Handlebar bags

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Handlebar bags

Post by frederikw »

OzzePaa wrote: Zit er bij jouw ook niet een rits in de "flap" die je omplooit en met velcro vastklit op de "voorkant" :?: Ik steek m'n GSM daar in : apart vakje is altogether unessential :P
Ewel nee. Daarom had ik eigenlijk nog liever jouw versie gehad. Als ik mij niet vergis zit daar ook zo'n stylo-houder in. Ik had dat liever gehad dan mijn ruitje.
Zit in jouw versie een doorvoormogelijkheid voor kabel? Dat is wel gemakkelijk, 12 volt stekkerke in het waterdicht gedeelte en daar kan dan rustig de gsm, muziek, whatever liggen opladen tijdens het rijden.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Handlebar bags

Post by OzzePaa »

frederikw wrote: ....... Als ik mij niet vergis zit daar ook zo'n stylo-houder in. Ik had dat liever gehad dan mijn ruitje.
Zit in jouw versie een doorvoormogelijkheid voor kabel? Dat is wel gemakkelijk, 12 volt stekkerke in het waterdicht gedeelte en daar kan dan rustig de gsm, muziek, whatever liggen opladen tijdens het rijden.
Indrrrdeed : die geweldige features zitten allemaal op het oud modelleke :grin: ...zelfs 3 (drie :!: ) stylolusjes ?n een (onnozel) venstervakje voor als ge met alleen uw credit-card onderweg bent :mrgreen: :lol: ... maar alhoewel het al wat gebruikssporen vertoont en wat aant "afgaan" is van de zon, bennik er ook vree content mee :headbang: :P
Edit : voor de waterdichtheid spuit ik dat nu en dan eens in met OsMaa haar bus "Impermeable voor schoenen en kleding" :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Handlebar bags

Post by diskeletlietje »

voorheen wist ik van niets ... en nu moet ik ook zo een zakske hebben :angry: :mrgreen: :kouvanu:

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Handlebar bags

Post by frederikw »

h?h? :-) Koopt dan de versie van ozzepa h

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Handlebar bags

Post by zappa »

Ik heb op mijn enduroke ook een stuurzakje, waar mijn fototoestel in zat, toen ik door die diepe put "klong klang" gereden ben, en toen was ik fototoestel-loos :confused: en niet meer terug gevonden :bleiten:


Zorg dat het goed afsluit en niet met een oooozoooo gemakkelijke velcro, das niet te vertrouwen :duimneer:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Handlebar bags

Post by OzzePaa »

zappa wrote:Ik heb op mijn enduroke ook een stuurzakje, waar mijn fototoestel in zat, toen ik door die diepe put "klong klang" gereden ben, en toen was ik fototoestel-loos :confused: en niet meer terug gevonden :bleiten:

Zorg dat het goed afsluit en niet met een oooozoooo gemakkelijke velcro, das niet te vertrouwen :duimneer:
Ah ewel, BiBi heeft zo iik eens een kodakske verloren tijdens een Keimperitverkenningske met den Bompa :confused: Een goedkoop ding dat ik, luie tist zijnde, ook in het stuurzakske steken had ..... zonder de tiret ervan te sluiten .... en zelfs met de "flap" open aant rijden om toch maar genen tijd te verliezen als er een fottoke getrokken moest worden.
Efkes redelijk wat bulten en kotters en boink, forever gone :motten: Maar die velcrostrip houdt echt wel goe zenne ... assem dicht is :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply