MotoGP seizoen 2018: bla bla bla

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

MotoGP seizoen 2018: bla bla bla

Post by Muug »

Ligt het aan mij, of hebben de racers tegenwoordig écht niets meer te zeggen? Of mogen ze niks meer zeggen? Al heel 't seizoen lang - en eigenlijk al langer - heb ik het gevoel dat ze tijdens interviews altijd rond de pot draaien. Zelfs Rossi herhaalt altijd 't zelfde riedeltje : de elektronica moet beter, het motorblok moet meer vermogen hebben, ze hebben problemen met de spin..... elke race is het weer van dat.
En zo heeft elke coureur zijn verhaaltje. Vinales is fabuleus maar het komt er niet geheel uit. Lorenzo is nog steeds niet geheel gewend aan de Ducati, Pedrosa rijdt te braaf, Crutchlow heeft geen full-spec racer. Zarco is de nieuwe superster maar 't is ook altijd iets... enkel Marquez lijkt eigenlijk op zijn gemak te zijn en iedereen omver te blazen/rijden met zijn talenten en pk's, het is duidelijk dat 'm zichzelf gelijk ne vis in 't water voelt, en de rest is gelijk vissen op 't droge......
En ze doen altijd hun best, en hun team is fantastisch en de fans zijn great, en ze gaan altijd voor het maximum.....
Neen, die interviews lees ik minder en minder.... :roll:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MotoGP seizoen 2018: bla bla bla

Post by zappa »

Muug wrote: 31 May 2018 14:37 de rest is gelijk vissen op 't droge......
Is zo niet het mensdom ontstaan ? :dontknow:

ow nee ge bedoelt , dat ze staan te vissen op het droge, ipv in 't water ?

Sorry ik volg dat niet, zou al niet weten waar te kijken op welke zender op de tv, en ik denk niet dat ik ook maar enige andere sport bekijk, tenzij de tv open staat en 't is toevallig sport . :?
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MotoGP seizoen 2018: bla bla bla

Post by Davy78 »

zappa wrote: 31 May 2018 21:39
Muug wrote: 31 May 2018 14:37 de rest is gelijk vissen op 't droge......
Is zo niet het mensdom ontstaan ? :dontknow:
:lol:

Het soap gehalte is dit jaar inderdaad vrij groot. En marquez zou al veel moeten crashen om dit seizoen nog te verknallen, en laat em nu net goed zijn in crashes voorkomen :) (tijdens de race althans)

Pedrosa blijft toch echt ne pechvogel ...

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: MotoGP seizoen 2018: bla bla bla

Post by Mario »

allez, den deze bedient u op uw wenken :lol:
https://www.crash.net/motogp/news/90341 ... hell-start

Post Reply