Voor mij blijft de beste methode nog altijd het evenwicht tussen de drie : gas-koppeling-achterrem. Een betteke platter : meer achterrem. Wat rechter : koppeling wat lossen of achterrem wat minder. Maar ondertussen wel zien dat er een paar pk's achter de hand zitten om dat gewicht terug omhoog te helpen sleuren. En zelfs aan lage snelheden zijt ge niet aan uw stuur aan't draaien maar tegenstuur aan't geven
... Een beetje soepelheid in de heupen doet veel, onderlichaam blijft altijd tegen de moto plakken, bovenlichaam zo verticaal mogelijk proberen houden. Ne KTM kan idd een beetje groezelig gevoel geven om ?cht plat te leggen aangezien ge bijna 2 meter zakt als dat naar beneden komt
maar tegelijkertijd blijft dat allemaal heel controleerbaar.
De grootsten ambetanterik vond ik mijnen FJR...daar stuikten de kilos nogal abrupt naar beneden op een bepaald punt, en dan had ge hopelijk genoeg verhoogde gas + spanning tss rem en koppeling zitten of 't was prijs. Toch een paar keer serieus mogen grabbelen in't begin.