rukka r star gloves

Op en bij de motor, zonder elektriek
Post Reply
zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

rukka r star gloves

Post by zwiep »

sinds de eerste keer dat ik handvatverwarming op 1 van mijn moto's heb geinstalleerd was ik op zoek naar aangepaste handschoenen, hvvv verwarmt wel degelijk je handpalm maar de bovenkant kan nog wel eens ferm koud hebben, dikke winterhandschoenen doen dan weer de hv vw teniet.... rukka heeft blijkbaar een modelleke waar je je hand onder de voering van de handpalm kan steken en zodus dubbel voering bovenop hebt en dunne, onderaan, dwz meer warmte van de hvvw en meer gevoel in je handen
alle het lijkt me zooo handig dat ik ze direct besteld heb en nu in blijde afwachting ben .... ben echt wel benieuwd of dit de oplossing is waar ik al jaren naar op zoek ben :)
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: rukka r star gloves

Post by duibhce Kaelann »

Wij hebben vergelijkbare modellekes van Fox. Ik steek ook regelmatig mijn handen onder de binnenhandschoenen. Dat werkt behoorlijk goed. De handschoenen zijn wel niet waterdicht, maar gemaakt van neopreen. Ze werken dus zoals een duikpak, eens het water in de handschoenen op lichaamstemperatuur is werkt het als isolatie. Voor tussenseizoen vind ik ze ideaal. Zelfs in Scandinavië bij temperaturen tussen 0-10°C was dat voldoende met de handvatverwarming op.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: rukka r star gloves

Post by Stefke »

zwiep wrote:. ben echt wel benieuwd of dit de oplossing is waar ik al jaren naar op zoek ben :)
Voor mij in elk geval niet. Verwarmde gerbing handschoenen zijn dan weer wel een zaligheid om mee te rijden in de winter. :ricky:

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: rukka r star gloves

Post by Drummer »

Stefke wrote:
zwiep wrote:. ben echt wel benieuwd of dit de oplossing is waar ik al jaren naar op zoek ben :)
Voor mij in elk geval niet. Verwarmde gerbing handschoenen zijn dan weer wel een zaligheid om mee te rijden in de winter. :ricky:
:stupid:

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Re: rukka r star gloves

Post by zwiep »

verwarmde handschoenen zijn inderdaad de beste oplossing, echter , dat gedoe met kabeltjes is me er teveel aan, ik heb hier nog een paar liggen van mijn vrouw die ze ocharme 1 keer gedragen heeft ....
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: rukka r star gloves

Post by Stefke »

Zojuist nog een nieuw paar Gerbings gekregen. De rechtse handschoen gaf niks meer, laten testen en inderdaad stuk. Dankzij de levenslange garantie op de verwarmingselementen dus zonder problemen een nieuw paar gekregen. Als die dan ook weer minstens 5 jaar meegaan... :-)

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: rukka r star gloves

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Als het voor Woon werk is gebruik je toch de batterijen, en heb je geen last van de kabels. En Trouwens, als die goed in je jas zitten, heb je daar toch niet veel last van :dontknow:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: rukka r star gloves

Post by Tom Thumper »

Stefke wrote:Zojuist nog een nieuw paar Gerbings gekregen. De rechtse handschoen gaf niks meer, laten testen en inderdaad stuk. Dankzij de levenslange garantie op de verwarmingselementen dus zonder problemen een nieuw paar gekregen. Als die dan ook weer minstens 5 jaar meegaan... :-)
Waarom maken ze die dingen ook niet in grote maten? Ik had me al lang zo een setje aangekocht.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: rukka r star gloves

Post by Blackbert »

Tommeke, welke maat handschoenen moet dat zijn?
Ik mag van de week een andere controller ophalen, kan ne keer informeren wat hij heeft.
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: rukka r star gloves

Post by Tom Thumper »

Blackbert wrote:Tommeke, welke maat handschoenen moet dat zijn?
Ik mag van de week een andere controller ophalen, kan ne keer informeren wat hij heeft.
Hun grootste maat is blijkbaar een 3XL, als ik me de laatste pasbeurt goed herinner zou ik een 4XL nodig hebben maar ondertussen heb ik verwarmde handvaten gemonteerd. En zeg nu zelf, én verwarmde handvaten én verwarmde handschoenen is toch echt een beetje overkill.
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: rukka r star gloves

Post by petervdc »

Tom Thumper wrote:En zeg nu zelf, én verwarmde handvaten én verwarmde handschoenen is toch echt een beetje overkill.
Toch niet, de gerbing's verwarmen vooral de buitenkant van je hand, de HVV de binnenkant.
Mooie combinatie dus
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: rukka r star gloves

Post by Muug »

In de ergste vrieskou zal de combi inderdaad erg aangenaam zijn. Bij medium koud weer en niet te lange ritten - en indien goede handkappen aanwezig - is hvv meestal wel genoeg.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: rukka r star gloves

Post by Blackbert »

Tom Thumper wrote:En zeg nu zelf, én verwarmde handvaten én verwarmde handschoenen is toch echt een beetje overkill.
Zweetpollen, een wreed ambetant gevoel. :ugeek:
grease up your baby for a ball on the hill

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: rukka r star gloves

Post by Mario »

Blackbert wrote:
Tom Thumper wrote:En zeg nu zelf, én verwarmde handvaten én verwarmde handschoenen is toch echt een beetje overkill.
Zweetpollen, een wreed ambetant gevoel. :ugeek:
vooral voor de mensen die u een hand geven :lol:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: rukka r star gloves

Post by Muug »

er zit hier ene op 't werk, met name op mijn buro, die altijd zweetpollen heeft, en als ge hem de hand schudt, dan is dat precies of ge vijf natte, slappe chipolatas vastneemt ipv vingers. :puke:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: rukka r star gloves

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:er zit hier ene op 't werk, met name op mijn buro, die altijd zweetpollen heeft, en als ge hem de hand schudt, dan is dat precies of ge vijf natte, slappe chipolatas vastneemt ipv vingers. :puke:
Tja kantoorpollekes, een werkgerelateerd issue.

Tip bij het handjesschudden: steeds zorgen dat je eerst nijpt, op die manier voorkom je dat je genepen wordt. Al heb ik zelf met mijn kolenschoppen geen probleem met dit laatste fenomeen. Weinigen is het geven om hun eigen hand rondom die van mij te plooien en dan nog eens te kunnen nijpen ook. ;)
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: rukka r star gloves

Post by TRooPER »

Tom Thumper wrote:
Muug wrote:Weinigen is het geven om hun eigen hand rondom die van mij te plooien en dan nog eens te kunnen nijpen ook. ;)
:mrgreen: :mrgreen:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply