft er door de jaren heen een 100.000'den km's mee gedaan.
De beste motard is niet diegene altijd diegene die de motor het meest plat in de bocht kan leggen, de snelste tijd op circuit kan neerzetten, de meeste pk's heeft en zelfs het aantal jaar motorrijden zijn niet altijd evenredig aan een rijder zijn kunnen. Neem nu mezelf, rij al jaren op de verkeerde manier rond en toch al bijna 20j :gieren: maar wel diegene die de juiste spirit heeft om te rijden. En die gedachtengang mag verschillend zijn maar in mijn ogen is dat een defensieve rijstijl (wat niet wil zeggen dat defensief gelijk moet staan aan een slakkengang), waardering voor die andere motard en vooral het feit dat we niets tegenover elkaar moeten bewijzen. (ik moet hier spontaan aan het verhaal van de slak en de haas denken)

Nothing to lose, nothing to prove (wipr quote :smash: )

Hou het gerust on topic en laat dat uitdagen en welles/ niettes voor elders.

Tot u gesproken: Moraalridder wipr :mrgreen: :Pyndn:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Rechts Afslaan

Post by F M »

Marreke wrote:Koeno, bye and have fun.
I have more to do with my life than prove the ignorant wrong.
Jullie doen pertang heel veel moeite daarvoor ... :roll:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Rechts Afslaan

Post by F M »

Wipr wrote: @Bas: we kennen je niet en je rijkunsten ook niet maar we zien je graag wel eens op een rit verschijnen
Wim, spreek voor jezelf :wink:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Rechts Afslaan

Post by F M »

O ja, nog eentje.

Ik begin me eindelijk de juiste reden te realiseren waarom ik eigenlijk niet zo nodig naar elke motorrijder moet zwaaien. :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Rechts Afslaan

Post by F M »

En nog eentje om het af te leren:

Marreke wrote:Wie denkt de wijsheid in pacht te hebben heeft nog veel te leren.
:gieren: :gieren: :gieren: :gieren: :gieren: :gieren: :gieren: :gieren: :bowdown:
I am confused. Oh no, maybe not!

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Rechts Afslaan

Post by KlaasN »

Het is een studie waard. Hoe het kan dat op elk forum, waar het ook over gaat, mensen ruzie beginnen maken en uiteindelijk uitkomen bij een discussie die er nts mee te maken heeft. :smash:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Rechts Afslaan

Post by OzzePaa »

KlaasN wrote:Het is een studie waard. Hoe het kan dat op elk forum, waar het ook over gaat, mensen ruzie beginnen maken en uiteindelijk uitkomen bij een discussie die er nts mee te maken heeft. :smash:
Dat wordt een korte studie :pijlr: "Omdat er overal, en dat geldt niet alleen voor fora, Bassen, Marrekes, KoenO's, OzzePaas, Effemmen enz. zich de normale menselijke verbale interactie veroorloven, maar sommigen daar nogal persistent in zijn."
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Rechts Afslaan

Post by petervdc »

Gunter wrote: :beer:
Die komt niet aan zijn koppeling ?
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Rechts Afslaan

Post by OzzePaa »

petervdc wrote:
Gunter wrote: :beer:
Die komt niet aan zijn koppeling ?
Als het een DCT is ... wordt dat beetje moeilijk h? Peter :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Rechts Afslaan

Post by Muug »

rustig mannekes rustig
kalmte alleen kan u redden
we gaan hier niet beginnen duelleren gelijk in de Middeleeuwen eh....
laat iedereen geloven in zijn eigen wijsheid tot het tegendeel bewezen is.
En probeer aub een topic per onderwerp te openen. Die discussies over ABS kunnen perfect apart.

Het gaat sowieso nog enkele weekskes duren eer ik tijd heb om dat te doen. Er is zoiets als de vijfdagenwerkweek, zondagen waarop winkels gesloten zijn, weekendjes op reis met het gezin, lente- en communiefeesten, dans-, zwem- en muzieklessen..... Vrij beschikbare examenachtjes komen ook ietske minder voor dan pisbloemen dus daar gaan we ook efkes achter moeten zoeken.

Post Reply