Zitpositie...

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Zitpositie...

Post by Nickel »

Nog een dom vraagske. :oops:

In de bocht hou je je bovenlichaam in de lijn van je motor als gewone mens op de openbare weg.
Hou je dan best je hoofd verticaal of ook in de lijn van je motor?
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Zitpositie...

Post by the riding man »

Nickel wrote:Nog een dom vraagske. :oops:

In de bocht hou je je bovenlichaam in de lijn van je motor als gewone mens op de openbare weg.
Hou je dan best je hoofd verticaal of ook in de lijn van je motor?
Er bestaan geen domme vragen! Altijd je hoofd verticaal houden tov de weg, dit om je evenwichtsgevoel optimaal te houden.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zitpositie...

Post by Muug »

Nickel wrote:Nog een dom vraagske. :oops:

In de bocht hou je je bovenlichaam in de lijn van je motor als gewone mens op de openbare weg.
Hou je dan best je hoofd verticaal of ook in de lijn van je motor?
TRM zegt het juist.
Al eens een bocht genomen met schuin hoofd? Best raar hoor !

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Zitpositie...

Post by zappa »

ach waarom hebben wij niet het evenwichtsorgaan van een vogel? :dontknow:

en het ori?ntatieorgaan :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Zitpositie...

Post by F M »

Of de slurf van een olifant...
:denk:
I am confused. Oh no, maybe not!

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Zitpositie...

Post by Borniet »

zappa wrote:ach waarom hebben wij niet het evenwichtsorgaan van een vogel? :dontknow:

en het ori?ntatieorgaan :mrgreen:
Ah, dat is een optiepakket van organen dat samen met dat andere orgaan genomen moet worden. En niemand wil dat ;-)

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Zitpositie...

Post by fore »

:blink: ... Als ik allemaal lees welke kapriolen dat jullie moeten doen om comfotabel met een moto te rijden ... :dontknow:

:ricky:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zitpositie...

Post by Muug »

fore wrote::blink: ... Als ik allemaal lees welke kapriolen dat jullie moeten doen om comfotabel met een moto te rijden ... :dontknow:

:ricky:
Fore, ne scooter is 't equivalent van een halfdode pony, ne moto 't equivalent van een bronstige volbloed. Het spreekt vanzelf dat dat laatste ietske meer werk vraagt om goed te berijden. :blbl:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

Zitpositie...

Post by the riding man »

Ooh Muug stouterik! En gij dat altijd de kerk in het midden probeert te houden, dat had ik niet van u verwacht se. :devil:

Maar uit eigen ervaring kan ik je wel zeggen dat er waarheid zit in hetgene je met een kwinkslag probeert te zeggen.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zitpositie...

Post by Muug »

ja, mijn kwinkslagen :smash: komen van tijd nogal aan, 'k moet er voorzichtig mee leren zijn :sweeet: , maar ik ben zeker dat Fore zijn vel dik genoeg is en erg begripvol :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Zitpositie...

Post by bompa »

Ik weet niet maar volgens mij moeten die gasten er toch ook op werken ze.

https://youtu.be/TI9gjyXsYaM

Hier zitten toch wa meer dan pony's in volgens ik kan zien :grin:
https://youtu.be/4qGu-K5b8yU?t=30

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Zitpositie...

Post by fore »

Muug wrote:Het spreekt vanzelf dat dat laatste ietske meer werk vraagt om goed te berijden. :blbl:
Ahaa ok. Nu begrijp ik het ...jullie vrijetijdsbesteding is genieten van extra werk ... :sterrekes:

Als g'er maar plezier aan hebt ... :Pyndn:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply