achterremschijf bmw gs 2014

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

achterremschijf bmw gs 2014

Post by zwiep »

hoi,

remschijf is aan vervanging toe, remschijf is ondertussen geleverd, en montage begonnen, echter bouten om remschijf van de drager te krijgen zitten zo een beetje ongelukkig, en ge raad het al, eentje overgedraaid natuurlijk.
ik zie dat de remschijf op een drager gemonteerd zit en deze over de as vaststaat met een circlips, mijn vraag is, kan je die drager demonteren samen met de remschijf middels deze circlips te verwijderen? of komt daar meer bij te kijken, zou gemakkelijker zijn die bout uit te boren op de werktafel natuurlijk
iemand die me daar wat duidelijkheid kan over geven?
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: achterremschijf bmw gs 2014

Post by Stefke »

Waarschijnlijk wel. Googelen en dan vind je zeker wel iets. Bouten van remschijven zijn altijd vastgezet met lijm.daarom best altijd met een verfstripper de bouten warmstoken dan heb je minder kans om ze te beschadigen. Edit: de curieuze mens in mij heeft al een schoon linkske gevonden voor een ac, maar dacht dat uwe gs een lc was. In dat geval is het wel straf dat die schijvf al versleten is. Abnormaal dus.maar op Roadster heeft zijn nieuwe lc last van de achterste remblokken die blijven plakken. zou een probleem met de abspomp zijn. Misschien is dat ook de reden dat uw schijf zo snel versleten is. :roll:

Post Reply