VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Iets in die zin?
https://www.youtube.com/watch?v=pVoXGGXRl5k
https://www.youtube.com/watch?v=pVoXGGXRl5k
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Indrukwekkend (werkelijk), maar dat is natuurlijk nen 800 (fi lijkt mij).
Is natuurlijk geen 1200 flash/nonflash/full/nonfull
Is natuurlijk geen 1200 flash/nonflash/full/nonfull
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Zoiets komt misschien meer in de buurt?
https://www.youtube.com/watch?v=A8i7N_h5ckQ
https://www.youtube.com/watch?v=A8i7N_h5ckQ
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=E0A5xPeo7RY[/video]
op 50 sec ... het staat wat breed ja , ik ben er van overtuigd dat er hier een paar op het forum zitten die dat spel door het examen 8je krijgen in stijl
op 50 sec ... het staat wat breed ja , ik ben er van overtuigd dat er hier een paar op het forum zitten die dat spel door het examen 8je krijgen in stijl
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
da stuurke draait toch niet veel precies
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
1: Dat zijn geen Belgische 8-tjes maar grote rondjes.diskeletlietje wrote:[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=E0A5xPeo7RY[/video]
op 50 sec ... het staat wat breed ja , ik ben er van overtuigd dat er hier een paar op het forum zitten die dat spel door het examen 8je krijgen in stijl
2: Hij stak even heel kort een voetje aan de grond.
Maar daar gaat dit niet over, men zegt hier nog altijd dat met een VFR1200F er Belgische-examen achtjes te draaien zijn.
Dit is maanden bezig en nog niemand heeft het laten zien.
3: Ik blijf zeggen dat het met een standaard, vanuit het fabriek, 1200F niet kan.
Muug zei dat die het kon, maar opnieuw (ook in dit topic) zie ik uitstel.
Iemand die zijn VFR1200F dit even aan Muug wil uitlenen zodat die het kan laten zien? De schade bij het laten vallen is voor eigen rekening.
Want het filmpje liet ook een pootje aan de grond zien, en dat gebeurd mij ook vaak, zelfs nadat die geflashed is.
En Muug, dat het stuur amper draait mag geen probleem zijn, toch? Jouw uitspraak is nog altijd, elke motor kan het.
Ik blijf volhouden dat het niet kan.
-
- Posts: 330
- Joined: 25 Sep 2014 18:50
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
ik ga er van uit dat het examen 8je moet kunnen gehaald worden ?
indien niet moet het voertuig uit het verkeer gehaald worden
indien niet moet het voertuig uit het verkeer gehaald worden
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? hmy:
laat ik het volgende zeggen:
1. ik vind het wel boeiend om het eens uit te testen, maar dan ook niet meer dan dat.
2. ik zie mezelf niet als de beste motor-rijder, en ik heb mijn VFR slechts 14 dagen, dus een grote kans dat het mij sowieso niet lukt (dat zegt dus niets over de motor zelf....)
3. de vraag lijkt mij ook louter academisch, mij lijkt het veel interessanter te weten hoe de motor zich gedraagt in steile haarspeldebochten, zoals ....
https://www.youtube.com/watch?v=VxWyeANjoVU
Deze pas heb ik gereden met mijn 23jaar oude FJ, zwaar met koffers beladen, niet echt een probleem maar toch wel zwoegen en concentreren !
4. toch ben ik sterk geneigd om op de motor full-power/flash/iets-van-dien-aard toe te passen, om de simpele reden dat hij gewoon beter rijdt (power en trillingen over volledig bereik, soepeler gasrespons, minder cardangeluiden, .....)
Denk dat ik eens een verlaten stukje asfalt opzoek en het zelf eens uitprobeer (moet ik geen rode wangen hebben als het niet lukt :huh:
laat ik het volgende zeggen:
1. ik vind het wel boeiend om het eens uit te testen, maar dan ook niet meer dan dat.
2. ik zie mezelf niet als de beste motor-rijder, en ik heb mijn VFR slechts 14 dagen, dus een grote kans dat het mij sowieso niet lukt (dat zegt dus niets over de motor zelf....)
3. de vraag lijkt mij ook louter academisch, mij lijkt het veel interessanter te weten hoe de motor zich gedraagt in steile haarspeldebochten, zoals ....
https://www.youtube.com/watch?v=VxWyeANjoVU
Deze pas heb ik gereden met mijn 23jaar oude FJ, zwaar met koffers beladen, niet echt een probleem maar toch wel zwoegen en concentreren !
4. toch ben ik sterk geneigd om op de motor full-power/flash/iets-van-dien-aard toe te passen, om de simpele reden dat hij gewoon beter rijdt (power en trillingen over volledig bereik, soepeler gasrespons, minder cardangeluiden, .....)
Denk dat ik eens een verlaten stukje asfalt opzoek en het zelf eens uitprobeer (moet ik geen rode wangen hebben als het niet lukt :huh:
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Neen hoor. Dit is al lang bezig, lang voor jij je vfr gekocht hebt.Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen:
I am confused. Oh no, maybe not!
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Blablabla pfff etc etcBas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Keep going
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Ma Peter toch, diene mens kan der ook niet aan doen dat 'm kort van geheugen is en daardoor veel in herhaling valt, zelfs binnen hetzelfde postje.petervdc wrote:Blablabla pfff etc etcBas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Het is gewoon efkes rustig afwachten tot een van die getalenteerde rij-instructeurs hier zo'n machien ne keer onder hun gat kunnen schuiven en die 8 rijden, zodat we van da gezaag af zijn. En sommige mensen hebben nu eenmaal wat beters te doen dan heelder dagen op een forum stoere praat te verkopen, dus gewoon wat geduld oefenen. Komt wel snor
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis !
sig nature
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Roflolzappa wrote:Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis !
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do .
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Die had ik over het oog gezien.Bas wrote:Dag Muug,
Ik wil niet vervelend zijn
I am confused. Oh no, maybe not!
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
En ik die dacht dat we er vanaf waren....petervdc wrote:Blablabla pfff etc etcBas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
https://www.youtube.com/watch?v=ZxUEUM5QUwg
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.
Als ge nen Duc 900SS door de examen-8 krijgt met het voorwiel rakelings langs de lijn dan krijgt ge er elke andere motorfiets fysiek door, gesteld dat die niet verkracht en beperkt wordt door lompe elektronica. Verder niet laten verleiden tot haantjesgedrag of "kijk ik heb de grootste piet en mijn ego kan er niet tegen als ik niet altijd gelijk krijg"- toestanden...
Als ge nen Duc 900SS door de examen-8 krijgt met het voorwiel rakelings langs de lijn dan krijgt ge er elke andere motorfiets fysiek door, gesteld dat die niet verkracht en beperkt wordt door lompe elektronica. Verder niet laten verleiden tot haantjesgedrag of "kijk ik heb de grootste piet en mijn ego kan er niet tegen als ik niet altijd gelijk krijg"- toestanden...
Nil volentibus arduum
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Yep, ik (en nog anderen vaneigens) hebben dit live kunnen zien.Raketman wrote:Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.
Euh, m??r dan dik in orde mogen we zeggen...
Keep going
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Ik twijfel niet aan zijn kunsten, hij zal een stukje kunnen rijden.
Maar, hij zei een VFR1200F die 8-tjes te kunnen laten doen, want elke motor kan het, zijn woorden.
Waar ik zeg dat het niet kan, wel hij ging er een halen bij een dealer.
Dus ja, hij heeft het wel te bewijzen.
Ik ken er een met een DCT (niet eens de F) en daar ging een rijschoolhouder het even laten zien, hij liet hem vallen.
Mijn punt is gewoon dat deze motor dermate slechte programmatie heeft dat het onmogelijk is.
Al kan je nog zo goed rijden, je laat hem vallen. Muug ging bewijzen dat het niet zo was....wel ik wacht nog steeds.
Een Ducatie 900SS is een oude motor die geen moderne computer heeft met waardeloze programmatie.
Gaan we nu echt een motor uit 1992 zonder computer vergelijken met een van 2010 met computer?
Muug zei dat die het kon.....wel ik wacht nog altijd. Hij laat hem namelijk vallen. (ja ik ook, daarom probeer ik het niet)
Maar, hij zei een VFR1200F die 8-tjes te kunnen laten doen, want elke motor kan het, zijn woorden.
Waar ik zeg dat het niet kan, wel hij ging er een halen bij een dealer.
Dus ja, hij heeft het wel te bewijzen.
Ik ken er een met een DCT (niet eens de F) en daar ging een rijschoolhouder het even laten zien, hij liet hem vallen.
Mijn punt is gewoon dat deze motor dermate slechte programmatie heeft dat het onmogelijk is.
Al kan je nog zo goed rijden, je laat hem vallen. Muug ging bewijzen dat het niet zo was....wel ik wacht nog steeds.
Een Ducatie 900SS is een oude motor die geen moderne computer heeft met waardeloze programmatie.
Gaan we nu echt een motor uit 1992 zonder computer vergelijken met een van 2010 met computer?
Muug zei dat die het kon.....wel ik wacht nog altijd. Hij laat hem namelijk vallen. (ja ik ook, daarom probeer ik het niet)
VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.
Nee hoor.Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? hmy:
Maar er zijn mensen die denken dat ELKE motor achtjes kan draaien en dat je er een examen mee door kan komen.
Het enige wat ik zeg en blijf zeggen is dat de VFR1200 een slechte motor is, enkel over de X durf ik niets over te zeggen.
Maar zowel de F als DCT hebben een waardeloze computer aan boord die je doet vallen als je niet oppast.
Het ding geeft geen gas als het moet en houd gas-kleppen dicht als ze open moeten met daarboven een gas-vertraging die je doet vallen op rotondes, haarspeldbochten en 8tjes draaien.
En als die dan beslist wel op het gas te gaan dan gaat die er vol op, zo erg dat je er bijna af gezwierd gaat worden.
Ik heb je geschreven hoe je hem moet testen als je er een wilt kopen, wel probeer het, dan weet je wat er aan de hand is.
De rest van de zeurpieten hier hebben er nooit mee gereden maar denken iets van motors te kennen