Vering .

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vering .

Post by bompa »

Verleden dinsdag de vering besteld in een Triumph garage, ik ben benieuwd , maar nu is hij dicht , is nieuw moto's testen in Portugal dacht ik dat hij zegde . en de garage is nu een paar dagen dicht

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vering .

Post by bompa »

Donderdag was de vering binnen, en vandaag heb ik ze maar laten plaatsen, deze gebruiken ze nogal nogal is om van vering te veranderen volgens de garagist,en zouden niet slecht zijn volgens hem, dus heb ik ze maar geprobeerd .

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Vering .

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 07 Mar 2020 13:10 Donderdag was de vering binnen, en vandaag heb ik ze maar laten plaatsen, deze gebruiken ze nogal nogal is om van vering te veranderen volgens de garagist,en zouden niet slecht zijn volgens hem, dus heb ik ze maar geprobeerd .

Image
Ist dan dus nog altijd een Triumph-vering, Bompa :?: Of één waarvan ze bij Triumph menen dat ze beter is dan hun eigen exemplaren :?: Fottoke kannik helaas niet zien :(
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Vering .

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 07 Mar 2020 19:56
bompa wrote: 07 Mar 2020 13:10 Donderdag was de vering binnen, en vandaag heb ik ze maar laten plaatsen, deze gebruiken ze nogal nogal is om van vering te veranderen volgens de garagist,en zouden niet slecht zijn volgens hem, dus heb ik ze maar geprobeerd .

Image
Ist dan dus nog altijd een Triumph-vering, Bompa :?: Of één waarvan ze bij Triumph menen dat ze beter is dan hun eigen exemplaren :?: Fottoke kannik helaas niet zien :(
Ik heb nog is geprobeerd de foto te plaatsen .

Nee het is geen vering van Triumph,maar hij zegde dat deze ook wel zeer goed was en ik dacht ik probeer ze maar,ik heb het is opgezocht en ze worden ook in de sbk en de Supersport 600 en enduro gebruikt, maar ik moet het boekje is lezen en ze naar mijn goesting instellen, ik ben is benieuwd , en voor de prijs moest ik het niet doen want ze waren even duur gelijk die ik in Mol gezien heb ,en op de prijs van Öhlins zit ik nog altijd te wachten , maar als ze zo wat met mijn voeten rammelen hoeft het voor mij ook niet meer, ik reed daar binnen, zegde voor wat het was en ze zouden bellen voor de prijs, ik denk nu een maand geleden,nu nog altijd niks, dus dat merk hoeft voor mij dan nooit niet meer. nu is het bitubo geworden en is volledig instelbaar.Ik moet nu alleen de pinkers nog verzetten want die stonden in de weg voor die gas potjes , ik zegde hang ze er nu maar aan met colsonbandjes , ik zal die pinkers van de week wel zelf verzetten , hij jome doen he, of ik zet er met den tijd een stoplicht op waar de pinkers bij inzitten als ik ergens kom waar dat te koop is ,en het moet mooi zijn,maar nu eerst die pinkers vastzetten :mrgreen:
Image
Nog is geprobeerd voor een foto ,ik zie hem ,en anders weet ik het ook ni meer :dontknow:
Image

Post Reply