Kaoko

Op en bij de motor, zonder elektriek
robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Kaoko

Post by robman »

Ik ben aan't overwegen om me zoiets : http://www.kaoko.com , aan te schaffen .
Toch is er iets dat me tegenhoud tot aanschaf ....? :oops:

Ik zou het niet gebruiken dagdagelijks , maar eerder op lange vervelende verbindingsritten op mototrips allerlei .

Wat zijn jullie gedachten hieromtrent ?
Is er iemand die dit gebruikt , heeft , waanzinnig tegen is .... ?

Merci voor jullie ( liefst ) ongezouten mening :mrgreen:

User avatar
catbustingdog
Posts: 17
Joined: 03 Jan 2013 15:31

Kaoko

Post by catbustingdog »

hoi, ik ga der geen aanschaffen, dit om de eenvoudige reden dat zo'n ding der al op staat.
Enfin, alle gekheid op een stokje, ik rij al een aantal jaren een k12lt, en daar staat zo iets origineel op.
In den beginne werd dat niet echt veel gebruikt, maar dan begon ik meer en meer lange "verbindingsritten " te maken.
Vooral op zondagmorgen komt dat heel goed van pas! effe regelen op de max toegelaten snelheid, en karren maar.
Heeft me al (veel) boetes bespaard. Ook handig om effe de rechterhand te laten ontspannen.
Kortom ik ben voor, vooral omdat het er reeds is. :ricky:
Niet storen! Ben al gestoord genoeg ...

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Kaoko

Post by F M »

Ze noemen dat een 'cruise control'. Dat is het niet. Het houdt alleen uw gashendel vast in dezelfde stand.

Beter dan niets. maar geef mij maar een echte cc.
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Kaoko

Post by petervdc »

Dit is iets electronisch, bestaat ook voor de 1190 : Brandon
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Kaoko

Post by duibhce Kaelann »

robman wrote:Ik ben aan't overwegen om me zoiets : http://www.kaoko.com , aan te schaffen .
Toch is er iets dat me tegenhoud tot aanschaf ....? :oops: