garageinrichting

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: garageinrichting

Post by Stefke »

't belangrijkste aan garage-inrichting... 8-)
Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: garageinrichting

Post by Muug »

den Bullet wrote:Mijn (houten) werkbank moet zowat een eeuw oud zijn, maar doet nog prima dienst (thuis; in d'Ardennen staat ook zo 'n exemplaar) 8-)
Ik heb mij een aantal jaar geleden zelf een werkbank gemaakt in beuk, toen ik in avondschool houtbewerking volgde. Hout is een tof materiaal om mee te werken.
Bijna exact dit model, maar in schoon proper beukenhout. :thumbsup:
Image

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: garageinrichting

Post by Wipr »

bompa wrote:
Wipr wrote:
bompa wrote:
En hoeveel weegt je werkbank? ;) :mrgreen:
Weegt niet te veel en niet te weinig ,staat stevig :grin: Maar die doe ik niet naar het containerpark ,die mag nog wat blijven :grin: ;)
Daarvoor vroeg ik het niet. Heel serieuze vraag hoeveel je werkbank weegt?

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: garageinrichting

Post by Harald »

Koker 30x30x2 en 2 multiplexen. Samen met ne pot verf zijt ge maximaal 200€ kwijt.
Stevig exemplaar én op maat.
Alleen te verschuiven, als 't moet op de remork te zetten, met 2 gaat dat iets beters :lol:

Heb 8 poten, onder iedere poot zit nen M20 (of 24) moet gelast en de bout zorgt ervoor dat ge die kunt regelen en uw werkbank pas zetten..

;)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: garageinrichting

Post by bompa »

Wipr wrote:
bompa wrote:
Wipr wrote:
Weegt niet te veel en niet te weinig ,staat stevig :grin: Maar die doe ik niet naar het containerpark ,die mag nog wat blijven :grin: ;)
Daarvoor vroeg ik het niet. Heel serieuze vraag hoeveel je werkbank weegt?
Ik zou het niet weten ,vier buizen van 48 mm diameter als poten , verbonden met L ijzer van 35 mm zodat ik er een plaat kon inleggen, als blad een plaat van 23 of 25 mm dik en 70 cm breed en 200cm lang , dan nog is halfweg de buizen terug verbonden ook met dat L ijzer van 35 mm zodat ik een kast onder het blad kon maken , maar hoeveel ze weegt ? ik zou het niet weten , maar als ze leeg is kan ik ze aan een kant wel heffen
Dit is ze dan, die zwarte plakken is van zo is een spuitbus te proberen , 41 jaar geleden is mee de rapte gemaakt met wat ik liggen had , en ze dient nog altijd :grin: https://lh3.googleusercontent.com/-FJUT ... .jpg?gl=BE

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: garageinrichting

Post by Wipr »

Dank je Bompa om me even een idee te geven :thumbsup:

Post Reply