Een Tripy2 wel. En ge zijt zo content van een Tripy, ik zou in uw plaats voor de Tripy2 gaan.Tripy is GEEN navigatiesysteemWat is er dan mis met uwe Tripy?
Anders gaat ge weer miserie met een Garmin hebben, peins ik.
Een Tripy2 wel. En ge zijt zo content van een Tripy, ik zou in uw plaats voor de Tripy2 gaan.Tripy is GEEN navigatiesysteemWat is er dan mis met uwe Tripy?
Zodat je al onmiddellijk je garantie kwijt bent.Een Mappy 330 is ook goedkoop en schijnt goed te zijn.
Maar ge moet er dan wel een ander besturingssysteem en zo op zetten...
Je weet dus wat te doen tijdens de volgende motorit.Ik heb ook zo'n Gio en je kan daar idd wel mee navigeren. Een vooraf uitgestippelde route heb ik nog niet getest maar laten navigeren naar een bestemming lukt wel redelijk goed.
...
In de auto werkt dat in elk geval redelijk goed, maar of dat ook zo geschikt is op de motor betwijfel ik eigenlijk. Tenzij misschien als back-up voor als je echt verloren gereden bent.
Op de moto is een gps voor mij een hulpmiddel om zo snel mogelijk de weg naar mijn vertrekpunt of naar huis te vinden. Meestal heb ik een blad met bondig geschreven rij instructies(geleerd van Paul-Rt) of rij ik [i:2gwx4yy2]op den lossen boef.[/i:2gwx4yy2] Gesproken instructies of muziek, gsm, etc.. heb ik helemaal niet nodig.En of je zulk een spul mag blootstellen aan weer en wind, stof, specifieke motortrillingen...
Leesbaarheid van het scherm in zonlicht is ook een issue. En wil je gesproken aanwijzingen in je helm ?
Allemaal zaken waar specifieke motor-gps'en op voorzien zijn, en een gsm niet.
betwijfel het...Je weet dus wat te doen tijdens de volgende motorit.Ik heb ook zo'n Gio en je kan daar idd wel mee navigeren. Een vooraf uitgestippelde route heb ik nog niet getest maar laten navigeren naar een bestemming lukt wel redelijk goed.
maar wel eerlijkeDat zijn dan geen slimme taxichauffeurs,