ket weer gekunnen!
Re: ket weer gekunnen!
Ik krijg mijne moto ook ni makkelijk op zijne middenbok zonder hulpmiddelen , maar ik duw gewoonlijk mijne moto met zijn voorwiel op een lossen dal,'k dacht een 3cm dik of stukje juffer ongeveer 5cm dik , dan krijg ik die vanzelfs op zijne middenbok zonder problemen , en op die dal of stukje juffer gaat die ook vanzelfs op met zijn voorwiel , zo moest ik da in den tijd wel doen met mijne GTR , die was verlaagd maar van de middenbok was geen stuk afgedaan , ik kreeg die daar anders niet op , en nu doe ik dat zo altijd en met minimum aan kracht
Re: ket weer gekunnen!
dal ? ken ik maar waar precies leg je die?
1 zodat je voorwiel er afbolt?
2 zodat je voorwiel er op komt?
Pfff dan ziet ge anderen bezig, dat gaat gelijk niks
1 zodat je voorwiel er afbolt?
2 zodat je voorwiel er op komt?
Pfff dan ziet ge anderen bezig, dat gaat gelijk niks
sig nature
Re: ket weer gekunnen!
Ge legt da juist voor de moto waar je die moto omhoog wil, je duwt die met da wiel op die dal of juffer, neemt de voorrem ,je gaat op da stukje van die middenbok staan en trekt de moto achteruit, tegerlijker tijd laat ik dan die voorrem los en neem ik gewoonlijk met die hand het kofferrek beet aan de onderste baar en hef dan een beetje mee ,en die staat er op aan een minnimum aan kracht .dal ? ken ik maar waar precies leg je die?
1 zodat je voorwiel er afbolt?
2 zodat je voorwiel er op komt?
Pfff dan ziet ge anderen bezig, dat gaat gelijk niks
Ik moet het nu ook zo wel doen zonder mijne rug te forseren ,een paar keer oefenen en da gaat dan echt vanzefs
Dan pak ik het voorwiel hef eventjes en sjot het balkje er onderuit en hij staat dan goed, met nen dal doe ik die voorzichtiger er onderuit
Mijn achterwiel er uithalen en er terug in steken daar hef ik ook niet meer aan , die hang ik in ne spanband en dat gaat ook zeer vlot zonder te heffen, allemaal van die dingeskes om mijn rug wa te sparen ,en het helpt
Eventjes off topic;
Hier zie je wat rond een buis lassen met het metaal doet en waar het breekt als er echt kracht op komt
En dan wetende dat er veel zelfgemaakte remorken rondrijden waar den dessel zo gelast is , 'k heb er zo al twee onderweg tegengekomen waar de dessel juist voor den bak was afgebroken , en eentje een hafjaar ervoor van verwittigd toen hij hem aan't maken was dat hij die zo zou verlieren met rond den dessel te lassen , na een half jaar was het dan zover
Re: ket weer gekunnen!
Timpo raadt me 't volgende aan :
[url]
[url]
Om de moto beter te kunnen "opheffen"
[url]
[url]
Om de moto beter te kunnen "opheffen"
sig nature
Re: ket weer gekunnen!
beetje een obesitas moto h? toch als ik er wat allroad wil mee rijdenFM raadt je het volgende aan:
sig nature
Re: ket weer gekunnen!
dat ziet er zoooo simpel uit!
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=520156
misschien wil ik de moto te veel naar achteren trekken ipv omhoog (zoals in de tekst geschreven?)
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=520156
misschien wil ik de moto te veel naar achteren trekken ipv omhoog (zoals in de tekst geschreven?)
sig nature
Re: ket weer gekunnen!
dat zou nog wel eens kunnen. wegens een beetje te snel willen zijn zo ooit eens m'n kuitspier geblesseerd door te veel te duwen op die poot en te weinig te trekken aan die duosteun. dat deed zeer.
normaal: voet op de pikkel, hand aan de duovoetsteun (oppassen voor hete uitlaat), alle gewicht op die ene voet zonder echt te duwen, tegelijk de moto omhoog trekken en hij draait naar boven/achter.
een Blackbird gaat veel gemakkelijker, een Transalp veel lastiger dan een KTM adv.
normaal: voet op de pikkel, hand aan de duovoetsteun (oppassen voor hete uitlaat), alle gewicht op die ene voet zonder echt te duwen, tegelijk de moto omhoog trekken en hij draait naar boven/achter.
een Blackbird gaat veel gemakkelijker, een Transalp veel lastiger dan een KTM adv.
grease up your baby for a ball on the hill