Blackbert wrote:Als 'm kan bewijzen dat die firmabrommer alleen gebruikt wordt voor firmaverplaatsingen is er geen voordeel in natura.
Voor de baas is 't wel interessanter dan een firmawagen, wegens geen limieten op de aftrekbaarheid (voor de baas).
Alleen nog een leasemaatschappij vinden die moto's wil aanbieden. Afhankelijk van de kilometerstand na de afschrijvingsperiode zal daar niet veel restwaarde meer aanzitten. Wat een deel van hun inkomen is.
Ga ervoor zou ik zeggen, je hebt nog wel iets staan, thuis, voor priv?kilometers.
Ok, als ik je goed begrijp kan ik doordat ik een tweede moto heb voor persoonlijk gebruik (een motor van den baas ga ik toch nooit gebruiken om priv? kilometers te doen ) heb ik geen voordelen van alle aard...
Maar wat bedoel je met
Wie is die "hem"? Ben ik dat? En hoe bewijs ik dat ik echt wel nooit priv? kilometers doe? Kilometers die ik wel doe kan ik aantonen. Moet ik dan een lijstje bijhouden van alle verplaatsingen die ik voor het werk doe en door den baas (die misschien ook wel "hem" kan zijn) laten tekenen?Blackbert wrote:Als 'm kan bewijzen...