KBC verzekering,

Eerlijke truken van de foor om ons eerlijk verdiend geld te behouden of terug te krijgen
Post Reply
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

KBC verzekering,

Post by Koeno »

kweenie of't ier mag staan,
maar mijne vfr is bij kbc verzekerd (net zoals mijn wagen, ons lening, en al de rest)
mijne cb is bij Fortis verzekerd

iemand een idee of kbc formules heeft om voordelig 2 moto's te verzekeren?

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

KBC verzekering,

Post by laouen »

Koeno wrote:kweenie of't ier mag staan,
maar mijne vfr is bij kbc verzekerd (net zoals mijn wagen, ons lening, en al de rest)
mijne cb is bij Fortis verzekerd

iemand een idee of kbc formules heeft om voordelig 2 moto's te verzekeren?
Wil je het korte of het lange antwoord?

Nee.



Ik heb daar een paar jaar geleden ook van mijn oren over gemaakt. Alle verzekeringen, lening, schuldsaldo, de hele mikmak bij KBC en op dat moment was dat buiten de gewoonlijke verzekeringen dus ook 1 camionette en 5 (!) motoren en we betaalden voor alle motoren zo goed als de volle pot. Geen daling bij het passeren van de 30, geen daling voor meerdere voertuigen, nada, niks, noppes.

Ze hebben het toen es 'bekeken' en we hebben een klein beetje extra korting gekregen. Waarvoor dank uiteraard.

Dit gezegd zijnde, blijven we nog altijd bij KBC omdat onze verzekeringsmakelaar gewoon super werk levert. Op Motorum staat er nog wel ergens een relaas over een glijpartij op gesmoste diesel en een rechtzaak tegen de stad Leuven waar ik niet om gevraagd had, maar die ik wel gewonnen heb. Dit alles gewoon volledig op initiatief van de verzekering. Ik had enkel de politie gebeld om de boel te laten opkuisen.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

KBC verzekering,

Post by F M »

Raar, want bij ons was de verzekering voor de moto als derde voertuig toch een pak goedkoper. Ook bij KBC indertijd.
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply