KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re:KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Post by Muug »

Abaja ik had dat ook gelezen

Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Tapatalk

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re:KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Post by OzzePaa »

Muug wrote:Abaja ik had dat ook gelezen

Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Tapatalk
De vraag is dan ofdadde gij dus er eneke in zijn schuur komen zetten zijt geweest :confused2: :shock: :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Post by Tom Thumper »

Tom Thumper wrote:En wat denk je dat de belangrijkste reden is dat er hier al niet lang geleden een 690 in de schuur komen staan is?[/color][/size][/b] :gieren:
De reden die Muug noemt is een reden die ik ook in overweging genomen heb en zonder die reden, was hier misschien lang geleden al een 690 in de schuur gekomen... Misschien ook toen... Er staat een niet onbelangrijk woord bij "waarschijnlijk". Dus ook toen kon het anders uitgedraaid zijn.

Heb ik ergens gezegd dat ik dezelfde reden niet meer in overweging zou nemen en dat er nu geen andere redenen zijn om toch af te zien van de aankoop ene tweewieler van Oostenrijkse origine?

En ik kan iedereen gerust stellen, net een telefoontje gepleegd naar het thuisfront en er staat geen 690 in de schuur en ik vrees dat dit zo ook nog een tijd zal blijven.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Post by OzzePaa »

Misverstand/misinterpretation/slechte perceptie/wishfull thinking/ .... we moeten int vervolg gewoon beter lezen, Tom :motten: :stomstom: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

KTM 690 Enduro R Adventure ;)

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:
Tom Thumper wrote:En wat denk je dat de belangrijkste reden is dat er hier al niet lang geleden een 690 in de schuur komen staan is?[/color][/size][/b] :gieren:
ha, ok, ik had het inderdaad omgekeerd begrepen :mad: :gieren:

Post Reply