Reflecterende tape

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Reflecterende tape

Post by Muug »

grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs
ongelooflijk toch er zijn zoveel mooie kleuren op de wereld en wat kiest de gemiddelde belg?
grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs
:lipsrsealed2:
sorry Droopy, 'k heb niks tegen u, 'k heb iets tegen grijs :mrgreen:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Reflecterende tape

Post by petervdc »

zappa wrote:ocharme ik krijg bijna compassie met dat madamke uit 50 tinten grijs :shock:
Ik niet, ze vond het toch leuk, niet ;-)
Keep going

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Reflecterende tape

Post by Droopy »

Muug wrote:grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs
ongelooflijk toch er zijn zoveel mooie kleuren op de wereld en wat kiest de gemiddelde belg?
grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs grijs
:lipsrsealed2:
sorry Droopy, 'k heb niks tegen u, 'k heb iets tegen grijs :mrgreen:
Sorry, sorry, 'k moet het niet weten want ik heb me hier geamuseerd met al je tinten te tellen, het zijn er (inclusief die eenzame) 39 :geek: , met andere woorden : je bent nog 11 tinten vergeten op te schrijven. :gieren:

Smaken en kleuren verschillen nu (gelukkig) eenmaal. :wink:

Ps. Teveel kleur is trouwens ook niet goed.
Mijn eerste wagentje was knalgeel, dat had als voordeel dat ik die altijd onmiddelijk terug kon vinden op een parkeerplaats maar had als nadeel dat iedereen ook wist waar ik was. :blush:

Edit : @ Borniet : dat zijn (per velgkant) drie aparte stukken m.a.w. het zijn dus enkel die stukken die reflecteren, niet heel de velg. :wink: Het was dus even passen en tellen om ze om een gelijke afstand te plakken. :ermm:

Post Reply