uw toetstenbord stond wat ver van uw vingers preciesF M wrote:En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
kzal het wat dichter brengen:
En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
uw toetstenbord stond wat ver van uw vingers preciesF M wrote:En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
Nu wil ik voor niemand partij trekken, maar ik denk dat een constructeur een motorfiets ontwerpt met bepaalde motoreigenschappen in funktie van overbrengingsverhoudingen etc.... die allemaal in rekening gebracht worden tijdens de ontwerpfase.Wipr wrote:Nu kan ik me vergissen maar als een constructeur een motorfiets bouwt zullen deze testen ook wel gedaan worden. Tenzij dat 8-jes draaien in andere landen gebeurt met een veel grotere diameter. ......
F M wrote:En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
Bas heeft hem laten flashen, herprogrammeren, dus de programmatie zit nu goed. En hij stelt dat het zelfs nu met perfect afgestelde moto nog steeds onmogelijk is.Hagar wrote: Als deze fiets in landen ge?mporteerd wordt, waar (idiote) tax-regels gelden zodat deze constructeur de programmatie volledig moet om zeep helpen, kan ik me wel voorstellen dat we hier over 2 totaal verschillende motorfietsen praten.
Ik niet, heb het al gezien met die duc (zie foto van raket ook). Hij moet zich voor niemand iets te bewijzen voelen, en zeker niet voor die :kots:F M wrote:En toch wil ik Muug die achtjes zien draaien...
je zou gewoon moeten cashen iedere keer ze uwe foto posten , " copyright Loetje photography " :zuipe:diskeletloetje wrote:Eigenlijk intereseert mij dat werkelijk geen hol of die moto nu al dan niet achtjes kan draaien, geflashed of niet...
tutut, mij wel, en ik ga dat niet laten passeren...diskeletloetje wrote:Eigenlijk intereseert mij dat werkelijk geen hol of die moto nu al dan niet achtjes kan draaien, geflashed of niet...
Wat een boterham.Wipr wrote:Nu kan ik me vergissen maar als een constructeur een motorfiets bouwt zullen deze testen ook wel gedaan worden. Tenzij dat 8-jes draaien in andere landen gebeurt met een veel grotere diameter.
Nu ik weet niet of je al eens met zo een oude Duc gereden hebt (ik wel) en qua gasrespons e.d. is dat een heel pak minder aangenaam dan de VFR1200. Althans dat is mijn gevoel erover.
Dat je nu ijvert om Muug dat te laten doen vind ik stomweg gewoon raar. Ego is blijkbaar een belangrijk iets voor je. Ken je niet en zomaar iemand beoordelen ligt niet in m'n aard maar dit doet me denken aan de lagere school toen we zeiden dat we iets konden en dat de anderen zeiden: "alle doe dan eens he, laten zien". Dus als je dan zei dat je driedubbele achterwaartse gedraaide gestrekte flick flack salto kon en je was lid van een turnkring en was reeds kampioen van je provincie......en je had je medailles reeds laten zien, dan nog moest en zouden je leeftijdsgenoten dit moeten zien. Dus wat gebeurde er dan. Die turner ging op de stenen zijn driedubbele achterwaartse gedraaide gestrekte flick flack salto :zotteke: uitvoeren maar door een klein steentje mislukte dit en kwam hij op zijn hoofd terecht met de gevolgen van dien.
(gebaseerd op een waar gebeurd verhaal )
Dus, neem een Xanax-je en vergeet even dit 8-jes draaien VFR gedoe.
Ten gepaste tijden komt dat er wel eens van als het ego je parten blijft spelen.
Zeg Bas, je bent toch zo geen "heb je mij gezien (hoe snel ik reed en je de pas afsneed) motard"
En wat mij redelijk lijkt is dat indien je echt wil dat dit gereden wordt dat je zelf zorgt voor een motor en plek waar dit gedaan kan worden. Jij bent immers vragende partij. We gaan toch niet zelf in het materiaal voorzien voor iets wat een ander wil dat er gedaan wordt. Iemand dat we nog niet in levende lijve hebben ontmoet. Je vraagt meer dan enkel het rijden zelf he. Dit lijkt wat op liefdadigheid naar jouw toe.
Als ik vraag aan een erkende! dakwerker om mijn dak te vernieuwen en hij valt van het dak is dat mijn probleem niet he. Toch niet in die zin dat ik zijn medische kosten moet gaan dekken.
Men betaalt de dakwerker
Jij zorgt voor de motor
De dakwerker voert de werken uit
Muug rijdt het rondje
Dakwerker valt van het dak.
Muug valt op de grond. (wat ik betwijfel)
Dak herstellen is niet meer mogelijk.
Rondje rijden is niet meer mogelijk
Dakwerker wordt verzorgd op kosten van derden
Motorfiets wordt hersteld door de bijkomende verzekering die jij hebt betaald.
Kortom je vraagt heel veel en dit enkel voor jouw zelfbehagen terwijl we er allemaal iets aan kunnen hebben als jij alles zou regelen. En maak er dan ineens een heus motortreffen van met BBQ en nodig de Burgervader dan ook effe uit dan moeten we daar ook geen petitie voor tekenen.
De logica ontgaat me compleet in dit verhaal.
Wacht even, Muug zei dat die het ging proberen en een dealer wou hem een motor lenen om het te doen.petervdc wrote:Muug, of bij uitbreiding Raket, Stefke etc hebben jou niks te bewijzen baske.
...
Djees, waarom verspil ik eigenlijk nog tijd & moeite aan die frustr?...
Ga gewoon ergens anders de pipo gaan uithangen h?.
De elektronica laat het standaard zeker niet toe, of die van mij na de flash het kan ga ik niet proberen domweg omdat bij een grotere cirkel het gas lastig te doseren is.Wipr wrote:Tja, dus het gaat volgens jou enkel niet omdat de elektronica het niet toelaat, omdat het gas niet doseerbaar genoeg zou zijn toch?
Niet omdat de bouw, stuuruitslag ontoereikend zou zijn?
Wel, indien dit het eerste het geval is dan vraa ik me af hoe je een 180? bocht op een tweebaansvak neemt, hoe je in het stadsverkeer met de motor rijdt. Dat het ride by wire is en geen fly by wire Vind ik het zeker raar dat het daar aan zou liggen.
Maar goed. I rest my case! Als Muug zo vriendelijk wil zijn om het te tonen met de VFR1200 dan graag op een moment dat het iedereen hier wat uitkomt h?. En dan zetten we dat ineens op tape en op YouTube om het tot in de eeuwigheid te laten gelden als bewijsmateriaal
Dus nu zonder zeveren ,gelijk ik hier kan lezen ,die moto is gewoon niet geschikt om gewoon aan het verkeer deel te nemen ,dan is er maar en optie ,al die moto's van dat type uit het verkeer te halen want dan is het een gevaar op de weg .Geen discussie daaromtrent mogelijkBas wrote:De elektronica laat het standaard zeker niet toe, of die van mij na de flash het kan ga ik niet proberen domweg omdat bij een grotere cirkel het gas lastig te doseren is.Wipr wrote:Tja, dus het gaat volgens jou enkel niet omdat de elektronica het niet toelaat, omdat het gas niet doseerbaar genoeg zou zijn toch?
Niet omdat de bouw, stuuruitslag ontoereikend zou zijn?
Wel, indien dit het eerste het geval is dan vraa ik me af hoe je een 180? bocht op een tweebaansvak neemt, hoe je in het stadsverkeer met de motor rijdt. Dat het ride by wire is en geen fly by wire Vind ik het zeker raar dat het daar aan zou liggen.
Maar goed. I rest my case! Als Muug zo vriendelijk wil zijn om het te tonen met de VFR1200 dan graag op een moment dat het iedereen hier wat uitkomt h?. En dan zetten we dat ineens op tape en op YouTube om het tot in de eeuwigheid te laten gelden als bewijsmateriaal
Dat is de geflashde versie, de standaard versie heeft 0,5msec gas vertraging, probeer het en je ligt onderuit. Zo ook op rotondes en haarspeldbochten met 2 personen en volle belasting, moet je echt heel goed kunnen rijden het rechtop te houden.
Ik kan na mijn flash een 180 graden doen op een tweebaansvak (7m totaal?), maar een 2 baans vak is meer dan een examen achtje, veel meer, toch? Maar 1x 180 graden is geen 2 achtjes.....wel een klein verschil.
Ga naar een dealer en haal er een voor een proefrit, doe dan een rotonde met het vrouwtje achterop, je zal het rap merken.
Neem een maat mee met een 600cc toer/sport, die is weg voor jij weet dat er iets gebeurt.
Stadsverkeer? Hebben ze daar bochten zie overeen komen met 2 achtjes draaien? Nooit gezien.
Argumenten aan het verzinnen?
Je hebt er duidelijk nooit op gereden, anders kom je niet af met die onzin.
Voor de liefhebbers, hier hebben al mijn kinderen en vrouw motorrijles gehad en ik heb mee gedaan:
http://www.mot-art.be/pages/home.php
Theo staat enorm goed aangeschreven en zie de oefeningen: https://youtu.be/84EZDNkcPoc
Gaat met een VFR1200F niet.