MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by Muug »

pingu wrote:Bwa, Rossi is geen engeltje ?. Verre van. Rossi heeft altijd geprobeerd om zijn tegenstanders ook naast/buiten het circuit "zwart" te maken.
En daar hebben we nu net een belangrijk punt. Rossi vecht zijn vetes inderdaad uit buiten het circuit, mondeling. Marquez daarentegen doet het all??n maar op circuit, en dat is v??l gevaarlijker dan gewone psychologische steekspelletjes.

Ik ben er zeker van dat Rossi nu Marquez aan 't opnaaien is , en hij gaat dat blijven doen tot op het einde van het volgende seizoen. Marquez gaat tureluurs draaien van kol?re en ambetantigheid. En Rossi gaat daar volgens mij op circuit sto?cijns kalm onder blijven, want hij heeft zijn tiende titel verloren door in Sepang ?ne keer zich te laten opjutten, dat beseft hij heel er goed. Hij gaat Marquez zot maken, kierewiet, onthou dat goed !

@Mario : Rossi heeft zich in Sepang laten vangen, hij is daarvoor bestraft geweest, maar ergerlijker is dat Marquez niet bestraft is geweest voor zijn rijgedrag! Op de rijschool kunt ge ook voor uw gedrag gebuisd zijn, zonder enige fout tegen de wegcode te maken, als duidelijk blijkt dat ge uw voertuig niet onder controle hebt en geen verkeersinzicht hebt. Op circuit moet dat ook kunnen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by bompa »

pingu wrote:
Vale zou beter zijn mond houden nu (net als Marquez en Lorenzo) en het hele gebeuren laten rusten. Alles wat hij of Marquez nu nog zegt is alleen olie op het vuur en vergroot nog de wrange nasmaak en controverse. En uiteindelijk is heel de MotoGP daar de dupe van, incl. Vale zelf.
Bij mij speelde het helemaal geen rol wie won of kampioen zou worden .Maar het moet eerlijk blijven
Ik zou ni weten waarom hij zijn mond moet houden ,hij heeft voor 200 procent gelijk en dan mag dat gezegd worden.

De motogp is gewoon de dupe van de actie van mm niet meer niet minder , vandaag lag hij terug op zijn sjokkedijzen, wie gaat hij nu beschuldigen :?: hij was nu alleen :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by Muug »

bompa wrote:vandaag lag hij terug op zijn sjokkedijzen, wie gaat hij nu beschuldigen :?: hij was nu alleen :roll:
De bladeren op de weg ! :gieren:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by bompa »

Muug wrote:
bompa wrote:vandaag lag hij terug op zijn sjokkedijzen, wie gaat hij nu beschuldigen :?: hij was nu alleen :roll:
De bladeren op de weg ! :gieren:
:gieren: Wie weet

Het was tijdens het testen van de banden .

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by pingu »

Muug wrote: @Mario : Rossi heeft zich in Sepang laten vangen, hij is daarvoor bestraft geweest, maar ergerlijker is dat Marquez niet bestraft is geweest voor zijn rijgedrag! Op de rijschool kunt ge ook voor uw gedrag gebuisd zijn, zonder enige fout tegen de wegcode te maken, als duidelijk blijkt dat ge uw voertuig niet onder controle hebt en geen verkeersinzicht hebt. Op circuit moet dat ook kunnen.
Bwa, nu zou ik niet zo direct durven beweren dat Marquez (of 1 van de andere GP piloten) zijn voertuig niet onder controle heeft :mrgreen:

Swat, ik hou erover op. De feiten zijn op teveel verschillende manieren te interpreteren, elke interpretatie onmogelijk te 'bewijzen' of ontkrachten. Met als enige resultaat een hoop (op z'n zachtst gezegd) onnodige controverse.

Bring on 2016 I say...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

MotoGP: Droom Dorna baas Ezpeleta verandert in nachtmerrie

Post by zappa »

nog wat peliculle over ulder onderwerp

ach competitie, niet mijn ding. :|
sig nature


Post Reply