@ peter VDC

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: @ peter VDC

Post by F M »

Aha, het gaat over de de voorste schakelaar van het remlicht, niet over de schakelaar van het voorste remlicht. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @ peter VDC

Post by petervdc »

Tis het remlicht dat nie werkt als ik rem met de voorrem. Rem ik met de achterrem, dan brandt het remlicht wel...
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @ peter VDC

Post by petervdc »

't Is niks, ne warme choco is goe... Image
2 warme choco's Image
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: @ peter VDC

Post by Stefke »

haha, de duke 125 van de rijschool is een onbetrouwbaar kreng wat betreft elektriciteit. dan weer wel (benzinemeter, dimlicht, remlicht voorrem) en dan weer eens niet. Voorremlichtschakelaar bekeken en als je op het stiftje duwt werkt het wel, zo gewoon via het remhendel niet. Dus heb ik er korte metten mee gemaakt (kon niet anders, dringend nodig) en het rubberen dopje over het stiftje er af getrokken. Stiftje kan nu vrij en soepel bewegen als je de remhendel intrekt. Dat probleem is dus voorlopig opgelost! Image

Edit; vraag mij trouwens af waarom daar een rubberen dopje over moet? Toch niet voor het vocht? Alle ander schakelaars hier in huis werken gewoon zonder zo'n rubberen dopje... Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @ peter VDC

Post by petervdc »

Moet nog nagekeken worden...
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: @ peter VDC

Post by petervdc »

Ahja, er was een contactje kapot, zit een nieuw in, alles ok? nu !
Keep going

Post Reply