VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply

Koeno
Posts: 3203
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Indrukwekkend (werkelijk), maar dat is natuurlijk nen 800 (fi lijkt mij).
Is natuurlijk geen 1200 flash/nonflash/full/nonfull

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Werner »

Zoiets komt misschien meer in de buurt?
https://www.youtube.com/watch?v=A8i7N_h5ckQ

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by diskeletlietje »

[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=E0A5xPeo7RY[/video]

op 50 sec ... het staat wat breed ja , ik ben er van overtuigd dat er hier een paar op het forum zitten die dat spel door het examen 8je krijgen in stijl :cool:

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Muug »

da stuurke draait toch niet veel precies :|

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

diskeletlietje wrote:[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=E0A5xPeo7RY[/video]

op 50 sec ... het staat wat breed ja , ik ben er van overtuigd dat er hier een paar op het forum zitten die dat spel door het examen 8je krijgen in stijl :cool:
1: Dat zijn geen Belgische 8-tjes maar grote rondjes.
2: Hij stak even heel kort een voetje aan de grond.

Maar daar gaat dit niet over, men zegt hier nog altijd dat met een VFR1200F er Belgische-examen achtjes te draaien zijn.
Dit is maanden bezig en nog niemand heeft het laten zien.

3: Ik blijf zeggen dat het met een standaard, vanuit het fabriek, 1200F niet kan.

Muug zei dat die het kon, maar opnieuw (ook in dit topic) zie ik uitstel.

Iemand die zijn VFR1200F dit even aan Muug wil uitlenen zodat die het kan laten zien? De schade bij het laten vallen is voor eigen rekening.
Want het filmpje liet ook een pootje aan de grond zien, en dat gebeurd mij ook vaak, zelfs nadat die geflashed is.

En Muug, dat het stuur amper draait mag geen probleem zijn, toch? Jouw uitspraak is nog altijd, elke motor kan het.

Ik blijf volhouden dat het niet kan.

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by diskeletlietje »

ik ga er van uit dat het examen 8je moet kunnen gehaald worden ?
indien niet moet het voertuig uit het verkeer gehaald worden :smash:

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by KlaasN »

:stupid:

Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Hagar »

amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? :ohmy:

laat ik het volgende zeggen:

1. ik vind het wel boeiend om het eens uit te testen, maar dan ook niet meer dan dat.
2. ik zie mezelf niet als de beste motor-rijder, en ik heb mijn VFR slechts 14 dagen, dus een grote kans dat het mij sowieso niet lukt (dat zegt dus niets over de motor zelf....)
3. de vraag lijkt mij ook louter academisch, mij lijkt het veel interessanter te weten hoe de motor zich gedraagt in steile haarspeldebochten, zoals ....
https://www.youtube.com/watch?v=VxWyeANjoVU

Deze pas heb ik gereden met mijn 23jaar oude FJ, zwaar met koffers beladen, niet echt een probleem maar toch wel zwoegen en concentreren !
4. toch ben ik sterk geneigd om op de motor full-power/flash/iets-van-dien-aard toe te passen, om de simpele reden dat hij gewoon beter rijdt (power en trillingen over volledig bereik, soepeler gasrespons, minder cardangeluiden, .....)

Denk dat ik eens een verlaten stukje asfalt opzoek en het zelf eens uitprobeer (moet ik geen rode wangen hebben als het niet lukt :huh:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by F M »

Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen:
Neen hoor. Dit is al lang bezig, lang voor jij je vfr gekocht hebt.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3457
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by laouen »

petervdc wrote:
Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Ma Peter toch, diene mens kan der ook niet aan doen dat 'm kort van geheugen is en daardoor veel in herhaling valt, zelfs binnen hetzelfde postje.

Het is gewoon efkes rustig afwachten tot een van die getalenteerde rij-instructeurs hier zo'n machien ne keer onder hun gat kunnen schuiven en die 8 rijden, zodat we van da gezaag af zijn. En sommige mensen hebben nu eenmaal wat beters te doen dan heelder dagen op een forum stoere praat te verkopen, dus gewoon wat geduld oefenen. Komt wel snor :mrgreen:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by zappa »

Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis ! :mrgreen:
sig nature

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Nickel »

zappa wrote:Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis ! :mrgreen:
Roflol :sweeet: :lol:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by F M »

Bas wrote:Dag Muug,

Ik wil niet vervelend zijn
Die had ik over het oog gezien.
I am confused. Oh no, maybe not!

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by the riding man »

petervdc wrote:
Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
En ik die dacht dat we er vanaf waren....
https://www.youtube.com/watch?v=ZxUEUM5QUwg
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Raketman »

Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.

Als ge nen Duc 900SS door de examen-8 krijgt met het voorwiel rakelings langs de lijn dan krijgt ge er elke andere motorfiets fysiek door, gesteld dat die niet verkracht en beperkt wordt door lompe elektronica. Verder niet laten verleiden tot haantjesgedrag of "kijk ik heb de grootste piet en mijn ego kan er niet tegen als ik niet altijd gelijk krijg"- toestanden...

PaulplatDuc.jpg
Nil volentibus arduum

petervdc
Posts: 3457
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Raketman wrote:Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.
Yep, ik (en nog anderen vaneigens) hebben dit live kunnen zien.
Euh, m??r dan dik in orde mogen we zeggen...
Keep going

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Ik twijfel niet aan zijn kunsten, hij zal een stukje kunnen rijden.

Maar, hij zei een VFR1200F die 8-tjes te kunnen laten doen, want elke motor kan het, zijn woorden.

Waar ik zeg dat het niet kan, wel hij ging er een halen bij een dealer.
Dus ja, hij heeft het wel te bewijzen.

Ik ken er een met een DCT (niet eens de F) en daar ging een rijschoolhouder het even laten zien, hij liet hem vallen.
Mijn punt is gewoon dat deze motor dermate slechte programmatie heeft dat het onmogelijk is.

Al kan je nog zo goed rijden, je laat hem vallen. Muug ging bewijzen dat het niet zo was....wel ik wacht nog steeds.

Een Ducatie 900SS is een oude motor die geen moderne computer heeft met waardeloze programmatie.
Gaan we nu echt een motor uit 1992 zonder computer vergelijken met een van 2010 met computer?

Muug zei dat die het kon.....wel ik wacht nog altijd. Hij laat hem namelijk vallen. (ja ik ook, daarom probeer ik het niet)

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? :ohmy:
Nee hoor.
Maar er zijn mensen die denken dat ELKE motor achtjes kan draaien en dat je er een examen mee door kan komen.
Het enige wat ik zeg en blijf zeggen is dat de VFR1200 een slechte motor is, enkel over de X durf ik niets over te zeggen.
Maar zowel de F als DCT hebben een waardeloze computer aan boord die je doet vallen als je niet oppast.

Het ding geeft geen gas als het moet en houd gas-kleppen dicht als ze open moeten met daarboven een gas-vertraging die je doet vallen op rotondes, haarspeldbochten en 8tjes draaien.
En als die dan beslist wel op het gas te gaan dan gaat die er vol op, zo erg dat je er bijna af gezwierd gaat worden.

Ik heb je geschreven hoe je hem moet testen als je er een wilt kopen, wel probeer het, dan weet je wat er aan de hand is.

De rest van de zeurpieten hier hebben er nooit mee gereden maar denken iets van motors te kennen :cool:

Post Reply