VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by laouen »

petervdc wrote:
Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
Ma Peter toch, diene mens kan der ook niet aan doen dat 'm kort van geheugen is en daardoor veel in herhaling valt, zelfs binnen hetzelfde postje.

Het is gewoon efkes rustig afwachten tot een van die getalenteerde rij-instructeurs hier zo'n machien ne keer onder hun gat kunnen schuiven en die 8 rijden, zodat we van da gezaag af zijn. En sommige mensen hebben nu eenmaal wat beters te doen dan heelder dagen op een forum stoere praat te verkopen, dus gewoon wat geduld oefenen. Komt wel snor :mrgreen:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by zappa »

Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis ! :mrgreen:
sig nature

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Nickel »

zappa wrote:Ze moesten het verbieden, wifi in het bejaarden tehuis ! :mrgreen:
Roflol :sweeet: :lol:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by F M »

Bas wrote:Dag Muug,

Ik wil niet vervelend zijn
Die had ik over het oog gezien.
I am confused. Oh no, maybe not!

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by the riding man »

petervdc wrote:
Bas wrote:Ik blijf volhouden dat het niet kan.
Blablabla pfff etc etc
Moest je nu es op een ander forum gaan zeiken ?
En ik die dacht dat we er vanaf waren....
https://www.youtube.com/watch?v=ZxUEUM5QUwg
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Raketman »

Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.

Als ge nen Duc 900SS door de examen-8 krijgt met het voorwiel rakelings langs de lijn dan krijgt ge er elke andere motorfiets fysiek door, gesteld dat die niet verkracht en beperkt wordt door lompe elektronica. Verder niet laten verleiden tot haantjesgedrag of "kijk ik heb de grootste piet en mijn ego kan er niet tegen als ik niet altijd gelijk krijg"- toestanden...

PaulplatDuc.jpg
Nil volentibus arduum

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Raketman wrote:Muug heeft niks meer te bewijzen wat betreft rijvaardigheid, die is meer dan dik in orde.
Yep, ik (en nog anderen vaneigens) hebben dit live kunnen zien.
Euh, m??r dan dik in orde mogen we zeggen...
Keep going

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Ik twijfel niet aan zijn kunsten, hij zal een stukje kunnen rijden.

Maar, hij zei een VFR1200F die 8-tjes te kunnen laten doen, want elke motor kan het, zijn woorden.

Waar ik zeg dat het niet kan, wel hij ging er een halen bij een dealer.
Dus ja, hij heeft het wel te bewijzen.

Ik ken er een met een DCT (niet eens de F) en daar ging een rijschoolhouder het even laten zien, hij liet hem vallen.
Mijn punt is gewoon dat deze motor dermate slechte programmatie heeft dat het onmogelijk is.

Al kan je nog zo goed rijden, je laat hem vallen. Muug ging bewijzen dat het niet zo was....wel ik wacht nog steeds.

Een Ducatie 900SS is een oude motor die geen moderne computer heeft met waardeloze programmatie.
Gaan we nu echt een motor uit 1992 zonder computer vergelijken met een van 2010 met computer?

Muug zei dat die het kon.....wel ik wacht nog altijd. Hij laat hem namelijk vallen. (ja ik ook, daarom probeer ik het niet)

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? :ohmy:
Nee hoor.
Maar er zijn mensen die denken dat ELKE motor achtjes kan draaien en dat je er een examen mee door kan komen.
Het enige wat ik zeg en blijf zeggen is dat de VFR1200 een slechte motor is, enkel over de X durf ik niets over te zeggen.
Maar zowel de F als DCT hebben een waardeloze computer aan boord die je doet vallen als je niet oppast.

Het ding geeft geen gas als het moet en houd gas-kleppen dicht als ze open moeten met daarboven een gas-vertraging die je doet vallen op rotondes, haarspeldbochten en 8tjes draaien.
En als die dan beslist wel op het gas te gaan dan gaat die er vol op, zo erg dat je er bijna af gezwierd gaat worden.

Ik heb je geschreven hoe je hem moet testen als je er een wilt kopen, wel probeer het, dan weet je wat er aan de hand is.

De rest van de zeurpieten hier hebben er nooit mee gereden maar denken iets van motors te kennen :cool:

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Muug wrote:wel, eerst ga ik een lange reis maken. En als ik terug ben zullen we september zijn.
Geen probleem, ik wil je het zien doen.
Ik twijfel niet aan je capaciteiten, maar ik heb er al een paar tegen de grond zien gaan.
Zelf durf ik het niet eens proberen, met mijn VFR800Fi wel maar is heel moeilijk.

Niemand gezien die het kan met een standaard computer, het ding valt namelijk gewoon stil.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

Muug, of bij uitbreiding Raket, Stefke etc hebben jou niks te bewijzen baske.
...

Djees, waarom verspil ik eigenlijk nog tijd & moeite aan die frustr?...
Ga gewoon ergens anders de pipo gaan uithangen h
Keep going

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Nickel »

Bas wrote:
Hagar wrote:amaaaaaaaai, heb ik dat allemaal ontketend met een VFR1200 te kopen? :ohmy:
...
Het enige wat ik zeg en blijf zeggen is dat de VFR1200 een slechte motor is, enkel over de X durf ik niets over te zeggen.
....
Geen kwaad woord over mijne X h? :motten: :blbl: :blbl:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Wipr »

Nu kan ik me vergissen maar als een constructeur een motorfiets bouwt zullen deze testen ook wel gedaan worden. Tenzij dat 8-jes draaien in andere landen gebeurt met een veel grotere diameter.

Nu ik weet niet of je al eens met zo een oude Duc gereden hebt (ik wel) en qua gasrespons e.d. is dat een heel pak minder aangenaam dan de VFR1200. Althans dat is mijn gevoel erover.

Dat je nu ijvert om Muug dat te laten doen vind ik stomweg gewoon raar. Ego is blijkbaar een belangrijk iets voor je. Ken je niet en zomaar iemand beoordelen ligt niet in m'n aard maar dit doet me denken aan de lagere school toen we zeiden dat we iets konden en dat de anderen zeiden: "alle doe dan eens he, laten zien". Dus als je dan zei dat je driedubbele achterwaartse gedraaide gestrekte flick flack salto kon en je was lid van een turnkring en was reeds kampioen van je provincie......en je had je medailles reeds laten zien, dan nog moest en zouden je leeftijdsgenoten dit moeten zien. Dus wat gebeurde er dan. Die turner ging op de stenen zijn driedubbele achterwaartse gedraaide gestrekte flick flack salto :pom: :Pyndn: :zotteke: uitvoeren maar door een klein steentje mislukte dit en kwam hij op zijn hoofd terecht met de gevolgen van dien.
(gebaseerd op een waar gebeurd verhaal :mrgreen: )

Dus, neem een Xanax-je en vergeet even dit 8-jes draaien VFR gedoe.
Ten gepaste tijden komt dat er wel eens van als het ego je parten blijft spelen.

Zeg Bas, je bent toch zo geen "heb je mij gezien (hoe snel ik reed en je de pas afsneed) motard"

En wat mij redelijk lijkt is dat indien je echt wil dat dit gereden wordt dat je zelf zorgt voor een motor en plek waar dit gedaan kan worden. Jij bent immers vragende partij. We gaan toch niet zelf in het materiaal voorzien voor iets wat een ander wil dat er gedaan wordt. Iemand dat we nog niet in levende lijve hebben ontmoet. Je vraagt meer dan enkel het rijden zelf he. Dit lijkt wat op liefdadigheid naar jouw toe.

Als ik vraag aan een erkende! dakwerker om mijn dak te vernieuwen en hij valt van het dak is dat mijn probleem niet he. Toch niet in die zin dat ik zijn medische kosten moet gaan dekken.

Men betaalt de dakwerker
Jij zorgt voor de motor

De dakwerker voert de werken uit
Muug rijdt het rondje

Dakwerker valt van het dak.
Muug valt op de grond. (wat ik betwijfel)

Dak herstellen is niet meer mogelijk.
Rondje rijden is niet meer mogelijk

Dakwerker wordt verzorgd op kosten van derden
Motorfiets wordt hersteld door de bijkomende verzekering die jij hebt betaald.

Kortom je vraagt heel veel en dit enkel voor jouw zelfbehagen terwijl we er allemaal iets aan kunnen hebben als jij alles zou regelen. En maak er dan ineens een heus motortreffen van met BBQ en nodig de Burgervader dan ook effe uit dan moeten we daar ook geen petitie voor tekenen. :lipsrsealed2:

De logica ontgaat me compleet in dit verhaal.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by TRooPER »

sluit en delete heel dezen topic maar,
de zin van achtjes draaien na een paar pinten stapvoets zal voor de meesten ook niet meer lukken, of wilt ge daar ook bewijs van zien.




voor de rest heb ik tot nu toe NOG niets gezegd over BAS en zijn reacties, maar bij deze toch 1 klein replyke:
:kots:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today


Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Wipr »

Image

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by the riding man »

Ik denk dat we een nieuw officieel forumwoord hebben. Na "een wiprtje doen", wat betekend (veelvuldig) van moto veranderen.
Komt er nu bij: "basserig gedrag" wat zoveel betekent als hoog van den toren blazen; opscheppen, irritant doen of gewoonweg de pipo uithangen. Niet te verwarren met de nieuwe forumuitdrukking "als Bas het niet kan, kan niemand het".

Nieuwe forumwoordenboek binnenkort te koop, opbrengst gaat naar de arme mensen die hun moto moeten laten flashen maar er geen geld voor hebben.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by bompa »

Wipr wrote:


Bas,
Kortom je vraagt heel veel en dit enkel voor jouw zelfbehagen terwijl we er allemaal iets aan kunnen hebben als jij alles zou regelen. En maak er dan ineens een heus motortreffen van met BBQ en nodig de Burgervader dan ook effe uit dan moeten we daar ook geen petitie voor tekenen. :lipsrsealed2:

De logica ontgaat me compleet in dit verhaal.
Dank u, daar schrijf ik me zeker niet voor in , 'k heb er zo in het echt al meegemaakt dank u :wink:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by F M »

En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply